audirs2 Inlagd December 6, 2021 Dela Inlagd December 6, 2021 5 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Hittills bara frukost sedan håller jag mig inomhus idag🥶 Skönt att man kan välja själv Ja vi tunnisar som inte klarar av värmen i Thailand slipper både myggor, ormar, getingar och annat skit och vi har det bra vi här i Norden! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 6, 2021 Dela Inlagd December 6, 2021 Åkt på storstryk. Vinnarna. 2 poliser i laget så det var ju bäst att vara ödmjuk. Stilstudie på vår vassaste damspelare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 6, 2021 Dela Inlagd December 6, 2021 18 timmar sedan, skrev audirs2: Ja det är skönt att få det som man vill! Får koma ner å hälsa på sen? Ja. Det blev klart mycket bättre nu. Du är välkommen ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 6, 2021 Dela Inlagd December 6, 2021 34 minuter sedan, skrev apknug: Ja en redig finne klarar både värme o kyla! Tråkigt att du aldrig drar ner te Thailand........ Ja nu e det 4 år sedan sist, fan vad tidur går fort! Får bli nått 2022 nu när man e pankis å allt! Första resan var för 21 år sedan fast till Kuala Lumpur, det glömmer man inte! Vore kul å träffa goa gubbar där nere i Thailand! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 6, 2021 Dela Inlagd December 6, 2021 Rotat runt i kranen för ett sista prov. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd December 6, 2021 Dela Inlagd December 6, 2021 On 2021-12-05 at 16:44, skrev M33: Om du flög i C, hur är serveringen? Flög apklass så vet inget om C-klass. Stenbordsexperterna i eco tyckte det var uselt att alkohol bara serverades under måltiden. Plus att man intr kunde beställa 12 Chang till maten... Insåg varför man inte ska åka apklass med Thai, alldeles för mycket stenbordsexperter på flyget som delar med sig av sin visdom... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 6, 2021 Dela Inlagd December 6, 2021 4 timmar sedan, skrev måne: Rotat runt i kranen för ett sista prov. Och nu blev det grönt ljus,etapp ett avklarad.Nu väntar resten,arlanda i morgon,Bangkok en natt sen till byn och tjocka släkten,efter nyår,syndens näste. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 Gjort en saltlag, ner med strömmingarna så det blir lite salt. I morrn ska vi röka böckling eller stjäla julgran, det beror på vädret 😀 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 8, 2021 Trådstartare Dela Inlagd December 8, 2021 On 2021-12-06 at 16:27, skrev Tallviking: Ja. Det blev klart mycket bättre nu. Du är välkommen ! Har inte hängt med riktigt men flyttar ni ner permanent till Danmark , nä förlåt Skåne menade jag.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Har inte hängt med riktigt men flyttar ni ner permanent till Danmark , nä förlåt Skåne menade jag.... I September nästa år slutar jag jobba och då skall vi bo 6 månader om året i huset i Skåne och 6 månader om året i huset i Thailand Är ju en månads längre sommar här och vi har rejäl vindruveodling i trädgården t.ex. Växtzon 0 här (samma som i mellersta Tyskland) Nu är vardagsrum och kök färdigmålade Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 8, 2021 Trådstartare Dela Inlagd December 8, 2021 5 minuter sedan, skrev Tallviking: I September nästa år slutar jag jobba och då skall vi bo 6 månader om året i huset i Skåne och 6 månader om året i huset i Thailand Är ju en månads längre sommar här och vi har rejäl vindruveodling i trädgården t.ex. Växtzon 0 här (samma som i mellersta Tyskland) Nu är vardagsrum och kök färdigmålade Nice!..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 Upp i ottan och lämna in bilen på lackbehandling kl 07.00. Så nu blir den fin till vintern och lätt att hålla ren. Iväg igen på dan och åt trevlig buffe. Spätta. Kycklingfile. Fläskpannkaka. Efter lite koma i soffan är det nu tvättstugan som gäller. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 husse… om du får en whiskeypinne måste jag få en godispinne det är sedan gammalt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: husse… om du får en whiskeypinne måste jag få en godispinne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 9, 2021 Dela Inlagd December 9, 2021 Varit ut och rastat Simon eller så var det han som rastade mig och när man kommer ”hem” så upptäcker man detta. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 10, 2021 Dela Inlagd December 10, 2021 On 2021-12-08 at 20:25, skrev Enis: husse… om du får en whiskeypinne måste jag få en godispinne det är sedan gammalt enis Ja tack, tar gärna en whiskeypinne 😀 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd December 10, 2021 Dela Inlagd December 10, 2021 När jag morgnar mig så tittade jag på herrarnas skidskytte, sedan drog jag iväg till gymmet och lyfte lite mer än vid mitt förra besök. Jag träffade en gammal skolkompis som jag kunde diskutera andra gamla skolkompisar med. De flesta hade ju lyckats mycket bättre än oss två, eller så är det just dessa man nämner. Han hade blivit rörmokare, och jag verkstadsarbetare. Klar det är inga fel på dessa yrken, men det kanske är roligare att snacka om någon som hade en reklamfirma i London. En sak är iallafall säker. Ska man träffa gamla skolkompisar så ska man gå antingen till vårdcentralen, eller gymmet. Jag arbetade mig igenom mina vanliga maskiner för att bygga upp mig, speciellt ryggen. Sedan tog jag mig hem lagom för att se damernas skidskytte, och nu sitter jag här med en whiskey. Det är ju trots allt Fredag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 13, 2021 Dela Inlagd December 13, 2021 (ändrad) Har precis fått klart med en gåva till Udonthanis barnhem från min uppdragsgivare, Addhealthmedia: 5.000:- Sek sätts in på Sven-Arnes Svenska bank-konto!! Här har ni ett reportage ang, barnhemmet och arbetet, upplagt på en av Nordens största hälso-sajter: https://www.doktorn.com/artikel/svenskar-hjälper-barnhem-i-Thailand/ Ändrades December 13, 2021 av thomas001 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd December 13, 2021 Dela Inlagd December 13, 2021 Tränat, tittar på handboll och tar en Whiskey...ja va fan, det är ju ändå Måndag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 13, 2021 Dela Inlagd December 13, 2021 1 timme sedan, skrev Batting: Tränat, tittar på handboll och tar en Whiskey...ja va fan, det är ju ändå Måndag! Va fan, har du haft en vit helg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 13, 2021 Dela Inlagd December 13, 2021 On 2021-12-08 at 20:25, skrev Enis: husse… om du får en whiskeypinne måste jag få en godispinne det är sedan gammalt enis Helt min stil, tjocka sockor, mjukisbyxor och t-shirt. Hemmauniform, även kallat. Får man dessutom en pinne till - ja, då är man "i mål". On 2021-12-06 at 16:27, skrev Tallviking: Ja. Det blev klart mycket bättre nu. Du är välkommen ! Vilket fint jobb ni gjort! Ser mycket bättre ut nu! Är det murbruk/puts på väggarna? Även fler väggar än köket? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd December 13, 2021 Dela Inlagd December 13, 2021 20 minuter sedan, skrev Alarik: Va fan, har du haft en vit helg? Nä.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 14, 2021 Dela Inlagd December 14, 2021 pantat lite "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 15, 2021 Dela Inlagd December 15, 2021 5 timmar sedan, skrev Enis: pantat lite Dåligt med fulöl nu för tiden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 15, 2021 Dela Inlagd December 15, 2021 Ramlade för 10 dagar sen, vaknade i morse med ett stort blåmärke. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu