rolba Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 Blev en liten träningsrunda och kollade in motståndet i Sawan bar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 2 timmar sedan, skrev rolba: Blev en liten träningsrunda och kollade in motståndet i Sawan bar. Tungt motstånd 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 4, 2021 Trådstartare Dela Inlagd December 4, 2021 Inhandlat lite pasta hos von Lidl..... Det här är ta mig fan den bästa Farfallen som finns på marknaden...💙 Skall väl bli ngn "ätamedskedmat" p.g.a. detta idag.....😁 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 Första dagen i Corralejo så det fick bli en Walkabout. Utsikten från altanen. Ja, det stämmer. Samma hotell som för två år sedan. Galera Beach Hotell. Lika välskött och fint. Promenadvägen bort till beachwalken. Samma fina priser som för två år sedan. Och lika fin engelsk frukost. Bucket med öl fanns det på många ställen men för dom hårda fanns det andra alternativ. Mycket folk överallt. Ytters få ställen som var stängda. På en del serveringar var det t.o.m. svårt att få ett bord. Munskydd används i stort sett bara i affärer. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 Kört ner ett flyttlass med grejor till nya huset i Skåne. Nu blir det en dryg veckas fixande och målande i huset där nere Var -12 hemma i Sthlm när vi startade och +2 när vi kom fram här nere Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 4, 2021 Trådstartare Dela Inlagd December 4, 2021 1 timme sedan, skrev Nutteman: Första dagen i Corralejo så det fick bli en Walkabout. Utsikten från altanen. Ja, det stämmer. Samma hotell som för två år sedan. Galera Beach Hotell. Lika välskött och fint. Promenadvägen bort till beachwalken. Samma fina priser som för två år sedan. Och lika fin engelsk frukost. Bucket med öl fanns det på många ställen men för dom hårda fanns det andra alternativ. Mycket folk överallt. Ytters få ställen som var stängda. På en del serveringar var det t.o.m. svårt att få ett bord. Munskydd används i stort sett bara i affärer. MVH Nutteman Jag bara älskar Corralejo...... Längtar tillbaka.....💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 Igår blev det julbord och biljard på Latitud 59. De hade både vildsvin och rökt älghjärta som provades, det var riktigt gott. Jittra var sjuk så hon var inte med men en trevlig kväll blev det. Full fart på bowlingen och dart men golfbanan låg öde. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 21 timmar sedan, skrev rolba: Blev en liten träningsrunda och kollade in motståndet i Sawan bar. Snart får ta ett game med självaste Lucky Luke from Sweden!! The King, The legend The master of Nordic Countrys! Steffo Röven kan slänga sig i väggen!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 (ändrad) 16 timmar sedan, skrev Tallviking: Kört ner ett flyttlass med grejor till nya huset i Skåne. Nu blir det en dryg veckas fixande och målande i huset där nere Var -12 hemma i Sthlm när vi startade och +2 när vi kom fram här nere Vah, har chefen inte råd med flyttfirma?😵 Ändrades December 5, 2021 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 Flög till Bangkok via Phuket idag... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 3 minuter sedan, skrev MaiChai: Flög till Bangkok via Phuket idag... Om du flög i C, hur är serveringen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 Tog en promenad till Stadsparken i Örebro för att se ljusshowen. En trevlig utflykt som kan rekommenderas, särskilt för den som är sugen på nya bilder till Instagram. Pågår dagligen klockan 16-20 fram till nyårsafton. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 Sabla vinterelände, dra dit pepparn växer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Sabla vinterelände, dra dit pepparn växer! Hur gammalt är batteriet? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 5, 2021 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2021 On 2021-11-23 at 20:45, skrev Kötthandlarn: Jag tittade inte på TV-Shop utan Googlade på "bästa belagda grytan" och då kom denna upp som förslag...... Först via "annonser" och de är väl sponsrade tror jag men sedan sökte jag vidare via olika sajter som sammanställer olika tester av alla de slag... På dessa (B.l.a. Trustpilot), så fick Onyx genomgående bra recensioner, så jag tänkte: Varför inte...... Kan ju bli bra eller anus men det är ju inte första gången man blivit "rövkn***ad, (bildligt talat alltså ) av produkter som är bra mycket mer kända än Onyx (Hackman, Tefal m.m.)......🤬 Så idag ankom den till en turklivs nära mig....... Om den är värdelös, så är det iaf ganska så kaxigt av dem att skicka med en stålullsboll bara för att bevisa sin poäng....🤣 Vi får väl se vad det lider om det var ett bra köp eller inte... Storleken var dock helt perfekt enligt det önskemålet jag hade...😁 Provkörde grytan idag för första gången..... Hur "släpp lätt egenskaperna" håller i framtiden, är väl skrivet i himmelen men jag är oerhört imponerad av hur bra grytan höll värmen och fräste på med hög temp, trots mycket i grytan och inte började släppa massa vätska.....👌 👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 16 minuter sedan, skrev audirs2: Hur gammalt är batteriet? Inte den blekaste men imorgon klockan 07 äger jag ett nytt..... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 32 minuter sedan, skrev audirs2: Hur gammalt är batteriet? Har dom något visst urladdningsdatum? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 2 minuter sedan, skrev Wangthong: Har dom något visst urladdningsdatum? Dom skall hålla 5 år och två dagar, punkt!🙂 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 6 timmar sedan, skrev audirs2: Vah, har chefen inte råd med flyttfirma?😵 Vi flyttar inte förrän september. Men det mesta i Haninge tar vi inte med oss ner utan köper annat där Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 (ändrad) Bytt färg på köket. Svart var inte vår smak Ändrades December 5, 2021 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 1 timme sedan, skrev Tallviking: Bytt färg på köket. Svart var inte vår smak Ja det är skönt att få det som man vill! Får koma ner å hälsa på sen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 6, 2021 Dela Inlagd December 6, 2021 2 timmar sedan, skrev apknug: Nej, Bosse Bildoktorn säger att ett batteri kan hålla i ett år eller i tio, man vet aldrig. Bytte för övrigt batteri på min Honda click nyss efter knappt sju år, höll inte laddning. Det har han nog rätt i, och att man kan hålla potatismjöl på fläktremmen om den slirar o gnisslar. Sen vet i fan. Sirap! Inge förorts rap utan si rap! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 6, 2021 Dela Inlagd December 6, 2021 Hittills bara frukost sedan håller jag mig inomhus idag🥶 Skönt att man kan välja själv “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd December 6, 2021 Dela Inlagd December 6, 2021 On 2021-12-04 at 19:22, skrev Kötthandlarn: Inhandlat lite pasta hos von Lidl..... Det här är ta mig fan den bästa Farfallen som finns på marknaden...💙 Skall väl bli ngn "ätamedskedmat" p.g.a. detta idag.....😁 Håller med, det är riktigt bra pasta, i flera olika varianter. Ca. halva priset för 500g, jämfört t.ex. Barilla. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 6, 2021 Dela Inlagd December 6, 2021 8 timmar sedan, skrev apknug: Nej, Bosse Bildoktorn säger att ett batteri kan hålla i ett år eller i tio, man vet aldrig. Bytte för övrigt batteri på min Honda click nyss efter knappt sju år, höll inte laddning. Det har han nog rätt i, och att man kan hålla potatismjöl på fläktremmen om den slirar o gnisslar. Sen vet i fan. Bosse han vet. Man vet aldrig, en kompis bytte 3 batterier inom 2,5 år. Köpte bilen ny med dieselvärmare, men tröttnade på att de aldrig fick ordning på batteriproblemet. Efter 2,5 år var det dags för 4 batteriet, men det blev en ny bil istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu