Tallviking Inlagd September 30, 2021 Dela Inlagd September 30, 2021 11 minuter sedan, skrev audirs2: Är du medlem? Nej. Inget för mig. Var medlem i SOSS i många år men inte nu längre Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 30, 2021 Dela Inlagd September 30, 2021 1 timme sedan, skrev Tallviking: Nej. Inget för mig. Var medlem i SOSS i många år men inte nu längre Bergas fana finns där plus att 3 st från Berga åt där! Bra mat har dom! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 2, 2021 Dela Inlagd Oktober 2, 2021 Passerade stadsdelen Öster på min shoppingrunda 20211002_133255.mp4 20211002_133517.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 Bokat om hotell, hade 4st bokningar på Sofitel Bangkok Sukhumvit som fick 20-30% lägre priser nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 En promenad med avslutande Fika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 Hittade igen min vän Eddie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 Tömde en låda på kontoret. Man borde nog göra det lite oftare. Numera är man ju inte ens med i momsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 Försöker förstå vad denna vridskiva fyller för funktion under min tapofix cb70. @hamnoi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 fyllde tre hinkar idag Ovanligt, lite mer i min hink än i frugans enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: fyllde tre hinkar idag Ovanligt, lite mer i min hink än i frugans enis Går snabbt att fylla en hink. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: fyllde tre hinkar idag Ovanligt, lite mer i min hink än i frugans enis Har du mätt upp Tjernobylen då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 4, 2021 Dela Inlagd Oktober 4, 2021 Från fabrik till gemytligt litet hus på ett par veckor. Är klart nöjd... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 4, 2021 Dela Inlagd Oktober 4, 2021 3 timmar sedan, skrev Surin P3: Från fabrik till gemytligt litet hus på ett par veckor. Är klart nöjd... Är det mancaven?isf.saknas biljardbordet och piltavlan samt den extrastora ölkylen. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 4, 2021 Dela Inlagd Oktober 4, 2021 1 timme sedan, skrev måne: Är det mancaven?isf.saknas biljardbordet och piltavlan samt den extrastora ölkylen. Verkar saknas en kromad stång åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 4, 2021 Dela Inlagd Oktober 4, 2021 Besiktat gammvolvon igen. Inne på tredje året nu med den men så kostade den ju 1341:- 😎 Slöseri på papper när de inte skriver något. Om Gud vill å hängslerna håller så går den till sista nov nästa år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Oktober 4, 2021 Dela Inlagd Oktober 4, 2021 23 timmar sedan, skrev Enis: fyllde tre hinkar idag Ovanligt, lite mer i min hink än i frugans enis I lördags vart jag utsläpad i skogen jag med, kronbakis. Det var fan inte kul. Men jävlar i helvete vad god ölen var som jag halsade i mig när jag kom hem från skoghelvetet.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 4, 2021 Dela Inlagd Oktober 4, 2021 Tänt upp nödbelysningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 4, 2021 Dela Inlagd Oktober 4, 2021 (ändrad) Inte mycket mer än intagit massa vätska 😉 Ändrades Oktober 4, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 10, 2021 Dela Inlagd Oktober 10, 2021 (ändrad) När frugan jobbar helg brukar jag ta en sväng till Stockholms södraste kant på en brunch. Trots att det ligger i obygden vet nog många mpr medlemmar vad det är för ställe. Ändrades Oktober 10, 2021 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 10, 2021 Dela Inlagd Oktober 10, 2021 3 minuter sedan, skrev Nicholas: När frugan jobbar helg brukar jag ta en sväng till Stockholms södraste kant på en brunch. Trots att det ligger i obygden vet nog många mpr medlemmar vad det är för ställe. Café Rosenhill ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 10, 2021 Dela Inlagd Oktober 10, 2021 19 minutes ago, Tallviking said: Café Rosenhill ? Ja. Dock åker jag bara bil dit numera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 11, 2021 Dela Inlagd Oktober 11, 2021 Inte idag, igår söndag Fick en ny markis monterad på shoppen Hutlösa 2000 Baht men det var ju helg. Covid specialpris kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 13, 2021 Dela Inlagd Oktober 13, 2021 Frugan krävde färdtjänst till svampskogen, en riktigt fin höstdag med solen som skiner mellan träden..💕 Blev en väldigt liten promenad för mig, ryggen är extra j*vlig nu men höstluften är ju underbar! Vet inte om frugan klätt sig i rött för att reta upp (älg) tjuren eller för att synas när det är skjutgalna älgjägare i farten ... 🤣 Fick denna bok av favoritdottern, hoppas den hjälper... 😜 Lite svamp blev det i alla fall! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 13, 2021 Dela Inlagd Oktober 13, 2021 56 minuter sedan, skrev ellim63: Frugan krävde färdtjänst till svampskogen, en riktigt fin höstdag med solen som skiner mellan träden..💕 Blev en väldigt liten promenad för mig, ryggen är extra j*vlig nu men höstluften är ju underbar! Vet inte om frugan klätt sig i rött för att reta upp (älg) tjuren eller för att synas när det är skjutgalna älgjägare i farten ... 🤣 Fick denna bok av favoritdottern, hoppas den hjälper... 😜 Lite svamp blev det i alla fall! 👍 Inte för att spela doktor men promenad åtminstone på hygglig väg är bra för ryggen..sitta i en bilstol njaaaa 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 13, 2021 Dela Inlagd Oktober 13, 2021 16 minuter sedan, skrev Naam jai: Inte för att spela doktor men promenad åtminstone på hygglig väg är bra för ryggen..sitta i en bilstol njaaaa 😉 Helt rätt, jag sitter i bilen en stund och rör på mig en stund och försöker sträcka ut ryggen men det tråkiga är att mina två sjukdomar jobbar emot varandra! (Jag spelar undersköterska/mentalskötare på riktigt) 😁😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu