husse Inlagd September 4, 2021 Dela Inlagd September 4, 2021 Tja Jag brukar köpa mina torkarblad och liknande från autodoc i korvlandet tyskland, betydligt billigare och originalmärken ex Bosch torkarblad med inbygg spolning till mersacedes långa rackare 49;- st Specialkontakt för fönsterhissarna 367;- hos senilbolaget skulle dom ha över 1800;- Och naturligtvis enhetsfrakt tillkommer med 99;- Gratis tips så slipper ni skräpet från drömfabriken (fast korven är goo) Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 4, 2021 Dela Inlagd September 4, 2021 11 timmar sedan, skrev Nicholas: Tvärtom Aha, ni var på väg därifrån. Blev det mycket handlat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 4, 2021 Dela Inlagd September 4, 2021 (ändrad) 17 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Men hade du inte en högerstyrd bil (vill jag minnas att du citerade mig någon gång, eller missuppfattade jag)? I sådana fall får man väl stå på taket i en omvänd brygga om torkarbladen skall passa?....... Har en av varje, höger- och vänster-styrd alltså. Omväxling förnöjer! MVH Ändrades September 4, 2021 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 Skaffat en blodsockermätare. Bara för att hålla koll på kroppen lite. Börjar bli mer vuxen nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 27 minuter sedan, skrev Surin P3: Skaffat en blodsockermätare. Bara för att hålla koll på kroppen lite. Börjar bli mer vuxen nu... Jag har också en sådan, men har slutat att använda den. Hellre ett kort och "gott" liv än ett långt och tråkigt. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 32 minuter sedan, skrev Surin P3: Skaffat en blodsockermätare. Bara för att hålla koll på kroppen lite. Börjar bli mer vuxen nu... Förståndigt, och har du inte redan en blodtrycksmätare så tycker jag att du ska skaffa även en sådan. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 Precis nyss, skrev Jive: Jag har också en sådan, men har slutat att använda den. Hellre ett kort och "gott" liv än ett långt och tråkigt. Jag väljer gott och långt liv... Skämt åsido, man ska tydligen ligga mellan 70 och 100 och jag hade vid första mätningen 91. Tänkte använda mätaren med jämna mellanrum bara för att se så allt står rätt till på den fronten iallafall. Alkomätare har jag också förresten och med mäter jag hur lycklig jag är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 Precis nyss, skrev Fritz: Förståndigt, och har du inte redan en blodtrycksmätare så tycker jag att du ska skaffa även en sådan. Jag skaffade en sån för några år sedan. Även där ligger jag ok till. Men jag är ännu bara 48 år, fast hellre veta i tid om nåt börjar bli sämre än inte veta alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 Tilläggsisolerat värmepumpen. Bristfällig konstruktion, höll bara drygt 10 år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 Igår tog vi en sväng till Åsta antik, jag fick äntligen tummen ur och bestämde mig för att köpa Byarumsoffan som jag varit sugen på sen förra året. favoritdottern hade varit där med vänner för två veckor sedan och då hade Åke som äger butiken lovat att om jag köpte soffan skulle hon få skylten som hör till slaktarbänken hon köpte förra året och som han vägrat att sälja gratis för han var trött på att bära soffan ut och in..😄 Både jag, favoritdottern och Åke blev nöjda! Soffan levereras till oss på onsdag nyoljad och fin! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 Åkt två varv i Max drive in så man kan maxa kupongerna 🤑 efter först varvet tänkte jag ä tar en promenad in… men där var det kaos i manuella luckan med pensionärer och andra med språkförbistringar som skulle beställa så det blev ett till varv. kan det inte komma en pappersservettskatt? enis den snåle djäveln "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 3 timmar sedan, skrev ellim63: Igår tog vi en sväng till Åsta antik, jag fick äntligen tummen ur och bestämde mig för att köpa Byarumsoffan som jag varit sugen på sen förra året. favoritdottern hade varit där med vänner för två veckor sedan och då hade Åke som äger butiken lovat att om jag köpte soffan skulle hon få skylten som hör till slaktarbänken hon köpte förra året och som han vägrat att sälja gratis för han var trött på att bära soffan ut och in..😄 Både jag, favoritdottern och Åke blev nöjda! Soffan levereras till oss på onsdag nyoljad och fin! 👍 Gedigen ljugarbänk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 Idag har jag klippt gräsmattan putsat alla fönster på båda sidor målat brädor tvättat bilen invändigt och utvändigt varit till Bygg-varuhuset och köpt brädor och isolering varit på templet och köpt elmaterial städat hela huset varit till sopstationen lagt om lånen och .... har säkert glömt något ... Nu anser jag mig ha rätt att sitta ner i några minuter och uppleva solnedgången! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 7, 2021 Dela Inlagd September 7, 2021 Inspekterat Ölandsbron från en Princess 52. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 7, 2021 Dela Inlagd September 7, 2021 12 minuter sedan, skrev Fredman: Inspekterat Ölandsbron från en Princess 52. Hoppas att du räknade bultarna... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 Börjat serva gammvolvon inför återbesöket hos bilprovningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 2 minuter sedan, skrev rolba: Börjat serva gammvolvon inför återbesöket hos bilprovningen. Är det 1000 hp motorn? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 45 minuter sedan, skrev rolba: Börjat serva gammvolvon inför återbesöket hos bilprovningen. Du verkar ju få bra höjd med den domkraften, lagom för att inspektera och svettsa främre tvärbalkarna på Seaten enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 On 2021-09-05 at 18:07, skrev ellim63: Igår tog vi en sväng till Åsta antik, jag fick äntligen tummen ur och bestämde mig för att köpa Byarumsoffan som jag varit sugen på sen förra året. favoritdottern hade varit där med vänner för två veckor sedan och då hade Åke som äger butiken lovat att om jag köpte soffan skulle hon få skylten som hör till slaktarbänken hon köpte förra året och som han vägrat att sälja gratis för han var trött på att bära soffan ut och in..😄 Både jag, favoritdottern och Åke blev nöjda! Soffan levereras till oss på onsdag nyoljad och fin! 👍 Ljugarsoffan på plats, nyoljad och fin.. Jag är så nöjd! Nu har jag forskat lite, soffan är tillverkad av Nola industrier i Malmö och inte Byarum som jag skrev för några dagar sedan.. Formgivaren heter Benjamin Bankhead, modellen heter Sol och namnet Bankhead är gjutet i gavlarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 10 minuter sedan, skrev ellim63: Ljugarsoffan på plats, nyoljad och fin.. Jag är så nöjd! Nu har jag forskat lite, soffan är tillverkad av Nola industrier i Malmö och inte Byarum som jag skrev för några dagar sedan.. Formgivaren heter Benjamin Bankhead, modellen heter Sol och namnet Bankhead är gjutet i gavlarna! Ser ut som om man skulle kunna må gott med en garring och något gott att dricka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 10 minuter sedan, skrev goli006: Ser ut som om man skulle kunna må gott med en garring och något gott att dricka Hjärtligt välkommen med en god cigarr, jag har förhoppningsvis nån sipp i vinkällaren! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 1 timme sedan, skrev audirs2: Är det 1000 hp motorn? Ska visst vara 122 men känns mer som 61. 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 52 minuter sedan, skrev Enis: Du verkar ju få bra höjd med den domkraften, lagom för att inspektera och svettsa främre tvärbalkarna på Seaten enis Måste vara fotovinkeln som ljuger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 Idag blev det en liten MPR- träff hos oss! @audirs2, @Dallas52 @Naam kaeng och @Luke the Drifterkom på besök.. Dom som inte körde bjöds på en stänkare till kaffet! Fantastiskt trevligt! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 42 minuter sedan, skrev ellim63: Idag blev det en liten MPR- träff hos oss! @audirs2, @Dallas52 @Naam kaeng och @Luke the Drifterkom på besök.. Dom som inte körde bjöds på en stänkare till kaffet! Fantastiskt trevligt! 💕 Varför har de inte fått någon kaka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu