audirs2 Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 7 minuter sedan, skrev Alarik: Lotte Lenya var från Österrike. Coolt, är hon jordgumma nu? Berätta mera om alla i filmen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 9 hours ago, Alarik said: Agent 007 ser rött, eller hur? Utan att googla så har jag för mig att hennes röst var dubbad, hade för kraftig brytning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 8 minuter sedan, skrev audirs2: Coolt, är hon jordgumma nu? Berätta mera om alla i filmen! Hon är borta sedan många år. Eric Pohlmann var med i filmen men du såg honom inte......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 Lotte Lenya som Sjörövar-Jenny i Tolvskillingsoperan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 13 minuter sedan, skrev 65Selander: Utan att googla så har jag för mig att hennes röst var dubbad, hade för kraftig brytning. Icke - en sådan röst dubbas ej däremot dubbades Daniela Bianchi som spelade Tatiana Romanova av skådespelerskan Barbara Jefford. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 Fan, nu måste jag se filmen igen för vilken gång i ordningen vet jag inte men det är otaliga gånger jag har sett den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 1 hour ago, Alarik said: Icke - en sådan röst dubbas ej däremot dubbades Daniela Bianchi som spelade Tatiana Romanova av skådespelerskan Barbara Jefford. Var fortsättningen jag svarade på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 2 timmar sedan, skrev Alarik: Lotte Lenya som Sjörövar-Jenny i Tolvskillingsoperan. Kate Busch? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 Käkat på ett ställe som försökte blåsa mig, och troligtvis samtidigt blivit förolämpad när jag hade invändningar... Nån av er thaiexperter som kan översätta typ "bai leu"? Har för mig att det är ett otrevligt sätt att säga dra härifrån. Men nån som vet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 3 timmar sedan, skrev frogfish: Käkat på ett ställe som försökte blåsa mig, och troligtvis samtidigt blivit förolämpad när jag hade invändningar... Nån av er thaiexperter som kan översätta typ "bai leu"? Har för mig att det är ett otrevligt sätt att säga dra härifrån. Men nån som vet? Du har så rätt,dra snabbt härifrån Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 (ändrad) 4 hours ago, frogfish said: Käkat på ett ställe som försökte blåsa mig, och troligtvis samtidigt blivit förolämpad när jag hade invändningar... Nån av er thaiexperter som kan översätta typ "bai leu"? Har för mig att det är ett otrevligt sätt att säga dra härifrån. Men nån som vet? Gå vidare, lämna mig ifred. Bokstavligen att man ska förpassa sig till staden loei i norra isan. Ändrades Augusti 31, 2021 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 1, 2021 Dela Inlagd September 1, 2021 On 2021-08-30 at 13:28, skrev Fritz: Märker att höstens färger börjar smyga sig på Det var en väldigt tydlig gräns mellan höst och vinterfärg på huset. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 3, 2021 Dela Inlagd September 3, 2021 Besökt en för mig ny bilprovningsinrättning. De gillade min gammvolvo skarpt så de vill se den igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 3, 2021 Dela Inlagd September 3, 2021 29 minuter sedan, skrev rolba: Besökt en för mig ny bilprovningsinrättning. De gillade min gammvolvo skarpt så de vill se den igen. redan inom 30 dagar ? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 3, 2021 Dela Inlagd September 3, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: redan inom 30 dagar ? Enis Japp, de vill att jag byter 2 bromsslangar och ett bromsrör. Fan det är ju inte ens läckage på dem än. Jag sa att det är emot min miljöpolicy att byta ut något som fungerar men de stod på sig och vill se den igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 3, 2021 Trådstartare Dela Inlagd September 3, 2021 Konstaterat att Biltema levererar nya idéer igen..... Nu finns det modellanpassade torkarblad till väldigt många bilmodeller...... Tidigare fick man ju leta efter ett blad som var för passagerarsidan och ett som var för förarsidan, vilket gäller alla torkarbladstillverkare, (tydligen vanligt nu för tiden att det är olika mått för torkarblad på många bilmodeller för både förar- och passagerarsidan)....... Nu levererar Biltema ett "tvåpack" till diverse bilmodellers framrutor som passar perfekt utan alla dessa diverse "plastpluppar" som skall kombineras till det fäste man har på torkararmarna (och det är ju är ju samma problem med andra torkarbladstillverkare också)....... Sjukt nöjd och bara för det facila priset av 299 spänn........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 3, 2021 Dela Inlagd September 3, 2021 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Konstaterat att Biltema levererar nya idéer igen..... Nu finns det modellanpassade torkarblad till väldigt många bilmodeller...... Tidigare fick man ju leta efter ett blad som var för passagerarsidan och ett som var för förarsidan, vilket gäller alla torkarbladstillverkare, (tydligen vanligt nu för tiden att det är olika mått för torkarblad på många bilmodeller för både förar- och passagerarsidan)....... Nu levererar Biltema ett "tvåpack" till diverse bilmodellers framrutor som passar perfekt utan alla dessa diverse "plastpluppar" som skall kombineras till det fäste man har på torkararmarna (och det är ju är ju samma problem med andra torkarbladstillverkare också)....... Sjukt nöjd och bara för det facila priset av 299 spänn........ Har du sett Julas nya bärbara kaffebryggare med 12 volts batteri ala sladdlös borrmaskin?Här en annan maskin! https://www.google.com/aclk?sa=l&ai=DChcSEwjrsN7W0uPyAhWU-FEKHfh-BskYABAuGgJ3cw&sig=AOD64_2J9DKBAJZbxNanjItCTmdmUVPPZw&adurl&ctype=5&ved=2ahUKEwjH8M7W0uPyAhWStCoKHYBxDxgQuxd6BQgBEIAD Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
axe Inlagd September 3, 2021 Dela Inlagd September 3, 2021 Tänkte på Greta och sedan lyssnade jag på denna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 3, 2021 Dela Inlagd September 3, 2021 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Konstaterat att Biltema levererar nya idéer igen..... Nu finns det modellanpassade torkarblad till väldigt många bilmodeller...... Tidigare fick man ju leta efter ett blad som var för passagerarsidan och ett som var för förarsidan, vilket gäller alla torkarbladstillverkare, (tydligen vanligt nu för tiden att det är olika mått för torkarblad på många bilmodeller för både förar- och passagerarsidan)....... Nu levererar Biltema ett "tvåpack" till diverse bilmodellers framrutor som passar perfekt utan alla dessa diverse "plastpluppar" som skall kombineras till det fäste man har på torkararmarna (och det är ju är ju samma problem med andra torkarbladstillverkare också)....... Sjukt nöjd och bara för det facila priset av 299 spänn........ Grymt bra!!! Nu får jag bara hålla mej tills BILTEMA öppnar sin korvkiosk med tillhörande butik i en kommun jag befinner mig i för det mesta, den 23 September (tror det är menat som en 2 dagar försenad födelsedagspresent åt mig), så att jag slipper åka till Göttlaborg för att få tag på torkarblad i världsklass! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 3, 2021 Dela Inlagd September 3, 2021 On 2021-08-30 at 20:23, skrev Nicholas: 555! Ett snyggt sätt att visa att ni var på väg till ULLARED!!! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 3, 2021 Trådstartare Dela Inlagd September 3, 2021 23 minuter sedan, skrev Tommy: Grymt bra!!! Nu får jag bara hålla mej tills BILTEMA öppnar sin korvkiosk med tillhörande butik i en kommun jag befinner mig i för det mesta, den 23 September (tror det är menat som en 2 dagar försenad födelsedagspresent åt mig), så att jag slipper åka till Göttlaborg för att få tag på torkarblad i världsklass! MVH Men hade du inte en högerstyrd bil (vill jag minnas att du citerade mig någon gång, eller missuppfattade jag)? I sådana fall får man väl stå på taket i en omvänd brygga om torkarbladen skall passa?....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 3, 2021 Dela Inlagd September 3, 2021 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Konstaterat att Biltema levererar nya idéer igen..... Nu finns det modellanpassade torkarblad till väldigt många bilmodeller...... Tidigare fick man ju leta efter ett blad som var för passagerarsidan och ett som var för förarsidan, vilket gäller alla torkarbladstillverkare, (tydligen vanligt nu för tiden att det är olika mått för torkarblad på många bilmodeller för både förar- och passagerarsidan)....... Nu levererar Biltema ett "tvåpack" till diverse bilmodellers framrutor som passar perfekt utan alla dessa diverse "plastpluppar" som skall kombineras till det fäste man har på torkararmarna (och det är ju är ju samma problem med andra torkarbladstillverkare också)....... Sjukt nöjd och bara för det facila priset av 299 spänn........ Stort! Tror jag... eller så har vi andra löst det ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 3, 2021 Dela Inlagd September 3, 2021 1 hour ago, Tommy said: 555! Ett snyggt sätt att visa att ni var på väg till ULLARED!!! MVH Tvärtom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 3, 2021 Dela Inlagd September 3, 2021 1 timme sedan, skrev Tommy: 555! Ett snyggt sätt att visa att ni var på väg till ULLARED!!! MVH Vet du vad den tyska motsvarigheten till Ullared heter? Jo i Hamburg finns ju Knullared! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 3, 2021 Trådstartare Dela Inlagd September 3, 2021 29 minuter sedan, skrev M33: Stort! Tror jag... eller så har vi andra löst det ändå. Kanske är det så att stekarna har en egen kanal för billiga reservdelar men den fattiga pöbeln (likt undertecknad), är oerhört tacksam för dessa innovationer...... Dock kul att se ett livstecken från dig igen på detta obskyra forum........💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu