rolba Inlagd Juli 8, 2021 Dela Inlagd Juli 8, 2021 Fick en ny arbetskamrat. Hon var snygg även utan munskydd.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 8, 2021 Dela Inlagd Juli 8, 2021 On 2021-07-04 at 02:25, skrev Kötthandlarn: Nattpadlat med kajaken i spegelblankt hav utanför Orust...🙏 Om inte detta klassas som MAGISKT, så finns det nog ingen magi kvar i världen......🤬😌😔😌 Gött att leva just nu......💖💖💖 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 9, 2021 Dela Inlagd Juli 9, 2021 Tagit en morgonångbastu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 14, 2021 Dela Inlagd Juli 14, 2021 Kom en flygare när vi tog kvällsölen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 15, 2021 Dela Inlagd Juli 15, 2021 (ändrad) 9 hours ago, rolba said: Kom en flygare när vi tog kvällsölen. Ni satt på Löwenbräu/Fridhemsplan Ändrades Juli 15, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 15, 2021 Dela Inlagd Juli 15, 2021 16 timmar sedan, skrev 65Selander: Ni satt på Löwenbräu/Fridhemsplan Återbesök idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 16, 2021 Dela Inlagd Juli 16, 2021 Igår kom det en leverans matjord och frugan ville bli fotad tillsammans med jordsäckarna.. 😀 Och idag på förmiddagen skulle våra odlingslådor fyllas med finaste matjord och jäklar så bra det blev, två och en halv säck i varje och världens bästa Göran och Micke spillde max tre liter jord! 👍 Och eftersom det kom sex säckar plus moms så blev det en säck över..😄 Frugan kammar till jorden, sisådär, nu är hon nöjd! ❤️🙏🇸🇪 Världens bästa Göran plockade rabarber hos oss tidigare i veckan och nu kom betalningen, rabarbersaft.. Underbart! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2021 Dela Inlagd Juli 16, 2021 Sagt i från på skarpen .... någon måtta på idi*tin får det vara - Pappa kan jag får 1000 kr för inträde på klubb ... här på Smögen.... .... Nog för hon kan linda mig kring sina fingrar men någon måtta på vansinnet får det vara... blev inte en krona enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 17, 2021 Dela Inlagd Juli 17, 2021 (ändrad) Fyra loppisar och en antikaffär hann vi med idag.. 😄 Nu sitter jag och frugan på uteplatsen med parasollet uppfällt, fläkten är på och fjärrkontrollen inom räckhåll, snus och nåt sött bubbel som jag inte har en aning var det kommer ifrån på bordet och tänker... Vi har det ganska bra ändå! 🇸🇪❤️🇹🇭❤️🙏 Ändrades Juli 17, 2021 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 17, 2021 Dela Inlagd Juli 17, 2021 Tömt förrådet på skräp, det ska man göra lite då o då, nu var det nog 10 år senast. Faan, mina lakan o frotte hade möglat o fick kasta varenda en. Det var inte så torrt på förrådet som hade trott. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 17, 2021 Dela Inlagd Juli 17, 2021 18 minuter sedan, skrev Amigo: Tömt förrådet på skräp, det ska man göra lite då o då, nu var det nog 10 år senast. Faan, mina lakan o frotte hade möglat o fick kasta varenda en. Det var inte så torrt på förrådet som hade trott. Tråkigt med lakan och handdukar som blev förstörda! Vad är det som ligger överst som är blått, rött och gult? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 17, 2021 Dela Inlagd Juli 17, 2021 1 minut sedan, skrev ellim63: Vad är det som ligger överst som är blått, rött och gult? @Amigos rutschkana enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 18, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2021 Jag siktar på att få sova en timme eller två men det är ngn jäkla lilablomma som tar bort utrymmet från altanen/kräksverandan....🤩 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 18, 2021 Dela Inlagd Juli 18, 2021 I tisdags var jag och frugan bjudna hem till min gamla klasskompis och och hennes mans sommarstuga, så underbart fint den ligger precis vid sjön! 💕 När vi kom åt vi lunch, en fantastiskt god pastasallad med lax och fetaost!😋 Sen satte vi oss på uteplatsen med sjöutsikt 180 grader där det blev gofika med enbart hembakat! vilken fantastiskt trevlig eftermiddag och kväll, Stort tack för att vi fick umgås lite i erat sommarparadis! 🙏❤️🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 19, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Juli 19, 2021 Kvällspaddlat lite.....👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd Juli 20, 2021 Dela Inlagd Juli 20, 2021 (ändrad) Tänk på detta när du tänker att dom du möter inte ser ut som du Ändrades Juli 20, 2021 av Efraim Barkbit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 21, 2021 Dela Inlagd Juli 21, 2021 Idag blev det att lämna staden för en fd stad. ut på böljan nä, inte denna badplats å inte denna heller men nu e vi iaf på plats. frugan kollar genast om det finns svamp. hittade några vilda getter ( tror jag det var ) Nåra hemmasnickrade båtar hitta vi iaf. Jag fann ett gammalt boningshus. utsikt över björköfjärden Dom var duktiga hantverkare å så båt hem till stan igen. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 21, 2021 Dela Inlagd Juli 21, 2021 15 minutes ago, C-dude said: Idag blev det att lämna staden för en fd stad. ut på böljan nä, inte denna badplats å inte denna heller men nu e vi iaf på plats. frugan kollar genast om det finns svamp. hittade några vilda getter ( tror jag det var ) Nåra hemmasnickrade båtar hitta vi iaf. Jag fann ett gammalt boningshus. utsikt över björköfjärden Dom var duktiga hantverkare å så båt hem till stan igen. C;D Birka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 21, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2021 Frågan som kommer diskuteras framöver är väl vem som söp ner vem??? Jag anser att jag vann eftersom jag fortfarande kan rikta telefonen uppåt....🤣 Och att jag orkade duscha innan läggdags.....🤣🤣🤣🤣 Oj oj oj, nu vart man inte vacker...🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 21, 2021 Dela Inlagd Juli 21, 2021 Orkade med en aw efter tionde 12-timmarsskiftet på raken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 21, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2021 Funderar på om måne(n) kommer bli bli full ikväll....😁😁😁 Ser ut som det är lite kvar.....🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 22, 2021 Dela Inlagd Juli 22, 2021 (ändrad) 7 hours ago, rolba said: Orkade med en aw efter tionde 12-timmarsskiftet på raken. Ni diggar Löwet ser jag 👍 Ändrades Juli 22, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 22, 2021 Dela Inlagd Juli 22, 2021 On 2021-07-20 at 21:08, skrev Efraim Barkbit: Tänk på detta när du tänker att dom du möter inte ser ut som du Såg denna förra året, kanske inlagd här åxå! Bra tal i alla fall! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 22, 2021 Dela Inlagd Juli 22, 2021 8 timmar sedan, skrev 65Selander: Ni diggar Löwet ser jag 👍 Enda sunkhaket vi hittat på krypavstånd från hotellet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 22, 2021 Dela Inlagd Juli 22, 2021 8 minutes ago, rolba said: Enda sunkhaket vi hittat på krypavstånd från hotellet. Går du till 08 eller vidare mot st Eriks gatan, då snackar vi sunkhak. Där räcker pengarna väl till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu