Surin P3 Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 (ändrad) 1 timme sedan, skrev berlitz: 1/2 tum? Hade funkat. Men när det största man kan uppbringa i den här stan är 10mm, så är halvtum ändå bortom min horisont. Har beställt ett 1/2 tum (i andra änden, hehe) set på nätet. Plus en lös nyckel eftersom jag glömde att jag har begränsat med utrymme för 3 st skruvar. Då var 2000 Baht lagt på verktyg. Igen... Ändrades Maj 28, 2021 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 En liten helgturer till Kalmar måste bara ha lite mat. Vart ngt thai/Kina pang som heter E.A.T men de hade ju starköl maten ok också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 En liten promenad nere i hamnen blir några bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 30, 2021 Dela Inlagd Maj 30, 2021 Var ut till Arholma och hälsade på syrran. 52 år sedan jag var dit senast och då var det en moster jag besökte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 31, 2021 Dela Inlagd Maj 31, 2021 Verktyg har man... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 31, 2021 Dela Inlagd Maj 31, 2021 Delar inköpta. Nu bara ihop med skiten igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 31, 2021 Dela Inlagd Maj 31, 2021 (ändrad) Tog tåget ner till Göteborg. Stopp i Katrineholm. "folk" på spåren. Polis med hund. Försening. Framme nu. Öl och räkmacke dags nu. Imorgon, jobba volvo med Veiron. Ändrades Maj 31, 2021 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 31, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2021 18 timmar sedan, skrev rolba: Var ut till Arholma och hälsade på syrran. 52 år sedan jag var dit senast och då var det en moster jag besökte. Det är vansinnigt vackert ute på Arholma..... Ett besök på "Batteri Arholma" är att rekommendera........ https://arholmanord.se/batteri/ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1, 2021 Dela Inlagd Juni 1, 2021 Tog en kvällsrunda till von Lidl och köpte lite mera fläsk. Inte jättebilligt men gott som f.n Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 4, 2021 Dela Inlagd Juni 4, 2021 En stilstudie när jag sliter i mitt anletes svett...😄 Nu är både jag och saften slut, imorgon ska hinkarna fyllas med kogödsel så frugan kan plantera det hon frösått.. Åsså fanns det en iskall i kylskåpet, man tackar.. Fantastiskt gott! 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juni 4, 2021 Dela Inlagd Juni 4, 2021 Blev Flugfiske i dag ,, Kanondag för mig drog 7 st men 3 tog jag hem , O det skulle jag inte berättat för darlingen att jag släppte tillbaks 4 st Ting tong att släppa tillbaka fisk... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 4, 2021 Dela Inlagd Juni 4, 2021 1 timme sedan, skrev ellim63: Nu är både jag och saften slut, imorgon ska hinkarna fyllas med kogödsel så frugan kan plantera det hon frösått.. Du sitter och sliter med att göra hinkarna rena och sedan så fyller du dem med skit............ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 4, 2021 Dela Inlagd Juni 4, 2021 48 minuter sedan, skrev Alarik: Du sitter och sliter med att göra hinkarna rena och sedan så fyller du dem med skit............ Ja fy fan vilket liv man har...men jag trivs! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 4, 2021 Dela Inlagd Juni 4, 2021 2 minuter sedan, skrev ellim63: Ja fy fan vilket liv man har...men jag trivs! ❤️ Och det är ju det som är det viktiga ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 Härlig Morgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 Inte gjort mycket ännu. Frulle, typ. Idag bär det av till en ö som sommartid har fler än 30 000 invånare. En ö som självaste Napoleon tillbringade sommaren på 1814 och som vid den tiden skyddades av Britter. Eller så googlade jag kanske på fel ö - med samma namn...? 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 Firat dotter med fotografering i Botaniska innan seniorprom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 Dagen har gått lite i "Bil-Tema" Längtade plötsligt till hösten i Partille, trots hyfsat väder, 25 grader och bara lite moln på himlen... OK, Längtan blev för stor, så jag tog mig en utflykt till Göteborgs absolut största ö... Hisingen, med risk för att springa på tex @L64 Brunch! Browsade lite i deras sortiment av modekläder och föll som en fura för dessa "Från topp till tå": Riktigt sköna sockar att ha i sandalerna, OK vita tubisar känns mer rätt, men jag fick ett par vita med korvmönstret ock! Har meddelat att denna klädsel rekommenderas till Västgöta träffen, tillsammans med bolagets billigaste Burköl Just nu, Kral Lev, som antagligen betyder "Lejon kungen " på nåt språk... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 5, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2021 3 minuter sedan, skrev Tommy: Dagen har gått lite i "Bil-Tema" Längtade plötsligt till hösten i Partille, trots hyfsat väder, 25 grader och bara lite moln på himlen... OK, Längtan blev för stor, så jag tog mig en utflykt till Göteborgs absolut största ö... Hisingen, med risk för att springa på tex @L64 Brunch! Browsade lite i deras sortiment av modekläder och föll som en fura för dessa "Från topp till tå": Riktigt sköna sockar att ha i sandalerna, OK vita tubisar känns mer rätt, men jag fick ett par vita med korvmönstret ock! Har meddelat att denna klädsel rekommenderas till Västgöta träffen, tillsammans med bolagets billigaste Burköl Just nu, Kral Lev, som antagligen betyder "Lejon kungen " på nåt språk... MVH MAGISKT........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 I Torbjörn Fälldin land och dockar, natur skönt kan man dock säga om detta varv. Annars bara att hugga in på jobben. Fin resa upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 5, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2021 4 timmar sedan, skrev navion hispania: I Torbjörn Fälldin land och dockar, natur skönt kan man dock säga om detta varv. Annars bara att hugga in på jobben. Fin resa upp. Dockan i Gustavsvik? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 6, 2021 Dela Inlagd Juni 6, 2021 8 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Dockan i Gustavsvik? Gammalt K-företag som man varit vid några gånger med våra fartyg och övat med Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 6, 2021 Dela Inlagd Juni 6, 2021 30 minuter sedan, skrev Tallviking: Gammalt K-företag som man varit vid några gånger med våra fartyg och övat med Hur många fartyg äger du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 6, 2021 Dela Inlagd Juni 6, 2021 Läst två storys från Norge https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/BlgWXE/var-11-aar-da-jeg-hoerte-thaihore-foerste-gang?fbclid=IwAR2To2XCkKcADBVO_4wRmwCd4wDwZuagdVwb2J5Gw4pEPXm7uS8NGg7FsUQ https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1BEWyB/toppdiplomat-saksoeker-staten-fratatt-ambassadoerjobb-paa-grunn-av-thailandsk-kjaereste Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 6, 2021 Dela Inlagd Juni 6, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/BlgWXE/var-11-aar-da-jeg-hoerte-thaihore-foerste-gang?fbclid=IwAR2To2XCkKcADBVO_4wRmwCd4wDwZuagdVwb2J5Gw4pEPXm7uS8NGg7FsUQ Väldigt tråkigt men alls inte ovanligt. Säkert många av oss här med thailändsk partner som har att berätta om folks uppfattning om thailändska kvinnor och även om oss och kanske också om vad barnen fått utstå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu