Alarik Inlagd April 24, 2021 Dela Inlagd April 24, 2021 19 minuter sedan, skrev Amigo: Det vill jag inte ta upp här eftersom det finns så många elaka människor på maipenrai.se, bla Du. Stackars dej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 24, 2021 Dela Inlagd April 24, 2021 Fotat lit macro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 24, 2021 Dela Inlagd April 24, 2021 Städat och plockat ur div saker från båten. Sjösättning imorgon med start kl 09,00. Hoppas vi slipper snö imorgon för vi fick en del idag. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 25, 2021 Dela Inlagd April 25, 2021 Konstaterat att det dykt upp en meditationsform i Kina där de tagit inspiration och lärdom av min älsklingsdotter https://fb.watch/55lnVIOZY8/ enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd April 25, 2021 Dela Inlagd April 25, 2021 (ändrad) Svarat på: Vad har du Inte gjort. Ändrades April 25, 2021 av Thaiger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd April 26, 2021 Dela Inlagd April 26, 2021 Idag blev det byte av huspump, det mest spännande som skett den här månaden. Tanken hade rostat sönder och thaiarna föreslog direkt att laga med epoxy på en 12 år gammal pump, vilket endast förde tankarna tillbaka till sjuttiotalet då en utfattig yngling låg ute på en svensk parkering i snöstorm och lagade avgassystemet på en gammal rostig PV med Gum-Gum, en Cola burk och ståltråd. Nä, inget mer sånt. Det fick bli en ny Hitachi för 4,300 Baht. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 26, 2021 Dela Inlagd April 26, 2021 premiärsittning i nya utemöbeln på loftgången än så länge lugnt och stilla blir väl värre når måsparet får ungar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 26, 2021 Dela Inlagd April 26, 2021 6 hours ago, Captain Morgan said: Idag blev det byte av huspump, det mest spännande som skett den här månaden. Tanken hade rostat sönder och thaiarna föreslog direkt att laga med epoxy på en 12 år gammal pump, vilket endast förde tankarna tillbaka till sjuttiotalet då en utfattig yngling låg ute på en svensk parkering i snöstorm och lagade avgassystemet på en gammal rostig PV med Gum-Gum, en Cola burk och ståltråd. Nä, inget mer sånt. Det fick bli en ny Hitachi för 4,300 Baht. Själv låg jag i regnet under en Amazon och bytte kamaxeldrev. Morsans Amazon som jag hade oturen att köra just när det drevet gav upp. Tillverkat i fibermaterial. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 27, 2021 Dela Inlagd April 27, 2021 23 timmar sedan, skrev Nicholas: Själv låg jag i regnet under en Amazon och bytte kamaxeldrev. Morsans Amazon som jag hade oturen att köra just när det drevet gav upp. Tillverkat i fibermaterial. Varför krångla till det och byta kamdrevet underifrån? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 5 timmar sedan, skrev rolba: Varför krångla till det och byta kamdrevet underifrån? Nicholas är inte som alla andra..... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 8 timmar sedan, skrev rolba: Varför krångla till det och byta kamdrevet underifrån? Står ju klart å tydligt DET REGNA!😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev rolba: Varför krångla till det och byta kamdrevet underifrån? Dubbel 🤣🤣🤣🍺 Ändrades April 28, 2021 av Issanbonde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 On 2021-04-27 at 01:08, skrev Nicholas: Själv låg jag i regnet under en Amazon och bytte kamaxeldrev. Morsans Amazon som jag hade oturen att köra just när det drevet gav upp. Tillverkat i fibermaterial. Lyx! Själv fick jag byta lack på bilen, då den låg under ytan i en bäck och hela kupén stod i lågor - och detta när jag hade dubbelsidig lunginflammation dessutom. Berätta det för barnen idag och dom tror en inte...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 Hmm, absolut inget produktivt. Tagit mig någon Chang och slöglott på en totalt tom sandstrand. Funkar det med. Ingen idé o stressa för nåt, världen är kvar imorgon också. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 10 hours ago, rolba said: Varför krångla till det och byta kamdrevet underifrån? Oklart. Det var inte igår det hände. Undrar om inte oljetråget skulle av. Minnet sviker. Eller kanske front kåpans nedre skruvar nåddes bäst underifrån. Som sagt, minns ej. Men det var ett negxx-meck. Man ägde ju typ bara 2 verktyg i den åldern också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 Idag skattade, försäkrade, besiktade och bytte batteri på moppen. Däremot vet jag inte varför soppa mätaren står och blinkar hela tiden. Det växelvis tänds allt som har med soppa att göra och växelvis släcks. Skumt. Kanske har soppa mätaren möglat ihop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 3 timmar sedan, skrev Nicholas: Idag skattade, försäkrade, besiktade och bytte batteri på moppen. Däremot vet jag inte varför soppa mätaren står och blinkar hela tiden. Det växelvis tänds allt som har med soppa att göra och växelvis släcks. Skumt. Kanske har soppa mätaren möglat ihop. Du får göra som du gjorde med mammas bil,kryp under och fixa det 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 On 2021-04-27 at 01:08, skrev Nicholas: Själv låg jag i regnet under en Amazon och bytte kamaxeldrev. Morsans Amazon som jag hade oturen att köra just när det drevet gav upp. Tillverkat i fibermaterial. Var tacksam att det var en Amazon, du slapp i alla fall renovera Topplocket och byta en massa ventiler! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 On 2021-04-25 at 18:45, skrev Enis: Konstaterat att det dykt upp en meditationsform i Kina där de tagit inspiration och lärdom av min älsklingsdotter https://fb.watch/55lnVIOZY8/ enis Faaan... Våra nymfparakiter gillade INTE musiken, de började "skälla" / kvitter-skrika, slutade direkt när jag stoppade videon... Men grym meditation, börjar imorgon när jag står i kassan på ett Thaihak jag brukar frekventera, i Partille! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 Varit på S:t Eriks ögonsjukhus o fått ny lins i vä öga. Vad duktiga de är. Nu är båda ögon fixade. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 Hej. Köpte en ny motorcykel idag. Men blev inte långvarig innan.. En timme efter köpet nya däck för bana. Börjar bli fullt nu. Ha en kanonbra dag! : wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 12 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej. Köpte en ny motorcykel idag. Men blev inte långvarig innan.. En timme efter köpet nya däck för bana. Börjar bli fullt nu. Ha en kanonbra dag! : wai: Hur många kubik är den på? FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 5 minuter sedan, skrev FF: Hur många kubik är den på? FF Det ser ut som att det står 400 på den, men det kanske är toppfart i miles per hour? 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Maj 1, 2021 Dela Inlagd Maj 1, 2021 (ändrad) On 4/26/2021 at 11:10 PM, Captain Morgan said: Idag blev det byte av huspump, det mest spännande som skett den här månaden. Tanken hade rostat sönder och thaiarna föreslog direkt att laga med epoxy på en 12 år gammal pump, vilket endast förde tankarna tillbaka till sjuttiotalet då en utfattig yngling låg ute på en svensk parkering i snöstorm och lagade avgassystemet på en gammal rostig PV med Gum-Gum, en Cola burk och ståltråd. Nä, inget mer sånt. Det fick bli en ny Hitachi för 4,300 Baht. Häromdagen bytte jag ut huspumpen och efteråt när skulle städa upp efter mig kunde jag inte hitta tomkartongen, jag var runt och letade överallt på gården och inne i köket. - Var i helvete ställde jag ifrån mig kartongen? Så småningom fann jag den framför TVn i vardagsrummet. Husets kreativa 9-åring had lagt beslag på den medan jag bytte ut pumpen och gjort sig en egen TV fåtölj. Ändrades Maj 1, 2021 av Captain Morgan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 1, 2021 Dela Inlagd Maj 1, 2021 Tog en rejäl promenad eftersom jag glömt mina hörlurar på jobbet! Topp tänkte jag och gick dit. Tänkte vad ska jag nu? - Kungsträdgården med körsbärsträden? Gick dit var ett inferno av sk. turister och ryck och slit i allt. -Nä så jag gick hemåt igen! Men ett par bilder vart det iallafall. PS finns minst lika fina träd i korsningen Hornsgatan-Torkel Knutssonsgatan men lite lugn och ro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu