Kötthandlarn Inlagd Mars 31, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2021 15 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Nu är markisen uppe....fattas bara elektrikern...soligt och varmt väder...och slutligen ölkylen...sedan är det bara att ösa. Tja, en annan är ju elektriker i grunden (trots spårbytet i yrkesväg), så hur svårt kan det vara?....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 31, 2021 Dela Inlagd Mars 31, 2021 16 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Nu är markisen uppe....fattas bara elektrikern...soligt och varmt väder...och slutligen ölkylen...sedan är det bara att ösa. 30 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Tja, en annan är ju elektriker i grunden (trots spårbytet i yrkesväg), så hur svårt kan det vara?....... Det löser sig på fredag. Det är sen gammalt.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 1, 2021 Dela Inlagd April 1, 2021 8 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Tja, en annan är ju elektriker i grunden (trots spårbytet i yrkesväg), så hur svårt kan det vara?....... Är ochså elektriker i grunden ... men installationen ingår i priset och jag brukar inte förta mig i onödan om det är de du nu menar 🤔 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd April 1, 2021 Dela Inlagd April 1, 2021 Tredje drabbningen igår på skattemyndigheten, frugan representerar mig. Tagit en del energi men det ser ut som hon nu trumfat över dom och fallet mot mig att skatta för 2019 och 2020 faller sannolikt. Frugan är grym, idag börjar hon som Financial & Accounting Controller på nya arbetsplatsen i G-Tower, Ratchada. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 1, 2021 Dela Inlagd April 1, 2021 Gjorde ett litet ryck i trädgården och samlade ihop det som trädgårdsmästaren klippt på fruktträden.. Nu börjar det knoppas... Åsså några blomster! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 1, 2021 Dela Inlagd April 1, 2021 Åkt in till Biltema i dag för o byta en sak till darlingen,,,, Ahhhh 1200 spänn fattigare för en massa extrasaker , O inte nog med det ,, Skulle bara in till blomsterlandet o köpa lite fröer som inte lokalhandlaren hade hemma ,, Ja då rök man på två tusingar till ,, Att man aldrig lär sig ....Men darlingen e nöjd O trevlig påsk på er alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 1, 2021 Dela Inlagd April 1, 2021 Kört Tvättstugan dubbla pass 6 timmar samt Fyllevideopartychattat med @falukorven @Mankan @Musse och några till Saknade @Fantomen dock Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 2, 2021 Trådstartare Dela Inlagd April 2, 2021 Tagit mig upp till brottsplatsen...😉 Det var ett tag sedan nu..... Å då lagar PD mat åt mig.....😋💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 2, 2021 Dela Inlagd April 2, 2021 Hittat en tandkräm som borde passa @falukorven ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd April 3, 2021 Dela Inlagd April 3, 2021 Puh, tvättat bilen och båda motorcyklarna och klockan är bara halv tio. Nu får det bli relax resten av dan. Så vida frun inte får för sig att vi ska nånstans. Som givetvis inte kan vänta, utan är jätteviktigt. Som häromveckan, jätteviktigt, vi får åka en sväng nu tyckte hon. Jaha, då ärdet väl viktigt, shoppa på hojen och sen for vi. Till nästa by på ön, därhade nån tant en form av grillad(?) chili till salu. Ett kilo av nämnda godiset till priset 600 baht senare kliver hon på hojen, så jag frågade :ska vi ta hand om ditt viktiga ärende nu? Med en blick som talade om att falangen har iq som en bladlöss säger hon, som självklaraste saken i världen: nej, hem nu! 🥴 Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 3, 2021 Dela Inlagd April 3, 2021 On 2021-04-01 at 21:24, skrev wavis: Åkt in till Biltema i dag för o byta en sak till darlingen,,,, Ahhhh 1200 spänn fattigare för en massa extrasaker , O inte nog med det ,, Skulle bara in till blomsterlandet o köpa lite fröer som inte lokalhandlaren hade hemma ,, Ja då rök man på två tusingar till ,, Att man aldrig lär sig ....Men darlingen e nöjd O trevlig påsk på er alla Otrevlig påsk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 Kompisens katt var hungrig så vi metade lite idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 Lirat Corona Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 Snygga gångjärn i Sundbyberg! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 Idag är första dagen på väldigt länge som jag och frun bor själva igen. Vår lilla pojk flyttade hemifrån idag och började på universitet i Bangkok. Känns lite mentalsuddigt och udda detta. Kan ju vara ölen också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 10, 2021 Dela Inlagd April 10, 2021 Började dagen med en "spik i foten" Höger bak igen. Samma som förra året. Skitbil. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 10, 2021 Dela Inlagd April 10, 2021 Levererade ut en sliten veteran. Skulle ha hämtats innan snön kom. Det är tydligen inte bara jag som ligger efter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd April 10, 2021 Dela Inlagd April 10, 2021 1 timme sedan, skrev rolba: Levererade ut en sliten veteran. Skulle ha hämtats innan snön kom. Det är tydligen inte bara jag som ligger efter. Lingon plockare fanns mycket godis på den som kan användas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 10, 2021 Dela Inlagd April 10, 2021 5 minuter sedan, skrev chevrolet-48: Lingon plockare fanns mycket godis på den som kan användas. Det finns 2 till om du är intresserad. Han som köpte dem av mig har ingen möjlighet att köra hem dem så han vill sälja dem igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd April 10, 2021 Dela Inlagd April 10, 2021 1 minut sedan, skrev rolba: Det finns 2 till om du är intresserad. Han som köpte dem av mig har ingen möjlighet att köra hem dem så han vill sälja dem igen. Tackar, men jag har annat på g, Volvo 47 Kadett cupe 65. Transit 71 ombyggd förlängd b18 4väx. +overdrive. Men det finns säkert någon som behöver delar från Angliorna ut me en blänkare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 10, 2021 Dela Inlagd April 10, 2021 Var till bäcken och spanade in fisk som går upp för att leka. Den stora älgvandringen kan slänga sig i väggen, här var det action hela tiden. Blev dock inga bilder men hittade en lämplig på internätet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 10, 2021 Dela Inlagd April 10, 2021 Ingenting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 10, 2021 Dela Inlagd April 10, 2021 Lyssnat på jordens vackraste kvinna har jag förståss gjort varje dag sen några veckor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 11, 2021 Dela Inlagd April 11, 2021 Fick en rejäl balja för 30+år sedan. Tänkte att ungarna skulle ha den att leka i. Nu måste jag skynda mig att fixa till den innan barnbarnen blir för gamla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 11, 2021 Dela Inlagd April 11, 2021 monterat ett skåp enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu