Enis Inlagd Mars 22, 2021 Dela Inlagd Mars 22, 2021 Vad gör en till en riktig Gävlebo minst två saker, man var mitt uppe i snöstormen som lamslog Gävle 1998 samt att man besökt Churchstreet Saloon. Öppnade enligt egen utsago 1994 när jag googlade och var det då så var det då jag var där första gången. nja han nog med några besök på Gefle vapen som det hette innan också Drivs sedan öppning av samma familj och tillika en barndoms och skolkamrat vad kan man säga vad har hänt sedan dess öppning, tja inte så mycket varken på inrednings eller menysidan men saloonen drar till sig besökare årtionde efter årtionde som flugor kring en sockerbit. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Mars 23, 2021 Dela Inlagd Mars 23, 2021 Har haft mycket celebert besök idag! Slamsugarn har varit här. Kostnad 300 Baht. Nu läge för att lägga en kabel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 23, 2021 Dela Inlagd Mars 23, 2021 8 hours ago, Enis said: Vad gör en till en riktig Gävlebo minst två saker, man var mitt uppe i snöstormen som lamslog Gävle 1998 samt att man besökt Churchstreet Saloon. Öppnade enligt egen utsago 1994 när jag googlade och var det då så var det då jag var där första gången. nja han nog med några besök på Gefle vapen som det hette innan också Drivs sedan öppning av samma familj och tillika en barndoms och skolkamrat vad kan man säga vad har hänt sedan dess öppning, tja inte så mycket varken på inrednings eller menysidan men saloonen drar till sig besökare årtionde efter årtionde som flugor kring en sockerbit. enis Du går ju aldrig hungrig därifrån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 23, 2021 Dela Inlagd Mars 23, 2021 Hänger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 23, 2021 Dela Inlagd Mars 23, 2021 13 timmar sedan, skrev thomas001: Har haft mycket celebert besök idag! Slamsugarn har varit här. Kostnad 300 Baht. Nu läge för att lägga en kabel! 300? Bra pris! Jag har sluten tank. I Sverige. För en månad sedan så blev tanken full.....konstigt......för tidigt.....jag var tvungen att betala 1500 kronor för en akut tömning (låter kanske roligt, men det är det inte....) Jag började då fundera........är tanken för liten....är den sprucken och vatten söker sig in i tanken efter regn...... För två veckor sedan gick dottern på toa, jag satt i rummet bredvid. Efter 15 minuter gick jag förbi och noterade ett skvalande från badrummet. Jag klev in och såg att spolknappen på toan hade fastnat i sitt nedre läge...... Lustigt, billigare att köpa en helt ny toastol än att betala en akuttömning..... 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 23, 2021 Dela Inlagd Mars 23, 2021 Jovisst. Vårväder idag. Alltså typ 12 grader plus och vindstilla. Insekter, fjärilar. Har varit en duktig världsmedborgare. Ordnat husdjurstillvaro Fixat dotterns favoritplats Iordningställt min bästa plats. 🌞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 23, 2021 Dela Inlagd Mars 23, 2021 Idag har vi varit nere i båten och haft genomgång på vad som måste göras till kommande säsong. Lastade en del virke och plywood som vi tog hem för förvaring inomhus. Till helgen ska vi försöka börja jobba i båten igen om vädret inte bråkar för mkt. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 23, 2021 Dela Inlagd Mars 23, 2021 On 2021-03-21 at 15:43, skrev Nicholas: Helst i Göteborg. Står mellan gothia tower och hotell G Men man vill gärna höra proffsens tips. Vi brukar kvarta på Radisson hotellet i Nordstan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Mars 24, 2021 Dela Inlagd Mars 24, 2021 (ändrad) Bytt till sommarskorna ! Ändrades Mars 24, 2021 av Drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 24, 2021 Dela Inlagd Mars 24, 2021 2 timmar sedan, skrev Drivern: Bytt till sommarskorna ! nu blir @audirs2glad... polski bytski.... 😉 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 24, 2021 Dela Inlagd Mars 24, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: nu blir @audirs2glad... polski bytski.... 😉 Enis Hos oss brukar det vara Letski boys! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Mars 25, 2021 Dela Inlagd Mars 25, 2021 12 timmar sedan, skrev Enis: nu blir @audirs2glad... polski bytski.... 😉 Enis Det är "turkar" som äger firman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 25, 2021 Dela Inlagd Mars 25, 2021 Tims "Jått" och Båt bläst! Viking Line såg detta och undrade: skulle du kunna.,.............? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 25, 2021 Dela Inlagd Mars 25, 2021 Åkt båt och loungat Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 25, 2021 Dela Inlagd Mars 25, 2021 Kollade brevlådan i morse, det låg ett brev till frugan från Migrationsverket, det visade sej att jag numera är gift med en svensk kärring... Alldeles nyss hörde jag tutningar och såg en grå Passat med blåljusen påslagna, i backspegeln! Stannade alldeles intill den anrika Restaurang Thaihouse i Partille, grannarna kom ut och kollade vad som stod på... Polisen gick fram till vänster fram dörr och kollade på en av Sverigest nyaste medborgare, jag rullade ner rutan där och han klev runt till förardörren, så jag rullade ner min ruta och frågade "Vad gäller saken"? "Ööh, körkortskontroll", frugan fortsatte spela pokemon i vänster framsäte... Kontrollen gick bra, sen undrade polismannen var bilen kom ifrån och varför den var högerstyrd? Så polisen hade sett nån i vänster framsäte leka med sin mobil och antog att det var ett brott mot nån lag, det är det, fast tydligen bara om bilen är vänsterstyrd. Grannarna undrade varför polisen skrattade när han gick tillbaka till kollegan i Polisbilen! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 25, 2021 Dela Inlagd Mars 25, 2021 1 timme sedan, skrev Tommy: Kollade brevlådan i morse, det låg ett brev till frugan från Migrationsverket, det visade sej att jag numera är gift med en svensk kärring... Alldeles nyss hörde jag tutningar och såg en grå Passat med blåljusen påslagna, i backspegeln! Stannade alldeles intill den anrika Restaurang Thaihouse i Partille, grannarna kom ut och kollade vad som stod på... Polisen gick fram till vänster fram dörr och kollade på en av Sverigest nyaste medborgare, jag rullade ner rutan där och han klev runt till förardörren, så jag rullade ner min ruta och frågade "Vad gäller saken"? "Ööh, körkortskontroll", frugan fortsatte spela pokemon i vänster framsäte... Kontrollen gick bra, sen undrade polismannen var bilen kom ifrån och varför den var högerstyrd? Så polisen hade sett nån i vänster framsäte leka med sin mobil och antog att det var ett brott mot nån lag, det är det, fast tydligen bara om bilen är vänsterstyrd. Grannarna undrade varför polisen skrattade när han gick tillbaka till kollegan i Polisbilen! MVH Min första bil var en högerstyrd volvo amazon som en lantbrevbärare hade haft. Många kul situationer med polisen där också. Speciellt när jag tog studenten och fick en uppblåsbar Rosa Panter av syrran som vi satte i "förarsätet" :-) Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 27, 2021 Dela Inlagd Mars 27, 2021 Fy faaaaan vad tråkigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Mars 27, 2021 Dela Inlagd Mars 27, 2021 Helvete G, vilket underbart lördags jobb. ha ha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 27, 2021 Dela Inlagd Mars 27, 2021 13 minuter sedan, skrev Tong jai: Helvete G, vilket underbart lördags jobb. ha ha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Mars 27, 2021 Dela Inlagd Mars 27, 2021 En promenad utanför Stockholm, Huddinge-Farsta. 17 Km som avslutades i Farsta med ett par rejält stora öl för det är man värd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 27, 2021 Dela Inlagd Mars 27, 2021 Kokar köttfärssås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 27, 2021 Dela Inlagd Mars 27, 2021 4 minuter sedan, skrev Rillex: En promenad utanför Stockholm, Huddinge-Farsta. 17 Km som avslutades i Farsta med ett par rejält stora öl för det är man värd. Blåsippor, vi brukar få några i gräsmattan varje år..så underbart vackra! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 31, 2021 Dela Inlagd Mars 31, 2021 Nu är markisen uppe....fattas bara elektrikern...soligt och varmt väder...och slutligen ölkylen...sedan är det bara att ösa. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 31, 2021 Dela Inlagd Mars 31, 2021 On 2021-03-27 at 17:47, skrev Rillex: En promenad utanför Stockholm, Huddinge-Farsta. 17 Km som avslutades i Farsta med ett par rejält stora öl för det är man värd. Vass, niht arbeiten? Bara nyttingen motioneren jah? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Mars 31, 2021 Dela Inlagd Mars 31, 2021 Checkat in på hotellet och kontrollerat avstånd till morgondagens mötesplats. Tänkte få en ordentlig promenad i Lumpini Park på morgonen, men det visade sig att jag bokat ett annat hotell än jag trodde. Så promenaden blev bara tvärs över gatan och inte dryga kilometern. Ibland har man tur i oturen. Skål då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu