andrejsdenruskige Inlagd Mars 5, 2021 Dela Inlagd Mars 5, 2021 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Så jag tog av mig sockan....... Känsliga tittare varnas, för det här blir en smula blodigt...... Tror alla benen i foten klarade sig utan brott men det får vi se när svullnaden lagt sig....... Råbiffen ska väl in i mat-tråden. Jag få be om att herrn’ postar i rätt tråd nästa gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 5, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 5, 2021 22 minuter sedan, skrev husse: Stålskor är väl inte uppfunnet bland grisarna på jobbet Stålskor funkar knappast om man blir klämd från häl till tå........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 6, 2021 Dela Inlagd Mars 6, 2021 Jag har tillbringat dagen med en polare och kollat in deras nya ROT-objekt och ritningar och det ser ut att kunna bli mycket tid där under det kommande året. Han berättade rena skräckstoryn för mej, en person ägde 2 av de gamla kåkarna på gatan och hade satt in LVVP i bägge 2009 och i vinter så hade den ena packat ihop och hör och häpna, tillverkaren håller bara med reservdelar de första 10 åren!! Jag har hört så många säja till mej när jag har hållit på med mina gamla kåkar att köp Mitsubishi då får du fina grejer och slipper problem... Tanten som äger kåkarna är 80 och helt förtvivlad nu, 110 papp efter ROT kostar det för haveriet och undras hur länge den andra håller..... Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 10, 2021 Dela Inlagd Mars 10, 2021 Innan man ens hunnit säga maten är klar och man var och tvätta glasögonen så hade ju frugan naturligtvis varit och snott en köttbit innan man hunnit förklara de olika stekgraderna ”varför fick jag så röd köttbit” - suck.... för du snodde min och jag får tugga sin skosula istället enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Mars 10, 2021 Dela Inlagd Mars 10, 2021 Pump byte en vacker vårdag i Stugsund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 12, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2021 Idag har mitt liv förändrats i grunden....😉 För att göra en kort historia lång, så ngn gång på sent 70-tal eller tidigt 80-tal, så blev jag våldsamt förälskad i vingummi..... Det var på den tiden som det var så oerhört populärt att ta en dagstur med Stena Line till Fredrikshamn från Gbg med allt vad det innebar.... Taxfreeshopping var ju en av de sakerna och då fanns det vingummi i storpack och satan va gött det var... Men det fanns ju så många färger på dem och i början tyckte jag att de gula var godast (inte de blekgula alltså) men efter ett tag, så insåg jag att de svarta var godast och framförallt de mjukaste..... Har under åren lopp varit väldigt besviken över att de svarta vingummina verkar vara procentuellt mindre i antal i påsarna jämfört med de övriga färgerna, vilket gjort mig väldigt frustrerad...... Men så idag, så upptäckte jag att det förmodligen fanns andra som haft mitt "problem"😉 och gjort påtryckningar mot en tillverkare av vingummi.....😂 Nu finns det en "black edition"...... "Only the black ones"...... Svingött och jag är jättelycklig men nu fick jag ett annat problem.... Är jag rasist nu, eller medlem av "black lives matters"????? Man har ju inte en aning nu för tiden när allt som var fel igår är rätt idag och tvärtom......😉😉😉😂😂😂😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 12, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2021 (ändrad) Dubbelpost... Ändrades Mars 12, 2021 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 16 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Idag har mitt liv förändrats i grunden....😉 För att göra en kort historia lång, så ngn gång på sent 70-tal eller tidigt 80-tal, så blev jag våldsamt förälskad i vingummi..... Det var på den tiden som det var så oerhört populärt att ta en dagstur med Stena Line till Fredrikshamn från Gbg med allt vad det innebar.... Taxfreeshopping var ju en av de sakerna och då fanns det vingummi i storpack och satan va gött det var... Men det fanns ju så många färger på dem och i början tyckte jag att de gula var godast (inte de blekgula alltså) men efter ett tag, så insåg jag att de svarta var godast och framförallt de mjukaste..... Har under årens lopp varit väldigt besviken över att de svarta vingummina verkar vara procentuellt mindre i antal i påsarna jämfört med de övriga färgerna, vilket gjort mig väldigt frustrerad...... Men så idag, så upptäckte jag att det förmodligen fanns andra som haft mitt "problem"😉 och gjort påtryckningar mot en tillverkare av vingummi.....😂 Nu finns det en "black edition"...... "Only the black ones"...... Svingött och jag är jättelycklig men nu fick jag ett annat problem.... Är jag rasist nu, eller medlem av "black lives matters"????? Man har ju inte en aning nu för tiden när allt som var fel igår är rätt idag och tvärtom......😉😉😉😂😂😂😂 "Once you go black you never go back !!" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Mars 13, 2021 Dela Inlagd Mars 13, 2021 Igår på den Thailändska landsbygden blev det ungsbakad falukorv med massor av ost,serverades med homemade potatismos och senap,även en kall Chang! MUMS!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Mars 14, 2021 Dela Inlagd Mars 14, 2021 Tog mig i kragen idag och skrev provet för drönarkortet. Eftermiddagen tillbringades sedan i skogen med att filma ett antal avverkningar i min skog. Fantastiskt vilken överblick man får från luften. Annat än att ut och snubbla och bryta benen på hyggena. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 14, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2021 8 minuter sedan, skrev biker: Tog mig i kragen idag och skrev provet för drönarkortet. Eftermiddagen tillbringades sedan i skogen med att filma ett antal avverkningar i min skog. Fantastiskt vilken överblick man får från luften. Annat än att ut och snubbla och bryta benen på hyggena. mvh biker Låter fantastiskt....... Har du bilder? Hade varit oerhört trevligt att se i sådana falll.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Mars 14, 2021 Dela Inlagd Mars 14, 2021 8 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Låter fantastiskt....... Har du bilder? Hade varit oerhört trevligt att se i sådana falll.... Filmar mest i högupplöst video, det blir våldsamt stora filer. Men har väl någon stillbild också. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Mars 14, 2021 Dela Inlagd Mars 14, 2021 (ändrad) Tagit det lugnt och njuter av livet som pappa, det tog nästa 40 år innan jag fick uppleva det. All längtan, väntan och stundvis förtvivlan över att det aldrig skulle ske, uppvägs av den enorm lycka och glädje som jag känner var dag nu. Första gången som jag har njutit av julafton, nyåret och snart första födelsedag med presenter från en liten dotter. Ändrades Mars 14, 2021 av AnTove Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 14, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2021 18 minuter sedan, skrev biker: Filmar mest i högupplöst video, det blir våldsamt stora filer. Men har väl någon stillbild också. mvh biker Snyggt...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 14, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2021 16 minuter sedan, skrev AnTove: Tagit det lugnt och njuter av livet som pappa, det tog nästa 40 år innan jag fick uppleva det. All längtan, väntan och stundvis förtvivlan över att det aldrig skulle, uppvägs av den enorm lycka och glädje som jag känner var dag nu. Första gången som jag har njutit av julafton, nyåret och snart första födelsedag med presenter från en liten dotter. All kärlek till dig och din dotter.......❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Mars 14, 2021 Dela Inlagd Mars 14, 2021 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: All kärlek till dig och din dotter.......❤️ Tack så mycket❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 19, 2021 Dela Inlagd Mars 19, 2021 Fullt upp med ärenden som avslutades med att hämta en bit lokalodlad ko hos världens bästa Göran..😋 Nu sippar frugan på en campari orange efter hon fixat en latte med hjärta i mjölkskummet till mig, en wirre och några bitar After eight passar utmärkt till.. Underbart, Tack för att vi finns! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 20, 2021 Dela Inlagd Mars 20, 2021 Som den sanna miljömedvetna medborgare jag är så rensade jag hyllorna på lite glas idag. Det mesta fick plats i containern men inte riktigt allt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 Igår på den Thailändska landsbygden serverades det hemmagjorda köttbullar,potatismos och lingon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 Truckar ner emot götet. Förslag på trevligt hotel? Anropar alla som vet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 1 timme sedan, skrev Nicholas: Truckar ner emot götet. Förslag på trevligt hotel? Anropar alla som vet. A-one i Pattaya är riktigt trevligt. Men du kanske tänkt dig något närmare? 🤣🤣😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 44 minutes ago, rolba said: A-one i Pattaya är riktigt trevligt. Men du kanske tänkt dig något närmare? 🤣🤣😇 Helst i Göteborg. Står mellan gothia tower och hotell G Men man vill gärna höra proffsens tips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 On 2021-03-13 at 05:13, skrev thomas001: Igår på den Thailändska landsbygden blev det ungsbakad falukorv med massor av ost,serverades med homemade potatismos och senap,även en kall Chang! MUMS!! Gjorde samma. Ser inte så skoj ut på bild, men himla gott! Och det är ju ändå huvudsaken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 Vi tog en promenad ner till sjön hos favoritdottern för att kolla var vi kan bygga en brygga att parkera båten som ska inköpas så småningom.. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 22, 2021 Dela Inlagd Mars 22, 2021 Lite dimmigt på jobbet idag, men va fan, det är ju måndag. Grannen hade det värre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu