65Selander Inlagd Januari 19, 2021 Dela Inlagd Januari 19, 2021 Ovanligt pigg idag så det var bara att logga in och börja jobba, då kan man sluta tidigare istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 19, 2021 Dela Inlagd Januari 19, 2021 1 timme sedan, skrev 65Selander: Ovanligt pigg idag så det var bara att logga in och börja jobba, då kan man sluta tidigare istället Skicka faktura på en gång! Jag såg precis en faktura från dec som jag glömt att skicka! Ja ja, 4 år kvar så e man 70 bast och svetsen glöder! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 19, 2021 Dela Inlagd Januari 19, 2021 Jo man kan ju ej lugna ner sig som hp! Köpte mer hunung idag 500 kg! Tidigare inköp slut så bara gasa.🤗 500 kg = 200 kilosburkar 600 0.5 kg burkar. Nu har jag köpt in samt lev fan så mycket mer än jag tänkt mig! Gå i ide till våren??🤔🙄👎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 19, 2021 Dela Inlagd Januari 19, 2021 3 minuter sedan, skrev Issanbonde: Jo man kan ju ej lugna ner sig som hp! Köpte mer hunung idag 500 kg! Tidigare inköp slut så bara gasa.🤗 500 kg = 200 kilosburkar 600 0.5 kg burkar. Nu har jag köpt in samt lev fan så mycket mer än jag tänkt mig! Gå i ide till våren??🤔🙄👎 Brygga jäsa mjöd eller ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 19, 2021 Dela Inlagd Januari 19, 2021 Precis nyss, skrev wavis: Brygga jäsa mjöd eller ?? Nej nej köpa fixa sälja tjäna 1 spänn eller 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 19, 2021 Dela Inlagd Januari 19, 2021 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev wavis: Brygga jäsa mjöd eller ?? Min leverantör har 300 kg som är till senapstillverkning. Någon som är manad? Ändrades Januari 19, 2021 av Issanbonde Staf fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 19, 2021 Dela Inlagd Januari 19, 2021 20 minuter sedan, skrev Issanbonde: Jo man kan ju ej lugna ner sig som hp! Köpte mer hunung idag 500 kg! Tidigare inköp slut så bara gasa.🤗 500 kg = 200 kilosburkar 600 0.5 kg burkar. Nu har jag köpt in samt lev fan så mycket mer än jag tänkt mig! Gå i ide till våren??🤔🙄👎 Brygga jäsa mjöd eller ?? Oki ,, Vart till där jag köper malt o humle till min bryggverkstad i går , Stod en pall honung o frågade vad de skulle ha den till , Svaret var att många brygger sin mjöd själv ,, Därför frågan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 19, 2021 Dela Inlagd Januari 19, 2021 4 minuter sedan, skrev wavis: Brygga jäsa mjöd eller ?? Oki ,, Vart till där jag köper malt o humle till min bryggverkstad i går , Stod en pall honung o frågade vad de skulle ha den till , Svaret var att många brygger sin mjöd själv ,, Därför frågan Vet ej var du bor men ta det på PM. han vill ha sockerpriset@🤗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 20, 2021 Dela Inlagd Januari 20, 2021 Ute på uppdrag. Jag skall vidimera huruvida @Atom verkligen var den busen och odågan i sin ungdom som han påstår. Började med ett besök på kommunhuset. När jag nämnde namnet @Atom, så hyschade de åt mig. -Vi nämner inte det namnet högt! Vidare till Gallerian Ryktet om mitt eftersökande hade redan spridit sig, i takt med min promenad stängdes butikerna framför mig. Öppenskyltar slocknade och gardiner drogs igen. Vafalls, kan det vara så illa? Tog mig bort till korvmojjen, den stängdes snabbt. Men jag hörde de var där inne. Ropade genom den stängda luckan och fick svaret. -Blanda inte in oss i detta, vi har absolut inget med den mannen att göra! Min jakt hade skapat en hunger, så slog mig ner för en smörgås. Expediten som hört att jag frågade runt om @Atom, slängde fram smörgåsen och sade med bister min. -Den jäveln raggade å jagade mig hela min barndom för att få jöka, en jäkla kåtbock var han. Så onekligen verkar det som att @Atom snarare är värre än vad han påstått. Aldrig sett ett sådant unisont avsky från ett helt samhälle. Jaja, nu skall jag vidare på mim färd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 20, 2021 Dela Inlagd Januari 20, 2021 3 timmar sedan, skrev samet: Ute på uppdrag. Jag skall vidimera huruvida @Atom verkligen var den busen och odågan i sin ungdom som han påstår. Började med ett besök på kommunhuset. När jag nämnde namnet @Atom, så hyschade de åt mig. -Vi nämner inte det namnet högt! Vidare till Gallerian Ryktet om mitt eftersökande hade redan spridit sig, i takt med min promenad stängdes butikerna framför mig. Öppenskyltar slocknade och gardiner drogs igen. Vafalls, kan det vara så illa? Tog mig bort till korvmojjen, den stängdes snabbt. Men jag hörde de var där inne. Ropade genom den stängda luckan och fick svaret. -Blanda inte in oss i detta, vi har absolut inget med den mannen att göra! Min jakt hade skapat en hunger, så slog mig ner för en smörgås. Expediten som hört att jag frågade runt om @Atom, slängde fram smörgåsen och sade med bister min. -Den jäveln raggade å jagade mig hela min barndom för att få jöka, en jäkla kåtbock var han. Så onekligen verkar det som att @Atom snarare är värre än vad han påstått. Aldrig sett ett sådant unisont avsky från ett helt samhälle. Jaja, nu skall jag vidare på mim färd. @Atom verkar ha varit värre än till och med Clark Olofsson som lever lugnt i sitt lilla sydskånska samhälle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Januari 20, 2021 Dela Inlagd Januari 20, 2021 Har börjat med dom små takluckorna till båten. Dom ska få nya ventilatorer. Avslutat arbetsdagen med att köra 5 maskiner tvätt. (Och alla strumpor finns kvar.) Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 20, 2021 Dela Inlagd Januari 20, 2021 8 timmar sedan, skrev Alarik: @Atom verkar ha varit värre än till och med Clark Olofsson som lever lugnt i sitt lilla sydskånska samhälle. Bor Clark i Skåne nu? Att Janne gjorde det visste jag, han kränger bilar i Mörarp eller Påarp. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 20, 2021 Dela Inlagd Januari 20, 2021 6 minuter sedan, skrev UglyFarang: Bor Clark i Skåne nu? Att Janne gjorde det visste jag, han kränger bilar i Mörarp eller Påarp. Bor i Veberöd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 20, 2021 Dela Inlagd Januari 20, 2021 7 minuter sedan, skrev ellim63: Bor i Veberöd. Helvete, där bor en av mina fd chefer också, anade nog att det var ett rövartillhåll... Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 20, 2021 Dela Inlagd Januari 20, 2021 (ändrad) 35 minuter sedan, skrev UglyFarang: Bor Clark i Skåne nu? Att Janne gjorde det visste jag, han kränger bilar i Mörarp eller Påarp. Kolla Janne Josefssons programserie "Från Hisingen till Casablanca". Ändrades Januari 20, 2021 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 20, 2021 Dela Inlagd Januari 20, 2021 6 minuter sedan, skrev Alarik: Kolla Janne Josefssons programserie "Från Hisingen till Casablanca". Jag kollade nog lite på den, han åkte taxi. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2021 Dela Inlagd Januari 20, 2021 Besökt @rolba som lade in en pinne i brasan sedan coronatest av spisen, den verkar sjuk enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 20, 2021 Dela Inlagd Januari 20, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: Besökt @rolba som lade in en pinne i brasan sedan coronatest av spisen, den verkar sjuk enis Björkved är grejer det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 21, 2021 Dela Inlagd Januari 21, 2021 Inte idag men jag fyllde år igår.(63 bast) Hade avsagt mig alla gratulationer denna dag. Satt och jobbade som vanligt när det knackade på och ett gäng med Thai-brudar dök upp. Fick 2 lådor med Chang. Gänget Blommor Tårtan Blev en mycket trevlig kväll full av överraskningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 21, 2021 Dela Inlagd Januari 21, 2021 11 timmar sedan, skrev Enis: Besökt @rolba som lade in en pinne i brasan sedan coronatest av spisen, den verkar sjuk enis Lappin Kolta är väl inte gött? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 21, 2021 Dela Inlagd Januari 21, 2021 15 timmar sedan, skrev UglyFarang: Jag kollade nog lite på den, han åkte taxi. Till Veberöd och Clark Olofsson. Var visst i tredje delen. Kolla lite mer så ser du att Janne Josefsson också kör taxi ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 21, 2021 Dela Inlagd Januari 21, 2021 2 timmar sedan, skrev Alarik: Till Veberöd och Clark Olofsson. Var visst i tredje delen. Kolla lite mer så ser du att Janne Josefsson också kör taxi ibland. Vet du vilken dag det går? Jag kollade TV-guiden till lördag 24:00 men inget synligt i repris TV.. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 21, 2021 Dela Inlagd Januari 21, 2021 22 minuter sedan, skrev UglyFarang: Vet du vilken dag det går? Jag kollade TV-guiden till lördag 24:00 men inget synligt i repris TV.. Finns på svtplay här: https://www.svtplay.se/fran-hisingen-till-casablanca Annars går det på svt1 på tisdagar. Repris torsdagar (ikväll 23:50). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 21, 2021 Dela Inlagd Januari 21, 2021 3 minuter sedan, skrev frogfish: Finns på svtplay här: https://www.svtplay.se/fran-hisingen-till-casablanca Annars går det på svt1 på tisdagar. Repris torsdagar (ikväll 23:50). Tack! Det har du alldeles rätt i! Då står den på serieinspelning nu. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 21, 2021 Dela Inlagd Januari 21, 2021 5 timmar sedan, skrev UglyFarang: Vet du vilken dag det går? Jag kollade TV-guiden till lördag 24:00 men inget synligt i repris TV.. Torsdagar. Andra delen var idag på svt1. Men jag har tittat på svtplay. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu