Batting Inlagd Januari 3, 2021 Dela Inlagd Januari 3, 2021 Vunnit lite pengar på både Svenska Spel och Unibet. På hockey genom att Finland vann, och längdskidor genom Diggins. Nu på kvällen så gick jag in på SVT Play för att se Stjärnorna På Slottet. Det brukar ju vara intressant, men det visade sig vara något av det segaste jag sett. Det var Ola Rapace som hade "Sin dag". Ola satt och berättade teatraliskt om alla svåra kors han hade fått bära. Och nu sitter jag här. Denna dagen blir nog inte mer spännande än så här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 4, 2021 Dela Inlagd Januari 4, 2021 men va f@n blev ju inte ens en hundring 😶 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 4, 2021 Dela Inlagd Januari 4, 2021 8 minuter sedan, skrev Enis: men va f@n blev ju inte ens en hundring 😶 enis Räcker till tre sådana här. Skynda dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Januari 4, 2021 Dela Inlagd Januari 4, 2021 14 minuter sedan, skrev Enis: men va f@n blev ju inte ens en hundring 😶 enis Du måste dricka mera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 4, 2021 Dela Inlagd Januari 4, 2021 Kommit hem efter två övernattningar på sjukan...kristallsjukan konstaterades nästan direkt...men dom behöll mig kvar för att kontrollera min ojämna puls. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Januari 4, 2021 Dela Inlagd Januari 4, 2021 Fick sitta här o vänta lite men fick sedan ettårsförlängningen / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 4, 2021 Dela Inlagd Januari 4, 2021 1 timme sedan, skrev Arnold Layne: Kommit hem efter två övernattningar på sjukan...kristallsjukan konstaterades nästan direkt...men dom behöll mig kvar för att kontrollera min ojämna puls. Shit Arnold...alltid är det nått när man börjar bli gubbe..har själv haft lite strul med hälsan. Krya på dej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 5, 2021 Dela Inlagd Januari 5, 2021 15 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Kommit hem efter två övernattningar på sjukan...kristallsjukan konstaterades nästan direkt...men dom behöll mig kvar för att kontrollera min ojämna puls. Krya på dig. Har en polare med samma symptom och det är ingen höjdare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 5, 2021 Dela Inlagd Januari 5, 2021 14 timmar sedan, skrev Naam jai: Shit Arnold...alltid är det nått när man börjar bli gubbe..har själv haft lite strul med hälsan. Krya på dej 34 minuter sedan, skrev Peolito: Krya på dig. Har en polare med samma symptom och det är ingen höjdare. Tackar så mycket .... känner att det är på bättringsvägen 😃 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Januari 5, 2021 Dela Inlagd Januari 5, 2021 Angjort en brygga i Norge, redan lossat klart och är på väg till nästa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 8, 2021 Dela Inlagd Januari 8, 2021 On 1/4/2021 at 12:51 AM, Enis said: Oj vad åren går enis Hej Enis, Du är välkommen att komma hit och laga mat, jag är hungrig! Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 9, 2021 Dela Inlagd Januari 9, 2021 Idag blev det en utflykt till Tant grön där det avnjöts brunch tillsammans med favoritdottern! 💕 Jag och frugan slog till på bakad potatis med currykycklingröra och dotera tog också potatis fast med fetaost och soltorkad tomat.. fantastiskt gott! Bjuder väl på en bild på det strävsamma gamla paret.. 😀 Åsså fick vi hälsa på Selma, en miniatyrbullterrier som favoritdottern har på prov.. ett riktigt litet charmtroll! Sen blev det att uträtta några ärenden innan vi åkte hem till jämmer och elände igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Januari 9, 2021 Dela Inlagd Januari 9, 2021 Idag blev det en busy day. Bytte ut mina gamla security kameror mot nya med Wifi, Pan/Tilt, Zoom, siren, mobil app och hela rasket. Det blev en helt suverän uppgradering trots att de nya kamerorna ser lite Alien ut, modell Sputnik. Hur som helst så monterar jag aldrig ner mitt ursprungliga security system, modell Ballhäng, som varken kräver strömförsörjning, sirener, internet eller mobil app. Det hörs när någon skurk fastnat. Modell Sputnik Modell Ballhäng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 9, 2021 Dela Inlagd Januari 9, 2021 Tillverkning av kanelbullar. Gott, men 1,5 timmars kneg för två minuters njutning är det fan inte värt. Ähh förresten, det kan det kanske vara, men inte för bullar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 9, 2021 Dela Inlagd Januari 9, 2021 10 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Tillverkning av kanelbullar. Gott, men 1,5 timmars kneg för två minuters njutning är det fan inte värt. Ähh förresten, det kan det kanske vara, men inte för bullar.... Haha, nej för tusan, gör som jag och köp färdiga bullar från frysdisken i butiken nästa gång i stället. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Januari 9, 2021 Dela Inlagd Januari 9, 2021 (ändrad) Köpt lite radhusbiff till extrapris (hela 95 öre 😁) så nu klarar man "fattiga" Januari. Ändrades Januari 9, 2021 av Thaiger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 10, 2021 Dela Inlagd Januari 10, 2021 Hej Idag gick jag upp 05:30 för att ta mig till Thailand Circuit Nakhornchaisri, helt nytt bakdäck då det gamla hade fått en punktering. Känns lite "surt" att slänga ut 8200 Baht på ett däck efter 100 mil. Först på plats vid banan. Första gången för mig här Mmmm.. Kurva, nu pirrar det i kroppen. På med stickern, kostar 1200 Baht för en heldag. Här passar man tyvärr inte in, för gammal.. Sluta tjata, ut och ta bort chicken strips. 162 Km och en full tank senare på banan.. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Januari 10, 2021 Dela Inlagd Januari 10, 2021 Vaknade i morse,,,,, Sen va den dan förstörd...😉 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 10, 2021 Dela Inlagd Januari 10, 2021 (ändrad) 23 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Tillverkning av kanelbullar. Gott, men 1,5 timmars kneg för två minuters njutning är det fan inte värt. Ähh förresten, det kan det kanske vara, men inte för bullar.... Fan asså, i fel ände av stan igen!🥺 Kan snälle herrn posta över några till maj? Ändrades Januari 10, 2021 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 14, 2021 Dela Inlagd Januari 14, 2021 On 2021-01-10 at 10:49, skrev Mr Ning Ning: Vaknade i morse,,,,, Sen va den dan förstörd...😉 Samma här Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 14, 2021 Dela Inlagd Januari 14, 2021 (ändrad) Konstaterat att man kan lita på att grannen tar pandemin på allvar Ändrades Januari 14, 2021 av Khonis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 14, 2021 Dela Inlagd Januari 14, 2021 3 timmar sedan, skrev Fritz: Samma här Nu @Fritztycker jag du är gnällig, finns fördelar också.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 14, 2021 Dela Inlagd Januari 14, 2021 Blitt lite tak med hjälp av Fantasy. Mer imorgon.. Å lite fin solnedgång på köpet fick vi idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 14, 2021 Dela Inlagd Januari 14, 2021 Å lite helhet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 18, 2021 Dela Inlagd Januari 18, 2021 Idag firar jag och min favorit 33 år tillsammans med bubbel och ett smörstekt surdegsbröd med norra Europas godaste kräftröra.. Underbart, Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig, Tack för att du finns till för mig! ❤️🍾🌹🇸🇪🇹🇭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu