Boa52 Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 2 minuter sedan, skrev L64: Har läst om folk som inte lever som dom lär Du är en furnuftig gubbe, vad jag mena är att allt går ut på ,vad har du drukit, vad har du ätit och sånt många tycker det är bra för mej sämre än face book Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 1 timme sedan, skrev Boa52: Du är en furnuftig gubbe, vad jag mena är att allt går ut på ,vad har du drukit, vad har du ätit och sånt många tycker det är bra för mej sämre än face book Heter det inte " vad drakk" jag? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 Ja när inte Btt är kvar så är det tydligen Boa man ska ge sig på. Jävla ynkryggar, ni kan väl för helvete läsa mellan raderna lite eller är det för svårt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 Jag har varit till Swedbank och och fått pengar AFA sedan hämtat ut en låda med Whiskey från tobakskiosken. Sedan tog jag bilen och till grannstaden för att besöka Pensionsmyndigheten bara för att mötas av en lapp om att det var stängt den 30 Oktober! Vad är det för speciellt med den Fredagen den 30:de Oktober? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 1 minut sedan, skrev Batting: Jag har varit till Swedbank och och fått pengar AFA sedan hämtat ut en låda med Whiskey från tobakskiosken. Sedan tog jag bilen och till grannstaden för att besöka Pensionsmyndigheten bara för att mötas av en lapp om att det var stängt den 30 Oktober! Vad är det för speciellt med den Fredagen den 30:de Oktober? Allahelgonaafton. Ofta halvdag, en del har helledigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 Idag blev det en utflykt till Smultrongården, en riktigt mysig butik med gott fika! Ingen fika idag men en liten present till favoritdottern.. Sen åkte vi vidare till Gårdsbutiken i Ervalla och handlade lite gott, det mesta lokalproducerat.. Efter det direkt hem för att förbereda fredagsmyset, frugan mekade till en chilidipp med vitlök, chili, lime och koriander.. Och jag blandade ihop en romsås.. Hoppas att det blir fantastiskt gott! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 On 2020-10-25 at 17:08, skrev SatanG: Boysen öppnar paket från Sverige / SatanG Finns det någon här på forumet som har försökt sitta så där som tjejen på bilden? Jag läste någonstans att vi västerlänningar inte kan det. Jag provade givetvis och föll bakåt. Jag berättade det för min Thailändska vän som bara avfärdade det hela som en myt, men så provade vi. Hon hade inga problem medans jag hela tiden ramlade bakåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 6 minuter sedan, skrev frogfish: Allahelgonaafton. Ofta halvdag, en del har helledigt. Ja jäklar! Det har du ju rätt i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oskarnord Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 Inga problem med det. Förr fick man träna när det bara fanns stå toaletter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 De här får ni inte missa Pastorn och Jive på lite parad https://www.pattayamail.com/news/Pattaya-bikini-run-glow-in-the-dark-on-beach-set-for-saturday-331583 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 (ändrad) Jag har öppnat 9 sidor från migrationverket då som anser att mitt förhållande med min vän är seriöst. Några av er har träffat henne, jag har firat jul och nyår med henne i 3 år, nu blir nästa år i sverige:-) Bara att förtydliga, det är ok att hon kommer hit nu.... Ändrades Oktober 30, 2020 av scorpio63 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 59 minuter sedan, skrev frogfish: Allahelgonaafton. Ofta halvdag, en del har helledigt. Jeeeesus, o mannen är 60+ o har missat det. Tar mig för pannan! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 1 timme sedan, skrev kalasbullen: Ja när inte Btt är kvar så är det tydligen Boa man ska ge sig på. Jävla ynkryggar, ni kan väl för helvete läsa mellan raderna lite eller är det för svårt? Du kan väl förklara istället? Alla är ju inte lika stenhårda som en helt anonym man? på ett forum. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 4 timmar sedan, skrev Boa52: Du är en furnuftig gubbe, vad jag mena är att allt går ut på ,vad har du drukit, vad har du ätit och sånt många tycker det är bra för mej sämre än face book Man kan ju alltid logga ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 8 timmar sedan, skrev Boa52: Städat bort en massa utemöbler i eftermiddag. hämtat min fru. handlat mat sen går man in på MPR en fredagseftermiddag vad läser man. Vad har du ätit, vad dricker du och såna inlägg fy f-n vad tråkigt. Skiter i vad folk äter och dricker, facebook. mera intreserad vad ni gjort eller ska göra, klyva ved bom bom med frugan, en höjdare Ha nåt vetigt att komma med inte mat, dricka. Det är Fredag Ibland är det bättre att läsa om att JK hyllar trump och hatar löven Jag håller med dig visst är en bom bom med frugan en höjdare. Kan vara förutan både käk å dryck men bom bom...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 31, 2020 Dela Inlagd Oktober 31, 2020 Ett besök på Auschwitz Birkenau. Tyvärr låter min telefon mig inte ladda upp någonting just på MPR. Jobbar på att fixa det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 1, 2020 Dela Inlagd November 1, 2020 Fan inte lätt att låta bli ibland, man blir ju sugen. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 1, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2020 Finns visserligen bra korvtillverkare i Gbg men ibland saknar man vissa från Sthlm..... Men idag visade det sig efter ett besök på von Lidl att de hade den goda smaken att ta in lite från Wurstmaster....👏 Hoppas på go middag idag......😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 1, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2020 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Finns visserligen bra korvtillverkare i Gbg men ibland saknar man vissa från Sthlm..... Men idag visade det sig efter ett besök på von Lidl att de hade den goda smaken att ta in lite från Wurstmaster....👏 Hoppas på go middag idag......😋 Testar man ny korv, så skall alltid hälften vara neutrala och sedan kan man gegga på vad f*n man vill på resten men det är viktigt att man får utforska ursprungssmaken.....😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 On 2020-10-30 at 15:38, skrev Boa52: Städat bort en massa utemöbler i eftermiddag. hämtat min fru. handlat mat sen går man in på MPR en fredagseftermiddag vad läser man. Vad har du ätit, vad dricker du och såna inlägg fy f-n vad tråkigt. Skiter i vad folk äter och dricker, facebook. mera intreserad vad ni gjort eller ska göra, klyva ved bom bom med frugan, en höjdare Ha nåt vetigt att komma med inte mat, dricka. Det är Fredag Ibland är det bättre att läsa om att JK hyllar trump och hatar löven Eftersom de flesta inlägg gör sig bäst med bilder så lägger jag hellre in frukostbilder än något från morgonens herdestund med frugan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 7 timmar sedan, skrev rolba: Eftersom de flesta inlägg gör sig bäst med bilder så lägger jag hellre in frukostbilder än något från morgonens herdestund med frugan. Skrävlare där 😄😜 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 8 timmar sedan, skrev rolba: Eftersom de flesta inlägg gör sig bäst med bilder så lägger jag hellre in frukostbilder än något från morgonens herdestund med frugan. Ganska nära morgonstund, bakdel, skinka eller hur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 6, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 6, 2020 (ändrad) Så jag tog mig en semesterdag idag för att hinna med saker som är svårt att planera in en vanlig vardag med tanke på avståndet jag har till jobbet nu för tiden...... Bl.a. så hade jag fått en tid från däckhotellet i Tagene för byte till vintersulor men det var inte utan problem visade det sig...... 07:30 hade jag tid till och det gick hyfsat snabbt och smidigt och när jag ändå var i närområde till min förra arbetsplats, så åkte jag dit och sa hej (mycket trevligt)...... Körde sedan därifrån och efter en kort bit tändes däcktryckindikatorn. Verkstaden hade missat att kalibrera den efter skiftet till vintersulorna, så det var bara till att åka tillbaka.... När jag kom dit, så sa de att: "Ja, vi har bara en kille som kan kalibrera Åpel men han är ledig idag"..... Då brast det för mig...... "Hur i he***te kan ni boka in mig på en fredag när den ende som kan kalibrera är ledig?"......😠 Så killen i kundmottagningen fick ringa den lediga mekanikern men han gav fel instruktioner, så det resulterade att de fick ringa en annan av deras verkstäder som via telefon fick guida om hur man gör.... Till syvende om sist, så vart det ju inte så komplicerat och det skulle vilken mekaniker som helst kunna göra..... T.o.m. jag skulle kunna fixa det om jag hade rätt instrument.....😂 Summa summarum så blev ett vad jag trodde, kort verkstadsbesök, utdraget så jag var inte hemma förrän 11:30..... Ändrades November 6, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 58 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Så jag tog mig en semesterdag idag för att hinna med saker som är svårt att planera in en vanlig vardag med tanke på avståndet jag har till jobbet nu för tiden...... Bl.a. så hade jag fått en tid från däckhotellet i Tagene för byte till vintersulor men det var inte utan problem visade det sig...... 07:30 hade jag tid till och det gick hyfsat snabbt och smidigt och när jag ändå var i närområde till min förra arbetsplats, så åkte jag dit och sa hej (mycket trevligt)...... Körde sedan därifrån och efter en kort bit tändes däcktryckindikatorn. Verkstaden hade missat att kalibrera den efter skiftet till vintersulorna, så det var bara till att åka tillbaka.... När jag kom dit, så sa de att: "Ja, vi har bara en kille som kan kalibrera Åpel men han är ledig idag"..... Då brast det för mig...... "Hur i he***te kan ni boka in mig på en fredag när den ende som kan kalibrera är ledig?"......😠 Så killen i kundmottagningen fick ringa den lediga mekanikern men han gav fel instruktioner, så det resulterade att de fick ringa en annan av deras verkstäder som via telefon fick guida om hur man gör.... Till syvende om sist, så vart det ju inte så komplicerat och det skulle vilken mekaniker som helst kunna göra..... T.o.m. jag skulle kunna fixa det om jag hade rätt instrument.....😂 Summa summarum så blev ett vad jag trodde, kort verkstadsbesök, utdraget så jag var inte hemma förrän 11:30..... Bytte med hjul idag, fick också larm om däcktrycket. Bara att välja ”set tyre pressure” eller liknande på min bil. Känns ju stökigt att en verkstad skall fixa det, finns väl fortfarande folk som byter hjul själva gissar jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 Vissa har problem med däckbyte Mitt problem idag blev, Vi hämta mera älgkött och lite, Slamsor som vi skär bort når vi styckar, som Thai damerna vill ha. Då ringde min bror en älg har blivit påkörd skadad på v sida, ganska mycket. vill Din fru ha den Vad har hon för tele nr. Nej Nej för bövelen du får inte hennes Tele nr: En hel Älg vi har tre frysskåp fulla nu så ge dej. Skulle Thai damerna fått reda på det. en hel ÄLG helvete vad jobb det skulle blivit, flå,frakta hem, stycka, koka hela natten skulle gå åt. Så min bror får inte min frus tele, nr. Never Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu