Jump to content
IGNORERAD

Vad har ni gjort idag?


Kötthandlarn

Recommended Posts

Jävla skit alltså .... fick syn på Lotta Engberg inne på ICA och naturligtvis hade man lämnat telefonen hemma...men vafan då ...hon lär väl dyka upp här flera gånger då pojkvännen bor här 😜

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev ellim63:

 

Husvisning på landet..

 

DSC_1566.thumb.JPG.12e80df897f57e7b065009ad6b21c09c.JPG

 

Åsså hade vi turen att få se en älg.. 😄

 

DSC_1565.thumb.JPG.6df6558da8ab8b4a9c489cb866bbe0b8.JPG

Ni får väl rådfråga dottern som numera kan titulera sig som Veterinär(Grattis Cajsa)Det ser väl alla att det är ett vildsvin,2 hörntänder och 4 ben och bökar i jorden,självklar identifiering.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Tallviking:

Checkat in på slottet

 

 

1F6AD1ED-7973-473E-91D7-635C3A9DDAFD.jpeg

D164BB72-2C9D-4E51-9088-7823AE066835.jpeg

8B8A38DE-E5B7-4D82-8D5C-B8053C106D52.jpeg

5F36DE18-C073-4D3E-AA86-5FB9F10A6054.jpeg

7689982B-4F34-4B53-B484-6D0F9171721A.jpeg

F5335CAF-CD09-4D98-8812-FF635A761FFE.jpeg

4708F88E-F80C-4340-B7CF-1F0B681320A1.jpeg

F3429219-62E6-4EA3-907D-34A2D25B0197.jpeg

1296E177-EC4B-4798-80F5-9EC1FEE64DF4.jpeg

Nån konferens på gång?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Tallviking:

Checkat in på slottet

 

 

1F6AD1ED-7973-473E-91D7-635C3A9DDAFD.jpeg

D164BB72-2C9D-4E51-9088-7823AE066835.jpeg

8B8A38DE-E5B7-4D82-8D5C-B8053C106D52.jpeg

5F36DE18-C073-4D3E-AA86-5FB9F10A6054.jpeg

7689982B-4F34-4B53-B484-6D0F9171721A.jpeg

F5335CAF-CD09-4D98-8812-FF635A761FFE.jpeg

4708F88E-F80C-4340-B7CF-1F0B681320A1.jpeg😉

F3429219-62E6-4EA3-907D-34A2D25B0197.jpeg

1296E177-EC4B-4798-80F5-9EC1FEE64DF4.jpeg

 

13 minuter sedan, skrev Tommy:

Nån konferens på gång?

 

MVH

 

Ny tjänst tror jag, Slottsherre eller Hovnarr 😉

 

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Åkte till båten i regnet för att kolla hur gårdagens målande såg ut.

Jag blev nöjd när jag såg hur det ser ut.

 

IMG_0300.thumb.JPG.4c4a2051e1c561ecbf0beb7264aa59a5.JPG

 

Jag fick en nästan full dunk av denna klarlack av en snäll målare. Tackar för det.

 

IMG_0294.thumb.JPG.7f52b2fae8eb80f182b64d0ce4068c52.JPG

 

Men det är starka saker detta så jag fick använda denna för att inte tuppa av under jobbet.

 

IMG_0301.thumb.JPG.67b82bc645fc1f5e51d6aa737b6ca754.JPG

 

Så här ser dom vinkeljärn jag svetsat fast för panelen ut.

 

IMG_0290.thumb.JPG.49ab19871918943466ec180e56c4bd20.JPG

 

Nere sitter sedan en plywoodremsa fastbultad.

 

IMG_0292.thumb.JPG.3e170a52f1272ef6b7b3e28f2a17aea2.JPG

 

Uppe sitter bredare plywoodbitar.

Här gäller det att skruva rätt så skruvarna till panelen inte skadar hydraulslangarna till styrningen.

 

IMG_0293.thumb.JPG.68eecffb4999be7308be87e7327054eb.JPG

Ändrades av Mr Ning Ning

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kommer ett jättetrist inlägg.

Sedan vi alla blev korttidspermiterade i april så har jag ....

 

Nää, jag har helt fått det fantastiskt, medicinerna för hjärtat och stress är nästa borta och jag mår perfekt.

 

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
On 2020-08-27 at 19:55, skrev Enis:

 

 

Ny tjänst tror jag, Slottsherre eller Hovnarr 😉

 

Enis

Hovnarr?

Ska man inte behöva besitta någon sorts humor för att bli hovnarr, eller har även det blivit avskalat som allt annat?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-08-26 at 17:43, skrev Arnold Layne:

Jävla skit alltså .... fick syn på Lotta Engberg inne på ICA och naturligtvis hade man lämnat telefonen hemma...men vafan då ...hon lär väl dyka upp här flera gånger då pojkvännen bor här 😜

Du skulle ha frågat henne om hon tar emot svarta pengar fortfarande?:lipa:

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-08-27 at 16:38, skrev Tallviking:

Checkat in på slottet

 

 

1F6AD1ED-7973-473E-91D7-635C3A9DDAFD.jpeg

D164BB72-2C9D-4E51-9088-7823AE066835.jpeg

8B8A38DE-E5B7-4D82-8D5C-B8053C106D52.jpeg

5F36DE18-C073-4D3E-AA86-5FB9F10A6054.jpeg

7689982B-4F34-4B53-B484-6D0F9171721A.jpeg

F5335CAF-CD09-4D98-8812-FF635A761FFE.jpeg

4708F88E-F80C-4340-B7CF-1F0B681320A1.jpeg

F3429219-62E6-4EA3-907D-34A2D25B0197.jpeg

1296E177-EC4B-4798-80F5-9EC1FEE64DF4.jpeg

Ja slottsherre passar dig utmärkt!:big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Bra barnkalas idag.....🎉🎉🎉🎉😂

IMG_20200830_032445.thumb.jpg.236f6ff61e5d45f84542cd2e800e2a34.jpg

 

Å så en liten porrbild till barkbåtskaptenen också.......🙋🙋😂🎉😱😝🙏

IMG_20200830_032528.thumb.jpg.ec484ffc1f6ff37a0655bf0f6b77bd8b.jpg

 

 

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
12 timmar sedan, skrev Nakhon:

Du e nog fan inte i klok ❤️

Not so much..........;) :rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Tittat igenom lite mer bilder från gårdagens holmgång......😂

IMG_20200829_234649.thumb.jpg.392789265171b76bc939a8169dc5a1c0.jpg

 

 

Gick hyfsat bra för mig.........🙏

IMG_20200830_000717.thumb.jpg.f39e6391bc9c8017f446064a79f51a92.jpg

 

 

PD försvann till ngt poolparty......😂

IMG_20200830_021945.thumb.jpg.1a0bec1e6b988e7772108d8aefa485fc.jpg

 

 

Jag fick ta lite disk på morgonkvisten...😠

IMG_20200830_024008.thumb.jpg.f9f2bccde0e72224905ed3fcafd1b9d6.jpg

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Tittat igenom lite mer bilder från gårdagens holmgång......😂

IMG_20200829_234649.thumb.jpg.392789265171b76bc939a8169dc5a1c0.jpg

 

 

Gick hyfsat bra för mig.........🙏

IMG_20200830_000717.thumb.jpg.f39e6391bc9c8017f446064a79f51a92.jpg

 

 

PD försvann till ngt poolparty......😂

IMG_20200830_021945.thumb.jpg.1a0bec1e6b988e7772108d8aefa485fc.jpg

 

 

Jag fick ta lite disk på morgonkvisten...😠

IMG_20200830_024008.thumb.jpg.f9f2bccde0e72224905ed3fcafd1b9d6.jpg

Blev det ettan eller tvåan?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Köpte mig en väldigt tidig födelsedagspresent (fyller ju inte år förrän i januari 😉) men den som har mest onödiga grejjer när man dör vinner.......😂

1598884698917.thumb.jpg.fb01341f2c5e053ea68d3292e403a7cf.jpg

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Köpte mig en väldigt tidig födelsedagspresent (fyller ju inte år förrän i januari 😉) men den som har mest onödiga grejjer när man dör vinner.......😂

1598884698917.thumb.jpg.fb01341f2c5e053ea68d3292e403a7cf.jpg

 

Testat innan, bra?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Köpte mig en väldigt tidig födelsedagspresent (fyller ju inte år förrän i januari 😉) men den som har mest onödiga grejjer när man dör vinner.......😂

1598884698917.thumb.jpg.fb01341f2c5e053ea68d3292e403a7cf.jpg

 

Bra där vi måste köpa oss ur krisen hoppas du inte handlade på nätet.

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Köpte mig en väldigt tidig födelsedagspresent (fyller ju inte år förrän i januari 😉) men den som har mest onödiga grejjer när man dör vinner.......😂

1598884698917.thumb.jpg.fb01341f2c5e053ea68d3292e403a7cf.jpg

 

 

10 minuter sedan, skrev hamnoi:

Testat innan, bra?

 

8 minuter sedan, skrev goli006:

Bra där vi måste köpa oss ur krisen hoppas du inte handlade på nätet.

Min ligger på tippen.... knappt inkörd

 

tappade kontakten med grillplåtarna och resetade sig och man skulle kallibrera å skiit...

 

Sämsta sortens skit produkt.... fram med en skeppshults grillpanna och och fingertricket i stället alt en kötttermomenter.

 

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Köpte mig en väldigt tidig födelsedagspresent (fyller ju inte år förrän i januari 😉) men den som har mest onödiga grejjer när man dör vinner.......😂

1598884698917.thumb.jpg.fb01341f2c5e053ea68d3292e403a7cf.jpg

 

 

6 minuter sedan, skrev Enis:

 

 

Min ligger på tippen.... knappt inkörd

 

tappade kontakten med grillplåtarna och resetade sig och man skulle kallibrera å skiit...

 

Sämsta sortens skit produkt.... fram med en skeppshults grillpanna och och fingertricket i stället alt en kötttermomenter.

 

Enis

Bästa specialmaskinen jag köpt, hittills, är https://www.obhnordica.se/matlagning/popcornmaskin/big-popper

 

Dyker ofta upp på loppisar, senast betalte jag 80 kr för en i nyskick till brorsan, grymt bra popcorn blir det!

Tror inte de som slänger ut dem ens har testat dem, vi har haft en i 5 år och den är fantastisk, poppar varje korn utan att bränna ett enda (om man inte gömmer att man startat den...).

 

6398-Image1.jpeg.df910b9e1ab04966d7422c4999be2d4d.jpeg

 

MVH

 

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
35 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Köpte mig en väldigt tidig födelsedagspresent (fyller ju inte år förrän i januari 😉) men den som har mest onödiga grejjer när man dör vinner.......😂

1598884698917.thumb.jpg.fb01341f2c5e053ea68d3292e403a7cf.jpg

 

Flest onödiga grejer när man dör?

Helvete, jag får sluta med att ge bort dom då. 
Syrran fick min optigrill 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...