Arnold Layne Inlagd Augusti 26, 2020 Dela Inlagd Augusti 26, 2020 Jävla skit alltså .... fick syn på Lotta Engberg inne på ICA och naturligtvis hade man lämnat telefonen hemma...men vafan då ...hon lär väl dyka upp här flera gånger då pojkvännen bor här 😜 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 26, 2020 Dela Inlagd Augusti 26, 2020 Husvisning på landet.. Åsså hade vi turen att få se en älg.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 27, 2020 Dela Inlagd Augusti 27, 2020 15 timmar sedan, skrev ellim63: Husvisning på landet.. Åsså hade vi turen att få se en älg.. 😄 Ni får väl rådfråga dottern som numera kan titulera sig som Veterinär(Grattis Cajsa)Det ser väl alla att det är ett vildsvin,2 hörntänder och 4 ben och bökar i jorden,självklar identifiering. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 27, 2020 Dela Inlagd Augusti 27, 2020 Spelat golf på Uddeholms GK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 27, 2020 Dela Inlagd Augusti 27, 2020 Checkat in på slottet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 27, 2020 Dela Inlagd Augusti 27, 2020 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Checkat in på slottet Nån konferens på gång? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2020 Dela Inlagd Augusti 27, 2020 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Checkat in på slottet 😉 13 minuter sedan, skrev Tommy: Nån konferens på gång? MVH Ny tjänst tror jag, Slottsherre eller Hovnarr 😉 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 (ändrad) Åkte till båten i regnet för att kolla hur gårdagens målande såg ut. Jag blev nöjd när jag såg hur det ser ut. Jag fick en nästan full dunk av denna klarlack av en snäll målare. Tackar för det. Men det är starka saker detta så jag fick använda denna för att inte tuppa av under jobbet. Så här ser dom vinkeljärn jag svetsat fast för panelen ut. Nere sitter sedan en plywoodremsa fastbultad. Uppe sitter bredare plywoodbitar. Här gäller det att skruva rätt så skruvarna till panelen inte skadar hydraulslangarna till styrningen. Ändrades Augusti 29, 2020 av Mr Ning Ning Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 Är på besök i Rättvik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 Nu kommer ett jättetrist inlägg. Sedan vi alla blev korttidspermiterade i april så har jag .... Nää, jag har helt fått det fantastiskt, medicinerna för hjärtat och stress är nästa borta och jag mår perfekt. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 On 2020-08-27 at 19:55, skrev Enis: Ny tjänst tror jag, Slottsherre eller Hovnarr 😉 Enis Hovnarr? Ska man inte behöva besitta någon sorts humor för att bli hovnarr, eller har även det blivit avskalat som allt annat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 (ändrad) On 2020-08-26 at 17:43, skrev Arnold Layne: Jävla skit alltså .... fick syn på Lotta Engberg inne på ICA och naturligtvis hade man lämnat telefonen hemma...men vafan då ...hon lär väl dyka upp här flera gånger då pojkvännen bor här 😜 Du skulle ha frågat henne om hon tar emot svarta pengar fortfarande? Ändrades Augusti 29, 2020 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 29, 2020 Dela Inlagd Augusti 29, 2020 On 2020-08-27 at 16:38, skrev Tallviking: Checkat in på slottet Ja slottsherre passar dig utmärkt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 30, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 30, 2020 Bra barnkalas idag.....🎉🎉🎉🎉😂 Å så en liten porrbild till barkbåtskaptenen också.......🙋🙋😂🎉😱😝🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 30, 2020 Dela Inlagd Augusti 30, 2020 Du e nog fan inte i klok ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 30, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 30, 2020 12 timmar sedan, skrev Nakhon: Du e nog fan inte i klok ❤️ Not so much.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 30, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 30, 2020 Tittat igenom lite mer bilder från gårdagens holmgång......😂 Gick hyfsat bra för mig.........🙏 PD försvann till ngt poolparty......😂 Jag fick ta lite disk på morgonkvisten...😠 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 30, 2020 Dela Inlagd Augusti 30, 2020 36 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Tittat igenom lite mer bilder från gårdagens holmgång......😂 Gick hyfsat bra för mig.........🙏 PD försvann till ngt poolparty......😂 Jag fick ta lite disk på morgonkvisten...😠 Blev det ettan eller tvåan? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 31, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 31, 2020 Köpte mig en väldigt tidig födelsedagspresent (fyller ju inte år förrän i januari 😉) men den som har mest onödiga grejjer när man dör vinner.......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Köpte mig en väldigt tidig födelsedagspresent (fyller ju inte år förrän i januari 😉) men den som har mest onödiga grejjer när man dör vinner.......😂 Testat innan, bra? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Köpte mig en väldigt tidig födelsedagspresent (fyller ju inte år förrän i januari 😉) men den som har mest onödiga grejjer när man dör vinner.......😂 Bra där vi måste köpa oss ur krisen hoppas du inte handlade på nätet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 16 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Köpte mig en väldigt tidig födelsedagspresent (fyller ju inte år förrän i januari 😉) men den som har mest onödiga grejjer när man dör vinner.......😂 10 minuter sedan, skrev hamnoi: Testat innan, bra? 8 minuter sedan, skrev goli006: Bra där vi måste köpa oss ur krisen hoppas du inte handlade på nätet. Min ligger på tippen.... knappt inkörd tappade kontakten med grillplåtarna och resetade sig och man skulle kallibrera å skiit... Sämsta sortens skit produkt.... fram med en skeppshults grillpanna och och fingertricket i stället alt en kötttermomenter. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 25 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Köpte mig en väldigt tidig födelsedagspresent (fyller ju inte år förrän i januari 😉) men den som har mest onödiga grejjer när man dör vinner.......😂 6 minuter sedan, skrev Enis: Min ligger på tippen.... knappt inkörd tappade kontakten med grillplåtarna och resetade sig och man skulle kallibrera å skiit... Sämsta sortens skit produkt.... fram med en skeppshults grillpanna och och fingertricket i stället alt en kötttermomenter. Enis Bästa specialmaskinen jag köpt, hittills, är https://www.obhnordica.se/matlagning/popcornmaskin/big-popper Dyker ofta upp på loppisar, senast betalte jag 80 kr för en i nyskick till brorsan, grymt bra popcorn blir det! Tror inte de som slänger ut dem ens har testat dem, vi har haft en i 5 år och den är fantastisk, poppar varje korn utan att bränna ett enda (om man inte gömmer att man startat den...). MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 35 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Köpte mig en väldigt tidig födelsedagspresent (fyller ju inte år förrän i januari 😉) men den som har mest onödiga grejjer när man dör vinner.......😂 Flest onödiga grejer när man dör? Helvete, jag får sluta med att ge bort dom då. Syrran fick min optigrill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu