Jump to content
IGNORERAD

Vad har ni gjort idag?


Kötthandlarn

Recommended Posts

On 2020-07-27 at 23:22, skrev Kötthandlarn:

 

Det är då själve fan att man inte kan få däcka i fred bakom en gärdesgård utan att buskar attackerar med sina taggar..  

Kan ingen utrota naturen???😝😝😝😋😋

15958846807431109375705.thumb.jpg.c33a274903a935a94acc630ec9e07b67.jpg

 

1595884716686299543978.thumb.jpg.e7ef7c12801d70fb5b069f818b87b32e.jpg

 

 

 

 

Du vet vad jag sagt om den där gräsmattan, den bara kommer upp och slår en på näsan när man minst anar det. 🥳

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittat på lite nostalgi!

Var inte gammal när detta hände men fy fan vilket lag IFK hade då!

Tror att några gubbar från MPR till o med var där i Hamburg och såg matchen?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade en kepa idag när damen och jag var runt i muppkvarteren i Stockholm dvs runt stureplan!!

20200729_135449.jpg

20200729_135506.jpg

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här sitter man på kontoret å fikar i lugn å ro, sedan bryter helvetet ut!! En stor V8 a kommer in på gården! (bögig sidventilare på 90 häst fniss) Vem nissen på bilden är kan ni säkert gissa!

IMG_20200731_101820.jpg

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
21 minuter sedan, skrev audirs2:

Här sitter man på kontoret å fikar i lugn å ro, sedan bryter helvetet ut!! En stor V8 a kommer in på gården! (bögig sidventilare på 90 häst fniss) Vem nissen på bilden är kan ni säkert gissa!

IMG_20200731_101820.jpg

Har Luken skaffat en Ford F1??

Trevlig pick up.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning:

Har Luken skaffat en Ford F1??

Trevlig pick up.

Njae, det var en annan kompis jag har som kom förbi och surrade lite, tog en fika osv! Cruising i kväll på stan e det ju så kanske man tar Fl7 an och drar in?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Korsat tre kommungränser. Pust....

 

763837711_2020-07-3112_22_17.thumb.jpg.9877079eb7583d06aef7f165cd7684d6.jpg

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev Bibben:

Korsat tre kommungränser. Pust....

 

763837711_2020-07-3112_22_17.thumb.jpg.9877079eb7583d06aef7f165cd7684d6.jpg

 

 

Prova det i norrlands inland du😅

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning

Monterat panel i båten så jag är nästan klar i ruffen fram.

Tog några bilder,,ska se om jag får in dom i datorn i helgen.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
Spoiler

 

Bilder från igår på panelen jag monterade vid kojen fram.

Den ojämna kanten upptill döljs senare av isoleringen under däck.

IMG_0285.thumb.JPG.f9b28ccfdae72fa201d8f5ebf2d38e5d.JPG

 

Den sitter monterad på 2st 80mm plywoodremsor som är 12mm tjocka.

Dessa sitter fast på vinkeljärn jag svetsat dit tidigare.

 

IMG_0279.thumb.JPG.be0130b481d2bc93f3e407edb21e9267.JPG

 

Isolering mot skrovet är som liggunderlag.

Mellan detta och panelen är det frigolit som distans och extra isolering

 

IMG_0284.thumb.JPG.75bf0d998fd942722b251eb8d0c6e1fa.JPG

 

Imorgon börjar jag med aktersalongen där det ska upp lika vid kojerna.

 

Jag har ingen aning om varför remsan om  innehållet finns högst upp.

 

Ändrades av Mr Ning Ning

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Fest 🎉 med vänner ...

hur ska det sluta ??? 😏😳

 

5D6F20FA-F3B2-40E9-83B5-B1C36268BDBD.thumb.jpeg.2ae56aa6ed52beb6d33d5eb25a5df325.jpeg

 

D0760BDD-D194-43BA-B2F8-D95E62738276.thumb.jpeg.3a121791e4613da8fe67c551ee4c8f7f.jpeg

 

7A3A5D84-4097-4EF6-B284-DE7FB27CFE92.thumb.jpeg.cbaf55d6f912c641f0fe507d9634d982.jpeg

 

CE60BEDF-9E7C-426F-A5ED-6FA70B18A91C.thumb.jpeg.03cd93e9646e0835768667b4398bbab7.jpeg

 

BAD37068-A33E-47B2-8C73-AF5C997C1434.thumb.jpeg.26f9d3f86dff4b930c51e7d679c72ef1.jpeg

 

320F18D8-5B49-40EC-83BA-C4DB40161E8C.thumb.jpeg.e534386ab2f102da6f0fd6b462e8f3e1.jpeg

 

861EB7EB-331C-4CF8-A7A2-D946048BBB60.thumb.jpeg.c5bb0d211f497633fb92661e0c5c3468.jpeg
 

BEF695B2-51A4-425A-96A9-20C3BE0B8499.thumb.jpeg.4e5f10741c6fd3c92c577b76bf1ffa2a.jpeg

 

 

 

 

Ändrades av Rillex
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-07-31 at 10:39, skrev audirs2:

Här sitter man på kontoret å fikar i lugn å ro, sedan bryter helvetet ut!!

Ja att du skulle jobba hade vart en överraskning 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Ja att du skulle jobba hade vart en överraskning 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

Tar efter skepparn!😆

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning:
  Visa gömt innehåll - Möjlig varning för lättkränkta läsare

 

Bilder från igår på panelen jag monterade vid kojen fram.

Den ojämna kanten upptill döljs senare av isoleringen under däck.

IMG_0285.thumb.JPG.f9b28ccfdae72fa201d8f5ebf2d38e5d.JPG

 

Den sitter monterad på 2st 80mm plywoodremsor som är 12mm tjocka.

Dessa sitter fast på vinkeljärn jag svetsat dit tidigare.

 

IMG_0279.thumb.JPG.be0130b481d2bc93f3e407edb21e9267.JPG

 

Isolering mot skrovet är som liggunderlag.

Mellan detta och panelen är det frigolit som distans och extra isolering

 

IMG_0284.thumb.JPG.75bf0d998fd942722b251eb8d0c6e1fa.JPG

 

Imorgon börjar jag med aktersalongen där det ska upp lika vid kojerna.

 

Jag har ingen aning om varför remsan om  innehållet finns högst upp.

 

Du är lika grym på snick som jag!😆

IMG_20200801_161413.jpg

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Rillex:

Fest 🎉 med vänner ...

hur ska det sluta ??? 😏😳

 

5D6F20FA-F3B2-40E9-83B5-B1C36268BDBD.thumb.jpeg.2ae56aa6ed52beb6d33d5eb25a5df325.jpeg

 

D0760BDD-D194-43BA-B2F8-D95E62738276.thumb.jpeg.3a121791e4613da8fe67c551ee4c8f7f.jpeg

 

7A3A5D84-4097-4EF6-B284-DE7FB27CFE92.thumb.jpeg.cbaf55d6f912c641f0fe507d9634d982.jpeg

 

CE60BEDF-9E7C-426F-A5ED-6FA70B18A91C.thumb.jpeg.03cd93e9646e0835768667b4398bbab7.jpeg

 

BAD37068-A33E-47B2-8C73-AF5C997C1434.thumb.jpeg.26f9d3f86dff4b930c51e7d679c72ef1.jpeg

 

320F18D8-5B49-40EC-83BA-C4DB40161E8C.thumb.jpeg.e534386ab2f102da6f0fd6b462e8f3e1.jpeg

 

861EB7EB-331C-4CF8-A7A2-D946048BBB60.thumb.jpeg.c5bb0d211f497633fb92661e0c5c3468.jpeg
 

BEF695B2-51A4-425A-96A9-20C3BE0B8499.thumb.jpeg.4e5f10741c6fd3c92c577b76bf1ffa2a.jpeg

 

 

 

 

Hälsa Ove och Saw från mig 😄Peo

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-07-31 at 21:27, skrev Bibben:

Korsat tre kommungränser. Pust....

 

763837711_2020-07-3112_22_17.thumb.jpg.9877079eb7583d06aef7f165cd7684d6.jpg

 

 

Nämn dem 🙂

Ändrades av Nakhon
Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Nakhon:

Nämn dem 🙂

Göteborg, Mölndal och Härryda.

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Bibben:

Göteborg, Mölndal och Härryda.

 

Ett stenkast från Linne 😉 Bra Jobbat!

Link to comment
Dela på andra sajter

I går inte idag hadde min fru sin årliga thai fest, gillar deras upplägg börja kl 12,00 slutar kl sex

Skit kul jag till och med bada och satt i bastun med 4 thai damer det ni.Jag har en bra strategi

när det blir såna fester, plaserat en säng på altanen och efter två rödvinsglas går riktningen

på sängan så då är man alltid i ordning dagen efter. Blir inga bilder från Bastun. Huva

Ändrades av Boa52
Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Boa52:

I går inte idag hadde min fru sin årliga thai fest, gillar deras upplägg börja kl 12,00 slutar kl sex

Skit kul jag till och med bada och satt i bastun med 4 thai damer det ni.Jag har en bra strategi

när det blir såna fester, plaserat en säng på altanen och efter två rödvinsglas går riktningen

på sängan så då är man alltid i ordning dagen efter. Blir inga bilder från Bastun. Huva

Bilder från bastun hade bit bra Huva ...Ha det så gott med kärleken ..

/ rajraj

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Shoppat lite idag, mest för att man är nyfiken på om det funkar.......

Man vill ju inte gå på "hardcore" med Cura med en gång med tanke på priset.......

Det fick bli ett inköp på "Dollarstore" på Backaplan och jäklar va det var tungt........

Blev svettig bara genom att få in täcket i påslakanet och kommer förmodligen ha träningsvärk imon......:giggle:

DSCN2357.thumb.JPG.95f53bacdf81d8bc2f580cf0f625c9ee.JPG

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Shoppat lite idag, mest för att man är nyfiken på om det funkar.......

Man vill ju inte gå på "hardcore" med Cura med en gång med tanke på priset.......

Det fick bli ett inköp på "Dollarstore" på Backaplan och jäklar va det var tungt........

Blev svettig bara genom att få in täcket i påslakanet och kommer förmodligen ha träningsvärk imon......:giggle:

DSCN2357.thumb.JPG.95f53bacdf81d8bc2f580cf0f625c9ee.JPG

Bara 150cm brett det räcker ju inte om jag hälsar på och vill ligga sked.. 🤣🤣😉

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
12 minuter sedan, skrev ellim63:

Bara 150cm brett det räcker ju inte om jag hälsar på och vill ligga sked.. 🤣🤣😉

Det tänkte jag inte på tyvärr.......

Fanns många kvar i affären, så jag åker tillbaka imon och köper fler.......:rotfl: :thumbsup: 💙

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...