Jump to content
IGNORERAD

Vad har ni gjort idag?


Kötthandlarn

Recommended Posts

Screenshot_20200725-162254.thumb.png.add6ad5a6620720282fa9a3dc4c04c27.pngScreenshot_20200725-162254.thumb.png.add6ad5a6620720282fa9a3dc4c04c27.png

19 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Trevliga bilder.....:thumbsup:

Vart ligger detta ngnstans?

Lite söder om Eslöv,goggla lite på rövarekulan så får du fram lite info. 

Ett litet naturreservat. 

Ändrades av Stoneys

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev rolba:

 

Finns absolut ingenting att klaga på för min del.

Beundrar verkligen personalen på akuten och deras engagemang för en del "stamkunder" som kom in när jag låg där.

Sen hur det fungerade med operation, uppvak, vård och kontroller på mitt enkelrum på avdelningen. Efter några timmar kändes det som att man känt personalen på avdelningen i flera år. Blir nästan lite tårögd när jag tänker på det.

Känner igen känslan man vart nästan kär , kan de va lustgasen på min tid ? 5555

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
14 minuter sedan, skrev Stoneys:

Screenshot_20200725-162254.thumb.png.add6ad5a6620720282fa9a3dc4c04c27.pngScreenshot_20200725-162254.thumb.png.add6ad5a6620720282fa9a3dc4c04c27.png

Lite söder om Eslöv,goggla lite på rövarekulan så får du fram lite info. 

Ett litet naturreservat. 

Tack, ser väldigt fint ut.......

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

En långpromenad avslutades på fashionabla Antonios i Farsta C med en sallad och öl 😊

 

D37622FD-B72F-46A7-8E08-D60265ABDF71.thumb.jpeg.54b6d9f8f969b0543bc187557c8219f6.jpeg

 

FE57E852-D7C1-4650-B544-C3BFFDC6CE8A.thumb.jpeg.7f19de4eda766b941249da0aba7672a1.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Mr Ning Ning:

Varit i båten och svetsat lite fästen för inredningen.

Han jag har båten ihop med var inte med för jag skällde ut honom idag.

Tyvärr har han blivit en "krake" som inte vågar stå för ord eller handling.

Tråkigt när gammal vänskap bryts sönder av sånt.

Trist!!! Har själv haft grejor tillsammans med andra blir tyvärr oftast inte bra, det är tråkigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kompletterar med bilder från promenaden igår som gick från Högdalen via Snösätra där det låg en tung dofta av sprayfärg.

Vissa la ner sin själ att spraya där men en del alster var rätt justa.

 

DSCF3240-Redigera-2.thumb.jpg.7fc42a0067482e161835bad2c89470f6.jpg

 

DSCF3232-Redigera-2.thumb.jpg.6979895d8995fe7aefdcae9ccea61f20.jpg

 

DSCF3242-Redigera.thumb.jpg.f41f62f04a77d98126909e921190ae78.jpg

 

DSCF3233-Redigera.thumb.jpg.ce0e12d04943327e9c6747e8bd7e2202.jpg

 

Sen gick jag vidare ut mot Farstanäset där hade jag inte varit sen jag var 15-16 då man åkte skidor utför när det fanns en lift där.

 

DSCF3245-Redigera.thumb.jpg.51758465c1c2f61b2f7c8ecbe1ba26cd.jpg

 

Kom ihåg att det var en camping där också att det skulle finnas en stugby.

Campingen var nedlagd men den gamla stugbyn fanns kvar längst ut på udden.

 

DSCF3246-Redigera.thumb.jpg.fdcdc33b730fbf99e33f78a6b6ac742c.jpg

 

Blir en ny tripp till hösten då det skulle finnas eternithus kvar sen kriget där också.

 

DSCF3251-Redigera.thumb.jpg.33991819d36f022d58cf5aac72447f8d.jpg

 

DSCF3249-Redigera.thumb.jpg.36e10efb6faefc161bd3ae526e70727e.jpg

 

Sen gick jag över den nya bron som ersatte den gamla militärbron för några år sedan som går mellan Farstanäset och Farsta IP.

 

DSCF3253-Redigera.thumb.jpg.bf449935b0e5a983b4302ff3d42b1a71.jpg

 

Nu nästan framme i Farsta där det var lite mat och ett par öl.

 

DSCF3259-Redigera.thumb.jpg.969fb7abc694ad80f9f65fd0785bfa5e.jpg

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

En sista hälsning, skål och sov gott Lars-Erik. Vila i frid vår käre vän! ❤️

 

DSC_1410.thumb.JPG.00051655c7b2cd81a56072ca8e06b7b2.JPG

 

DSC_1411.thumb.JPG.ee2df9553041de98c16ef1416400a7c1.JPG

 

DSC_1412.thumb.JPG.3026951182d577aca2b89ecda27ddcde.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Var och handlade lite idag.

Höll naturligtvis coronaavstånd.

20200725_163626.thumb.jpg.ed02b726b0a5dbc00758a2cb85e7a9f2.jpg

 

Hoppsan, jag han inte med riktigt där.

20200725_163700.thumb.jpg.56e7696c644fa3d0dfc8ee56a707542c.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var nagon som ville aka till Venus tror jag det var 

dags att boka biljetten

har ar beviset att jag ar med i guinness rekordbok 

001.JPG

003.JPG

005.JPG

006.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-07-25 at 16:16, skrev Mr Ning Ning:

Varit i båten och svetsat lite fästen för inredningen.

Han jag har båten ihop med var inte med för jag skällde ut honom idag.

Tyvärr har han blivit en "krake" som inte vågar stå för ord eller handling.

Tråkigt när gammal vänskap bryts sönder av sånt.

Sämre kompisar än dig kan man ha!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-07-25 at 17:32, skrev Rillex:

Trist!!! Har själv haft grejor tillsammans med andra blir tyvärr oftast inte bra, det är tråkigt.

Lite som när man vill bilda ett band, först är alla så jävla om och upp, sedan så kommer dom inte på rep! 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev audirs2:

Lite som när man vill bilda ett band, först är alla så jävla om och upp, sedan så kommer dom inte på rep! 

Därför bättre att köra en "Marias enmansorkester" då slipper man andra att ta hänsyn till. :music:

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev Rillex:

Därför bättre att köra en "Marias enmansorkester" då slipper man andra att ta hänsyn till. :music:

 

 

En annan klassiker är ju munspelsvirtuosen Horst som brukade husera utanför Åhlens...

 

 

 

 

Ändrades av Benriach

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Benriach:

En annan klassiker är ju munspelsvirtuosen Horst som brukade husera utanför Åhlens...

 

https://www.youtube.com/watch?v=g-PvRlzaA-4

Han skulle iofs behöva ett kompband som hördes lika tydligt som hans munspel eller riktat högtalaren utåt från sin bandare.

Så man hade någon aning om vad han lirade till för låt..

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Benriach:

En annan klassiker är ju munspelsvirtuosen Horst som brukade husera utanför Åhlens...

 

 

 

 

Tror han missade en lektion i sin musik klass!!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev audirs2:

Tror han missade en lektion i sin musik klass!!

Nä, han hade sin musik i huvet. Lite som Greta som kan ”se” 

 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Tillbaka på brottsplatsen.....

Bra dragen nu......😂

1595871033914-1097740458.thumb.jpg.1d312640851fd8b7619944f0d89a3564.jpg

 

1595871070758872848914.thumb.jpg.a9ae86bde41d779dca04da094a33a593.jpg

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

Tillbaka på brottsplatsen.....

Bra dragen nu......😂

1595871033914-1097740458.thumb.jpg.1d312640851fd8b7619944f0d89a3564.jpg

 

1595871070758872848914.thumb.jpg.a9ae86bde41d779dca04da094a33a593.jpg

 

 

Det är då själve fan att man inte kan få däcka i fred bakom en gärdesgård utan att buskar attackerar med sina taggar..  

Kan ingen utrota naturen???😝😝😝😋😋

15958846807431109375705.thumb.jpg.c33a274903a935a94acc630ec9e07b67.jpg

 

1595884716686299543978.thumb.jpg.e7ef7c12801d70fb5b069f818b87b32e.jpg

 

 

 

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
20 timmar sedan, skrev Rillex:

Han skulle iofs behöva ett kompband som hördes lika tydligt som hans munspel eller riktat högtalaren utåt från sin bandare.

Så man hade någon aning om vad han lirade till för låt..

 

Han ser ut att ha maxat sitt högtalarset med en kattlåda (den mellersta) inte första bandet isf som tar till detta grepp för att få lite volym :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-07-25 at 16:20, skrev Stoneys:

Screenshot_20200725-162254.thumb.png.add6ad5a6620720282fa9a3dc4c04c27.pngScreenshot_20200725-162254.thumb.png.add6ad5a6620720282fa9a3dc4c04c27.png

Lite söder om Eslöv,goggla lite på rövarekulan så får du fram lite info. 

Ett litet naturreservat. 

Det var väl nästan i dom trakterna Tore Hedin härjade på 1950 talet! Hurvamorden. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Nicholas:

Trucking. 

 

20200728_194215.jpg

Tyvärr lämnat Valbo... annars kunde du fått en fika och låna WC ....

 

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Så, tanken var väl att jag skulle lägga mig och sova i sommarstugan men det gick så där.....😉

Hade ju några rullgardiner liggandes och självklart skall de monteras upp just nu..

Varför?

För att kreativiteten är som bäst just nu.😝😂😂😂

IMG_20200729_021920.thumb.jpg.73b2658c14504e0f05952efbd7bdd40a.jpg

 

IMG_20200729_021951.thumb.jpg.93222196d90895c37e328fb512eb600b.jpg

 

 

Sitter man på altanen och tittar bort mot PD:s kåk, så ser det jäkligt mörkt ut på Kameruns avbytarbänk.....😂😂😂😂😂

IMG_20200729_022100.thumb.jpg.cf48f417d84c3d7a6bc1f9a8eb8ab87a.jpg

 

 

 

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...