Enis Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 Fått värsta panikattacken skulle handla en bib till frugan. en triljon människor på bolaget, kände mig mera och mera trängd. Höll in armar axlar och korg... började flacka med blicken, bötade få hjärtklappning och svårt tryck över bröstet... coronapanik... tillslut kunde jag fästa blicken på pallarna med kung, starköl och Pripps 7.2 och kände mig genast lugnare... @clion överlever allt... Phu då borde jag kunna stryka mig efter väggarna på denna butik och ta mig ut helskinnad enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KoratKalle Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 9 minuter sedan, skrev Enis: Fått värsta panikattacken skulle handla en bib till frugan. en triljon människor på bolaget, kände mig mera och mera trängd. Höll in armar axlar och korg... började flacka med blicken, bötade få hjärtklappning och svårt tryck över bröstet... coronapanik... tillslut kunde jag fästa blicken på pallarna med kung, starköl och Pripps 7.2 och kände mig genast lugnare... @clion överlever allt... Phu då borde jag kunna stryka mig efter väggarna på denna butik och ta mig ut helskinnad enis Ett tips till nästa gång! vänta tills en snygg stortuttad ställer sig i kön, då tar du direkt platsen bakom, sen ställer du dig bakom och blundar..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 Kollat hur det ser ut hemma hos mig, Pattaya dark side. Sitter hemma i Södertälje, inte varit där på nästan 2 år, 18 nov 2018 åkte jag. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 Inte är livet så dåligt idag. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 18, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2020 Monterat en hasp i fönstret på sommarstugan........ Slit och släp......😂😂😂😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 (ändrad) x Ändrades Juni 18, 2020 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 Varit upp i Härnösand och assisterat en tank båt. Låg uppe i Gustavsvik och vänta på avg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 Otroligt vad trött man blir av att inte göra nånting? Och det behövdes inte göra mycket för det! Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 14 minuter sedan, skrev Amigo: Otroligt vad trött man blir av att inte göra nånting? Och det behövdes inte göra mycket för det! Lite så, det räcker att tänka på vad man skulle göra för att bli trött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 20 timmar sedan, skrev navion hispania: Varit upp i Härnösand och assisterat en tank båt. Låg uppe i Gustavsvik och vänta på avg. Jag va vid det varvet och jobbade då när dom höll på och byggde bron,det måste ha varit längesedan,knappt man minns-97-98? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Idag blev det en utflykt till Lunedet utanför Karlskoga! En räkmacka fick det bli...😋 Som lite sött efteråt slog frugan till på en stoor bägare med kulglass, medans jag fick nöja mig med en liiten pinnglass.. 😄 Åsså bjuder vi på några bilder från miljön runtom, en mycket trevlig utflykt i vårt vackra Sverige! ❤️🇸🇪💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Lastat och kört iväg lite skrot igen. 297 kg blev det denna gång. Dåligt betalt nu men räckte till 7 fina paket från von Lidl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 6 minuter sedan, skrev rolba: Lastat och kört iväg lite skrot igen. 297 kg blev det denna gång. Dåligt betalt nu men räckte till 7 fina paket från von Lidl. Kan du sälja dina sopor? Sicken lyx! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 4 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Kan du sälja dina sopor? Sicken lyx! Nä, blev ett lass sopor till återvinningen efteråt. Inget betalt för det och fick lasta av själv, övervakad av Hitlers syrra eller nåt. Som tur var hade jag rätt bra sorterat redan på släpet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 13 minuter sedan, skrev rolba: Nä, blev ett lass sopor till återvinningen efteråt. Inget betalt för det och fick lasta av själv, övervakad av Hitlers syrra eller nåt. Som tur var hade jag rätt bra sorterat redan på släpet. Ja det är festligt med dessa återvinningsstationer. Man gör sitt yttersta, och försöker verkligen, men många av dem ( som jobbar där ) är inte långsamma att sticka en dolk i magen på en om man är på väg åt fel håll. En lång kurs in kundvård kanske vore något... Man kan faktiskt säga till - på ett ödmjukt sätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 24, 2020 Dela Inlagd Juni 24, 2020 (ändrad) Privat på elscooter eller kallas den elsparkcykel? Två olika, Voi som hade en voucher på SJ:s app 30 SEK. räckte ca 1 km, start 10 kr, sen 2.50 min. Åkte från Drottningtorget - Odinplatsen runt - Odingatan 6 ca 1 km. Den andra heter Boilt och åkte ca 1 km med den också. Kostnad 23.50 tid ca 7 min ock från Oding 6-runt femmanhuset-Centralstation. Man laddar mer appen, sen visar den var sparken finns, man skannat för att se hur mycket accu finns o öppnar ifall man vill åka. I Bolt kan man ställa in "nybörjar Mode" som begränsar hastighet en till 15 kmh men efter nån minut kändes det som väldigt Sakta. Annars är max fart 25 kmh, räckvid ca 1timme. Vet inte hur mycket i kilometer. Bolt tar 5 SEK i start o 2 SEK per min. I båda matar man in Master/Visa o köper krediter som debiteras efter åksträckan. OK för korta sträckor, bara man kör på asfalt, Sten inte s rolig, små hjul. Ändrades Juni 24, 2020 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 24, 2020 Dela Inlagd Juni 24, 2020 28 minuter sedan, skrev Amigo: Annars är max fart 25 kmh, räckvid ca 1timme. Vet inte hur mycket i kilometer. De har zoner som du kan köra i. Utanför dom är det stopp, de vill inte hämta var som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 24, 2020 Dela Inlagd Juni 24, 2020 (ändrad) Varit på Djurgårds shoppen och sponsrat Stockholms Stolthet. Det borde alla göra Ändrades Juni 24, 2020 av John Khonken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 24, 2020 Dela Inlagd Juni 24, 2020 10 minuter sedan, skrev John Khonken: Varit på Djurgårds shoppen och sponsrat Stockholms Stolthet. Det borde alla göra Vill ni snälla vara vänlig att förtydliga detta. Tänk på att vi är fårskallar här på Mpr. " Tala med bönder, på bönders vis " Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 24, 2020 Dela Inlagd Juni 24, 2020 7 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Vill ni snälla vara vänlig att förtydliga detta. Tänk på att vi är fårskallar här på Mpr. " Tala med bönder, på bönders vis " Du nämnde återvinningsstationen i ett inlägg ovan, dit borde även Djurgårdsshopen förpassas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 24, 2020 Dela Inlagd Juni 24, 2020 9 minuter sedan, skrev GreenValley: Du nämnde återvinningsstationen i ett inlägg ovan, dit borde även Djurgårdsshopen förpassas. Aha - kan det vara Djurgårdsbutiken som avses.....idrott snarare än "för rikets bästa" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 24, 2020 Dela Inlagd Juni 24, 2020 52 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: De har zoner som du kan köra i. Utanför dom är det stopp, de vill inte hämta var som helst. Okey, tänkte inte så långt. Men man kan ju köra flera km på en begränssad area.? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 25, 2020 Dela Inlagd Juni 25, 2020 IKEA ingenjörsexamen på kinesiskt vis, d.v.s. monterat två läxläsningsbord. Huruvida det kommer att läsas läxor där får nog ses som frågetecken Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 25, 2020 Dela Inlagd Juni 25, 2020 Målat 1100m2 asfalt så produktionen för Lotta på Liseberg blir nöjda, om det inte regnat bort på måndag😉. En helt gratis redneck efter 7h i solen fick jag som löneförmån. Nu en välförtjänt GT som den alkoholist man är. Aloe Vera för nacken o inget för GTn😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 25, 2020 Dela Inlagd Juni 25, 2020 30 minuter sedan, skrev hamnoi: Målat 1100m2 asfalt så produktionen för Lotta på Liseberg blir nöjda, om det inte regnat bort på måndag😉. En helt gratis redneck efter 7h i solen fick jag som löneförmån. Nu en välförtjänt GT som den alkoholist man är. Aloe Vera för nacken o inget för GTn😉 Skål då din redneckDet var då fan vad Göteborgssolen tog. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu