audirs2 Inlagd Juni 10, 2020 Dela Inlagd Juni 10, 2020 5 minuter sedan, skrev KoratKalle: Du har ju förtusan dragit kabeln snett!, har du ingen laser? Provmonterar, måste få godkänt från Somsäng först!🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 10, 2020 Dela Inlagd Juni 10, 2020 Just klar med 4 maskiner tvätt. Så nu klarar jag mig några veckor igen. Har även haft lite inventering av prylar i båtförrådet. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 10, 2020 Dela Inlagd Juni 10, 2020 då har skiten smyger sig in på kontoret, tur man jobbar hemifrån och i stort sätt lever som en eremit enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Sålt båt, trailer, motor och tillbehör..... Köpt stort släp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Lastat skrot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Varit på återbesök hos ortoped. Fem veckor till med helgips. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Man kan ju inte bara köpa blomster dom ska ju planteras också.. Underbart fint blev det! 💕🇸🇪 Sen blev det en stund på uteplatsen med norra Europas godaste gravlaxröra med bröd och en sipp vitt vin.. fantastiskt gott! Å sen gick solen ner även i kväll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 I Thailand är solen på väg ner nu och ni borde ha ett gäng timmar kvar, men världen är ju upp och ner nuförtiden.😁 Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 12, 2020 Tog en bensträckare på väg till jobbet idag...... Magiskt......💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Spelat lite minigolf i solen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Tog en sväng till Norrland ("Norrtelje") och såg att Sveriges Manhattan skall byggas precis där! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 (ändrad) Städade ur en gammal låda och hittade ett foto där A1di tydligen vart cowboy i unga dar. Vem bruden framför mig är förblir ett mysterium! "Gamlingarna var min fosterföräldrar! Ändrades Juni 13, 2020 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 (ändrad) Blev en cykeltur till en streetfood festival på Lindholmen via Älvsborgsbron(12:an),ingen speciellt att ha,dock var ölen god.Drog vidare över Götaälvbron (10:an) mot Linne´gatan och John Scott,deras öl smakade bra även den.Upp på sadeln igen genom Slottskogen där vi passerade en känd mötesplats nämligen Polisvakten.Styrde sedan vidare mot Frölunda Torg och avslutade på ett lämligt ställe för en kall,det behövdes efter en tur på 25 km. Nu var det bara 100m till bostaden då leddes fordonet hem.Såg en skylt under resans gång där en MPR:are tydligen startat verksamhet Ändrades Juni 13, 2020 av Drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Med en fru som kostar på sig gäller det att se till att kulorna rullar in...🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juni 14, 2020 Dela Inlagd Juni 14, 2020 Ännu en dag med bad på schemat. junior med kompis badar, frugan tar selfisar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 15, 2020 Dela Inlagd Juni 15, 2020 Lastat skrot idag igen. Fått iväg mer än 1,5 ton nu. Kastade även på en gammal skottkärra. Tog av hjulet för det vill inte skrotnicke ha. Såg skapligt ut så jag testade att pumpa det lite. Slangen var i alla fall hel.🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 16, 2020 Dela Inlagd Juni 16, 2020 1 timme sedan, skrev rolba: Lastat skrot idag igen. Fått iväg mer än 1,5 ton nu. Kastade även på en gammal skottkärra. Tog av hjulet för det vill inte skrotnicke ha. Såg skapligt ut så jag testade att pumpa det lite. Slangen var i alla fall hel.🤣 Hur länge sen 🙂❤️👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 16, 2020 Dela Inlagd Juni 16, 2020 6 timmar sedan, skrev Nakhon: Hur länge sen 🙂❤️👍 Hjulet? Har nog stått bakom ett uthus i 20 år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 16, 2020 Dela Inlagd Juni 16, 2020 Jag bar upp min Innova värme pump till Lägenheten./ Bostadsrätten. Den har 16'000 BTU. Så den räcker till. Utedelen på Balkongen. Kondensen ut. Innerdelen näraUD. Funkar perfekt. Låg ljudnivå på UD. Och bra kylning innomhud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 16, 2020 Dela Inlagd Juni 16, 2020 8 minuter sedan, skrev BanFang: Jag bar upp min Innova värme pump till Lägenheten./ Bostadsrätten. Den har 16'000 BTU. Så den räcker till. Utedelen på Balkongen. Kondensen ut. Innerdelen näraUD. Funkar perfekt. Låg ljudnivå på UD. Och bra kylning innomhud. Var är fotot 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 16, 2020 Dela Inlagd Juni 16, 2020 1 minut sedan, skrev Nakhon: Var är fotot 🙂 Den är lite hemlig, pga. Jag drog rören via en frisklufts ventil. 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 16, 2020 Dela Inlagd Juni 16, 2020 3 minuter sedan, skrev BanFang: Den är lite hemlig, pga. Jag drog rören via en frisklufts ventil. 😀 Det funkar med balkong eftersom kondensen kommer från Innerdelen som man kan leda till lämplig plats samt utedelen låter väldigt lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 6 timmar sedan, skrev BanFang: Jag bar upp min Innova värme pump till Lägenheten./ Bostadsrätten. Den har 16'000 BTU. Så den räcker till. Utedelen på Balkongen. Kondensen ut. Innerdelen näraUD. Funkar perfekt. Låg ljudnivå på UD. Och bra kylning innomhud. 16,000 BTU, vad är detta för effekt, även i Thai mäter man i Kw Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 27 minuter sedan, skrev husse: 16,000 BTU, vad är detta för effekt, även i Thai mäter man i Kw Omkring 4.8 Kw Btu används som term i vissa länder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 1 timme sedan, skrev husse: 16,000 BTU, vad är detta för effekt, även i Thai mäter man i Kw sv.wikipedia.org / wiki / Btu Btu Btu (av British thermal unit) är en enhet för energi som står utanför SI. Btu definieras som den värmeenergi som krävs för att höja temperaturen på 1 pund (0,454 kg) vatten 1 grad Fahrenheit från 39 till 40° F (3,8 till 4,4° C). Vid effekt används Btu/h (Btu per timme). Ett vanligt prefix är MBTU som står för tusen (1000) BTU och inte ska förväxlas med Internationella måttenhetssystemets mega (M) prefix. För att undvika förvirring används ofta MMBTU som i likhet med megaBTU betecknar en miljon BTU. Omvandlingstabell 1 Btu ≈ 1 055,1 joule 1 Btu/h ≈ 0,293 watt Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu