Stefan Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Skjutit in nya coronatrösten! Har man tråkigt så får man försöka skjuta på nästa resa! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 29 minuter sedan, skrev Stefan: Skjutit in nya coronatrösten! Har man tråkigt så får man försöka skjuta på nästa resa! Spetnaz Stefan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 2 minuter sedan, skrev audirs2: Spetnaz Stefan! Typ, nya Bettan är från Turkiet, same same but..... There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Funderade på o ta ett ryck i trädgården ,, Blev en lager i hängmattan i stället 😉.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 6 timmar sedan, skrev Stefan: Skjutit in nya coronatrösten! Har man tråkigt så får man försöka skjuta på nästa resa! 7 timmar sedan, skrev Stefan: Skjutit in nya coronatrösten! Har man tråkigt så får man försöka skjuta på nästa resa! Vad är det för nåt intressant skjutvapnet vilar på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 4 minuter sedan, skrev Nakhon: Vad är det för nåt intressant skjutvapnet vilar på? Den vilar på en betongskiva för det nya uteköket! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Tog ett nappatag men gräsklipparen i djungeln idag. Flyttade en låda och där gömde sig den här pajsaren. Röjde vidare och hittade en cykel. Dök upp några övergivna gräsklippare. Å lite annat skrot. Aldrig har väl Biltemaklipparn glänst så vackert förr. Döstädningen fortsätter nog imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Varit ute och gått snygga rapsfält bara att passa på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 2, 2020 Dela Inlagd Juni 2, 2020 (ändrad) Monterat Assa grejor på egenbyggd dörr. Låshus, lås, trycke mm... Hittade i en ca 10 år gammal låda jag tagit med från Sverige. Ändrades Juni 2, 2020 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 2, 2020 Dela Inlagd Juni 2, 2020 On 2020-05-31 at 00:51, skrev rolba: Tog ett nappatag men gräsklipparen i djungeln idag. Flyttade en låda och där gömde sig den här pajsaren. Röjde vidare och hittade en cykel. Dök upp några övergivna gräsklippare. Å lite annat skrot. Aldrig har väl Biltemaklipparn glänst så vackert förr. Döstädningen fortsätter nog imorgon. Hoppas det gick bra... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 2, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 2, 2020 (ändrad) A fy fan va tråkigt det blev idag (fast till slut ngt positivt)....... På väg hem från kneget i Dalsjöfors och hade haft en riktigt trevlig arbetsdag, då jag flera gånger fick höra att: -"Fan va kul att du jobbar här nu, det blir så mycket bättre förändringar och tack för all hjälp (e.t.c.)"......... När man närmade sig "Götlabörg" i stadig hastighet på motorvägen, så fick jag för mig att svänga av för att besöka en Cirkle K.... Parkerade bilen och i samma ögonblick som jag slog igen bildörren, sa det "pang" i vänster framdäck.........🤬 All luft pös ut på mindre än 20 sekunder........ Nu för tiden är ju många nyare bilar inte utrustade med ett riktigt reservdäck utan ngn form av värdelös reparationssats som bara funkar vid mindre "pyspunkor" men det var ju lönt i helvete att det funkade nu, trots att jag tryckte i en jäkla massa "reservhjul på burk" utöver det........... Nåväl, det finns ju trots allt en hel del däckjourer runt om i Götlabörg men givetvis hade ingen av dessa min däckdimension hemma.......🤬 Till slut blev det en bärgare, som kom dit och de hade ngt som kallas "däckplugg", vilket fungerande väldigt bra........👍 Bärgaren var ju även skittrevlig och sa att: -"Jag kommer bara säga att kundens försök med skum i däcket fungerade nu och vi pumpade bara upp till normalt tryck"...💙 Vilken hjälte......... Men man skall ju inte åka allt för långt med en sådan däckplugg, så jag fick ett OK från chefen att jobba hemifrån imon, så jag kan fixa däcket........ Bra chef...... Jäkla tur att det hände när man kört av motorvägen och inte mitt på när man låg i 110 km/h....... Ändrades Juni 2, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 2, 2020 Dela Inlagd Juni 2, 2020 1 hour ago, Kötthandlarn said: A fy fan va tråkigt det blev idag (fast till slut ngt positivt)....... På väg hem från kneget i Dalsjöfors och hade haft en riktigt trevlig arbetsdag, då jag flera gånger fick höra att: -"Fan va kul att du jobbar här nu, det blir så mycket bättre förändringar och tack för all hjälp (e.t.c.)"......... När man närmade sig "Götlabörg" i stadig hastighet på motorvägen, så fick jag för mig att svänga av för att besöka en Cirkle K.... Parkerade bilen och i samma ögonblick som jag slog igen bildörren, sa det "pang" i vänster framdäck.........🤬 All luft pös ut på mindre än 20 sekunder........ Nu för tiden är ju många nyare bilar inte utrustade med ett riktigt reservdäck utan ngn form av värdelös reparationssats som bara funkar vid mindre "pyspunkor" men det var ju lönt i helvete att det funkade nu, trots att jag tryckte i en jäkla massa "reservhjul på burk" utöver det........... Nåväl, det finns ju trots allt en hel del däckjourer runt om i Götlabörg men givetvis hade ingen av dessa min däckdimension hemma.......🤬 Till slut blev det en bärgare, som kom dit och de hade ngt som kallas "däckplugg", vilket fungerande väldigt bra........👍 Bärgaren var ju även skittrevlig och sa att: -"Jag kommer bara säga att kundens försök med skum i däcket fungerade nu och vi pumpade bara upp till normalt tryck"...💙 Vilken hjälte......... Men man skall ju inte åka allt för långt med en sådan däckplugg, så jag fick ett OK från chefen att jobba hemifrån imon, så jag kan fixa däcket........ Bra chef...... Jäkla tur att det hände när man kört av motorvägen och inte mitt på när man låg i 110 km/h....... Plugg kör jag på år ut och år in. Kan inte lägga på ny svål varje gång man får spik och skruv i däcket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 2, 2020 Dela Inlagd Juni 2, 2020 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: A fy fan va tråkigt det blev idag (fast till slut ngt positivt)....... På väg hem från kneget i Dalsjöfors och hade haft en riktigt trevlig arbetsdag, då jag flera gånger fick höra att: -"Fan va kul att du jobbar här nu, det blir så mycket bättre förändringar och tack för all hjälp (e.t.c.)"......... När man närmade sig "Götlabörg" i stadig hastighet på motorvägen, så fick jag för mig att svänga av för att besöka en Cirkle K.... Parkerade bilen och i samma ögonblick som jag slog igen bildörren, sa det "pang" i vänster framdäck.........🤬 All luft pös ut på mindre än 20 sekunder........ Nu för tiden är ju många nyare bilar inte utrustade med ett riktigt reservdäck utan ngn form av värdelös reparationssats som bara funkar vid mindre "pyspunkor" men det var ju lönt i helvete att det funkade nu, trots att jag tryckte i en jäkla massa "reservhjul på burk" utöver det........... Nåväl, det finns ju trots allt en hel del däckjourer runt om i Götlabörg men givetvis hade ingen av dessa min däckdimension hemma.......🤬 Till slut blev det en bärgare, som kom dit och de hade ngt som kallas "däckplugg", vilket fungerande väldigt bra........👍 Bärgaren var ju även skittrevlig och sa att: -"Jag kommer bara säga att kundens försök med skum i däcket fungerade nu och vi pumpade bara upp till normalt tryck"...💙 Vilken hjälte......... Men man skall ju inte åka allt för långt med en sådan däckplugg, så jag fick ett OK från chefen att jobba hemifrån imon, så jag kan fixa däcket........ Bra chef...... Jäkla tur att det hände när man kört av motorvägen och inte mitt på när man låg i 110 km/h....... Ta en sväng bort till Däckia så tar de bort pluggen och gör en riktig lagning för typ 350kr. Pluggen är "tillfällig" medans den lagningen de gör limmas på insidan däcket och blir ungefär lika bra som ett nytt däck. Onödigt och dyrt att kasta på nytt gummi för ett litet hål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 3, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 3, 2020 7 timmar sedan, skrev samet: Ta en sväng bort till Däckia så tar de bort pluggen och gör en riktig lagning för typ 350kr. Pluggen är "tillfällig" medans den lagningen de gör limmas på insidan däcket och blir ungefär lika bra som ett nytt däck. Onödigt och dyrt att kasta på nytt gummi för ett litet hål. Tack för tipset.....👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 8 timmar sedan, skrev samet: Ta en sväng bort till Däckia så tar de bort pluggen och gör en riktig lagning för typ 350kr. Pluggen är "tillfällig" medans den lagningen de gör limmas på insidan däcket och blir ungefär lika bra som ett nytt däck. Onödigt och dyrt att kasta på nytt gummi för ett litet hål. Tror jag betalade under 300kr på mechanum, hänt två gånger, kanon! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 3, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 3, 2020 12 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: A fy fan va tråkigt det blev idag (fast till slut ngt positivt)....... På väg hem från kneget i Dalsjöfors och hade haft en riktigt trevlig arbetsdag, då jag flera gånger fick höra att: -"Fan va kul att du jobbar här nu, det blir så mycket bättre förändringar och tack för all hjälp (e.t.c.)"......... När man närmade sig "Götlabörg" i stadig hastighet på motorvägen, så fick jag för mig att svänga av för att besöka en Cirkle K.... Parkerade bilen och i samma ögonblick som jag slog igen bildörren, sa det "pang" i vänster framdäck.........🤬 All luft pös ut på mindre än 20 sekunder........ Nu för tiden är ju många nyare bilar inte utrustade med ett riktigt reservdäck utan ngn form av värdelös reparationssats som bara funkar vid mindre "pyspunkor" men det var ju lönt i helvete att det funkade nu, trots att jag tryckte i en jäkla massa "reservhjul på burk" utöver det........... Nåväl, det finns ju trots allt en hel del däckjourer runt om i Götlabörg men givetvis hade ingen av dessa min däckdimension hemma.......🤬 Till slut blev det en bärgare, som kom dit och de hade ngt som kallas "däckplugg", vilket fungerande väldigt bra........👍 Bärgaren var ju även skittrevlig och sa att: -"Jag kommer bara säga att kundens försök med skum i däcket fungerade nu och vi pumpade bara upp till normalt tryck"...💙 Vilken hjälte......... Men man skall ju inte åka allt för långt med en sådan däckplugg, så jag fick ett OK från chefen att jobba hemifrån imon, så jag kan fixa däcket........ Bra chef...... Jäkla tur att det hände när man kört av motorvägen och inte mitt på när man låg i 110 km/h....... 11 timmar sedan, skrev Nicholas: Plugg kör jag på år ut och år in. Kan inte lägga på ny svål varje gång man får spik och skruv i däcket. 10 timmar sedan, skrev samet: Ta en sväng bort till Däckia så tar de bort pluggen och gör en riktig lagning för typ 350kr. Pluggen är "tillfällig" medans den lagningen de gör limmas på insidan däcket och blir ungefär lika bra som ett nytt däck. Onödigt och dyrt att kasta på nytt gummi för ett litet hål. Så jag följde upp på Samets tips och tog mig till Däckia i Högsbo när de öppnade och jag var först på plats. Blev omhändertagen med en gång. Det var väl tur att jag inte körde vidare på pluggen, för den lagningen var så dåligt gjord att de kunde dra ut den med fingrarna. Kanske kände bärgaren igår på sig det och det var därför jag slapp betala.... Nåväl, 15 minuter senare var däcket lagat, balanserat och monterat för det facila priset av 420:- Då ingår det garanti på lagningen under däckets hela livslängd...... Tusen tack för tipset......💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 Har problem med min högra nackmuskel och fått massage av en idrottsmassör och ett recept på voltarentabletter som tydligen är receptbelagt från 1 juni,återbesök om en vecka,men jobbar på som vanligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 En kyckling tallrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 Fullt upp idag, var förbi morsan med en pelargonampel och lite mat hon ville ha handlat.. Sen hem och jag fick så frön med vattenspenat som legat i blöt ett par dagar.. Sisådär, täckt med lite jord och vattnat! Frugan planterade två plantor med minigurka, och gurkfröna vi sådde i söndags har börjat titta fram! Sen planterade frugan en kaffir lime leaf som vi också köpte.. Nu får det räcka för idag med trädgårdsarbete, dags för en sipp kanske.. 😎😋🇸🇪🍾 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 Tittade på en båt som jag eventuellt skulle ta med mig till Thailand. Lite fix kvar på den, men priset är lågt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 Inte idag men i alla fall inom senaste 24 timmarna, nästan. En bekant ringde och hade hittat en kartong whisky från 2012 som han glömt i förrådet. Vi blev tvungna att kolla så inget blivit förstört. Grillade lite kycklingben åxå. Mindre än 50 personer och ok social distans. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 4, 2020 Dela Inlagd Juni 4, 2020 9 timmar sedan, skrev rolba: Inte idag men i alla fall inom senaste 24 timmarna, nästan. En bekant ringde och hade hittat en kartong whisky från 2012 som han glömt i förrådet. Vi blev tvungna att kolla så inget blivit förstört. Grillade lite kycklingben åxå. Mindre än 50 personer och ok social distans. Tackafan att han glömt av det fotogenet😂 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 4, 2020 Dela Inlagd Juni 4, 2020 52 minuter sedan, skrev hamnoi: Tackafan att han glömt av det fotogenet😂 Ingen höjdare men klart bättre än thaiwhisky. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 4, 2020 Dela Inlagd Juni 4, 2020 1 timme sedan, skrev rolba: Ingen höjdare men klart bättre än thaiwhisky. 😉 Absolut, brukar ha en flaska under vasken ifall Bengan dyker upp. Är rena orgasmen för hans Hong Tong impregnerade gom. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu