Jump to content
IGNORERAD

Vad har ni gjort idag?


Kötthandlarn

Recommended Posts

12 timmar sedan, skrev samet:

Humor också att man kan hänga på ett forum och gå på träffar med dess medlemmar när typ 90% av dem någon gång i livet varit torskar... 

 

Men nu gäller det ju att fördöma så högt och ljudligt det bara går... pk-fjanteri!

Exakt, 90% horbockar inkl mig o dig😂

 

Twitter går bananas o moralkakorna står som spön i backen. Men när småflickor får hugget sönderkört av 5 solbrända killar så är det tyst som i graven. P gjorde helt klart fel, men gömmer sig inte som vänstereliten

som anklagats för våldtäkter mm gör.

Och dubbelmoralen gör ju att man vill 🤮.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev frogfish:

Instämmer.

 

PR har alltid varit en stor skitstövel. Det han gjorde inatt, ligger inte på topp 10. De som tycker att det han gjorde nu är värre än vad han gjort innan borde få ordning på sina prioriteringar.

Stalin var bara lite värre!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev samet:

Humor också att man kan hänga på ett forum och gå på träffar med dess medlemmar när typ 90% av dem någon gång i livet varit torskar... 

 

Men nu gäller det ju att fördöma så högt och ljudligt det bara går... pk-fjanteri!

Det är lite som den där Nuss Öjen eller vad svart jobbarn heter! Åkte taxi från serviceverkstan härom dagen eftersom Kian fyllde 130,000km (hurra hurra) och den skulle få ny födelsedags olja i magen!

Kom en taxi med en gubbe som såg exakt ut Kurdo Taxi, författaren ni vet, jag var tvungen att fråga om det var han, taxi gubben skrattade och sa att det var inte han med dom var bekanta! Så vi surrade lite under färden till firman och jag tog upp kurdernas kamp och allt det där, sedan nämnde jag Nuss Öjen och han bara skrattade och sa"den jävla skojaren, kör bara med små tjejer som inte är från Sverige! 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev audirs2:

Det är lite som den där Nuss Öjen eller vad svart jobbarn heter! Åkte taxi från serviceverkstan härom dagen eftersom Kian fyllde 130,000km (hurra hurra) och den skulle få ny födelsedags olja i magen!

Kom en taxi med en gubbe som såg exakt ut Kurdo Taxi, författaren ni vet, jag var tvungen att fråga om det var han, taxi gubben skrattade och sa att det var inte han med dom var bekanta! Så vi surrade lite under färden till firman och jag tog upp kurdernas kamp och allt det där, sedan nämnde jag Nuss Öjen och han bara skrattade och sa"den jävla skojaren, kör bara med små tjejer som inte är från Sverige! 

Vad vill du ha sagt med ditt inlägg?Läst 3 gånger men fattar nada men jag är trög.

Jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev GreenValley:

Hans recept på köket.se verkar också vara bortrensade.

Självklart. Det råder förstås moralpanik nu och allt som kan förknippas med PR måste rensas.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev samet:

Humor också att man kan hänga på ett forum och gå på träffar med dess medlemmar när typ 90% av dem någon gång i livet varit torskar... 

 

Men nu gäller det ju att fördöma så högt och ljudligt det bara går... pk-fjanteri!

Det är nu det stora hyckleriet börjar när han i media ska fördöma allt som har med sexköp att göra och berätta vilken svin han är.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det ändå gick att ta bort dubbla inlägg. 

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men hade Moona Sadamm (Sahlin) köpt lite humpa gumpa så hade man nog frågat henne om hu STOR han hade!😂

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tekkor:

En sån tur du har som fått såna goa grannar :) Vi kan byta så får du mina, en pensionär som ger råd i allt han inte har kunskap om som ekonomi, takläggning (han har själv lagt sitt tak fel och fått dyra vattenskador så han fick anlita proffs), en annan vill att jag ändrar min tomts utseende efter hans önskemål så han får en fin utsikt. En annan i närheten har en barsk frun, en kväll trodde jag det var nån som mixtra med hans bil... Nä det var han som satt på huk bakom bilen och drack öl...

Vist bor du i sörlänningarnas land helt klart det blir så då😉

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tekkor:

En sån tur du har som fått såna goa grannar :) Vi kan byta så får du mina, en pensionär som ger råd i allt han inte har kunskap om som ekonomi, takläggning (han har själv lagt sitt tak fel och fått dyra vattenskador så han fick anlita proffs), en annan vill att jag ändrar min tomts utseende efter hans önskemål så han får en fin utsikt. En annan i närheten har en barsk frun, en kväll trodde jag det var nån som mixtra med hans bil... Nä det var han som satt på huk bakom bilen och drack öl...

Knasen har nog lärt sig lite i alla fall🤣  Glömmer aldrig när han skulle lägga om avloppet utanför förra huset, efter råd härifrån. hur många gånger fick du göra om dom där rörbitarna Knasen?

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nineteen68

Damen och jag bestämde oss för en cykeltur med tbh i det sketna vårvädret/senvintern! Är det någon som känner igen kyrkan? Det finns en skröna över den - själva byggnationen.

20200516_151651.jpg

20200516_144231.jpg

20200516_144036.jpg

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Köpt lite pastasås (för övrigt jäkligt bra för att vara "köpesås").......:giggle:

Synd att den kommer försvinna snart......

#backapaolo  :giggle:

DSCN2279.thumb.JPG.6dfd670be5d51371a419be31adf2670b.JPG

 

 

Imon när jag storhandlar skall jag nog köpa så mycket Paolosaker jag bara kan enbart för att se reaktionen på personalen i butiken......:rotfl:

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev Nicholas:

Nu ägde jag aldrig några Paolos produkter. 

Det var ett skämt förstår du. 

 

Har nog aldrig testat nån av hans produkter, men är sugen på att göra som @Kötthandlarn...

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har klippt gräsmattan, och så var jag över till grannen med ett flak LapinKulta.
Sedan åkte jag och handlade samt skänkte bort ytligare ett flak LapinKulta.
Denna gången till min syster och hennes man.
Nu har jag bara ett flak LapinKulta kvar av felleveransen från min tyska Whiskyleverantör.  🍺🥃
Skål!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Känsliga tittare varnas härmed!

 

 

 

 

 

Promenad i skogen som vanligt.

Hästhuvud i sängen har man ju hört talas om - men detta var något nytt.

 

1518918496_KHE_6005Vildsvinskalle.thumb.jpg.bca80d155639af8b954df10a09e3b321.jpg

 

1400856227_KHE_6006Vildsvinskalle.thumb.jpg.2972817cbddaff892651d5c6a8154675.jpg

 

En ny skylt har plötsligt dykt upp. Denna är på militärspråk och betyder tydligen "hit skall du som militär icke åka, vänd".

 

1657109856_IMG_8242(1).thumb.jpg.620d0cf8c14ff5aab22ce0f638137b08.jpg

 

Jag bytte batterier i skogskameran och valde en ny placering.

 

IMG_8248.thumb.jpg.170bb7611520443490288d8d24a7d285.jpg

 

Fina vyer i skogen - och avkopplande promenad. Tyst, ensamt, lugnt. Mumma för själen.

 

IMG_8256.thumb.jpg.3489ec11ea8ac52839743e24312e154a.jpg

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Köpt lite pastasås (för övrigt jäkligt bra för att vara "köpesås").......:giggle:

Synd att den kommer försvinna snart......

#backapaolo  :giggle:

DSCN2279.thumb.JPG.6dfd670be5d51371a419be31adf2670b.JPG

 

 

Imon när jag storhandlar skall jag nog köpa så mycket Paolosaker jag bara kan enbart för att se reaktionen på personalen i butiken......:rotfl:

 

Den där är väl felstavad, det är bara ett t i puta...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kötthandlarn:

Köpt lite pastasås (för övrigt jäkligt bra för att vara "köpesås").......:giggle:

Synd att den kommer försvinna snart......

#backapaolo  :giggle:

DSCN2279.thumb.JPG.6dfd670be5d51371a419be31adf2670b.JPG

 

 

Imon när jag storhandlar skall jag nog köpa så mycket Paolosaker jag bara kan enbart för att se reaktionen på personalen i butiken......:rotfl:

 

Lättlagat idag, Coop här har inte tömt hyllorna på torsk.

 

FBB6B5F8-7719-4349-A5C3-946B35111C5A.thumb.jpeg.dda6e20f0aa4f8969ddc6e299b490585.jpeg

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev husse:

Knasen har nog lärt sig lite i alla fall🤣  Glömmer aldrig när han skulle lägga om avloppet utanför förra huset, efter råd härifrån. hur många gånger fick du göra om dom där rörbitarna Knasen?

Fick lov att byta ut det där gamla betongrören ner till brunnen till slut så blev det bra :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev M33:

Lättlagat idag, Coop här har inte tömt hyllorna på torsk.

 

FBB6B5F8-7719-4349-A5C3-946B35111C5A.thumb.jpeg.dda6e20f0aa4f8969ddc6e299b490585.jpeg

 

 

XL-salami och puta, undrar om det finns fler ledtrådar i hens andra produkter...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Känsliga tittare varnas härmed!

 

 

 

 

 

Promenad i skogen som vanligt.

Hästhuvud i sängen har man ju hört talas om - men detta var något nytt.

 

1518918496_KHE_6005Vildsvinskalle.thumb.jpg.bca80d155639af8b954df10a09e3b321.jpg

 

1400856227_KHE_6006Vildsvinskalle.thumb.jpg.2972817cbddaff892651d5c6a8154675.jpg

 

En ny skylt har plötsligt dykt upp. Denna är på militärspråk och betyder tydligen "hit skall du som militär icke åka, vänd".

 

1657109856_IMG_8242(1).thumb.jpg.620d0cf8c14ff5aab22ce0f638137b08.jpg

 

Jag bytte batterier i skogskameran och valde en ny placering.

 

IMG_8248.thumb.jpg.170bb7611520443490288d8d24a7d285.jpg

 

Fina vyer i skogen - och avkopplande promenad. Tyst, ensamt, lugnt. Mumma för själen.

 

IMG_8256.thumb.jpg.3489ec11ea8ac52839743e24312e154a.jpg

 

 

 

 

 

 

Skogen har sin helt egen lag!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

Köpt lite pastasås (för övrigt jäkligt bra för att vara "köpesås").......:giggle:

Synd att den kommer försvinna snart......

#backapaolo  :giggle:

DSCN2279.thumb.JPG.6dfd670be5d51371a419be31adf2670b.JPG

 

 

Imon när jag storhandlar skall jag nog köpa så mycket Paolosaker jag bara kan enbart för att se reaktionen på personalen i butiken......:rotfl:

 

Han har bra skit, kommer bojkotta Coop, inte för att jag var storkund innan iofs :-)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nineteen68
2 timmar sedan, skrev hamnoi:

Han har bra skit, kommer bojkotta Coop, inte för att jag var storkund innan iofs :-)

Det är jag funkar skit bra som substitut om man inte pallar med att trängas på ica maxi.😆

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev husse:

Knasen har nog lärt sig lite i alla fall🤣  Glömmer aldrig när han skulle lägga om avloppet utanför förra huset, efter råd härifrån. hur många gånger fick du göra om dom där rörbitarna Knasen?

Bara man håller sig till 2% fall så kan man inte misslyckas...

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-05-08 at 12:01, skrev rolba:

Torsdagsnattens coronapussel.

Har åxå mognat en 15 år eller så.

20200506_224942.thumb.jpg.0109aa85daa4f5dc2c541d0255d4e191.jpg

 

20200506_224959.thumb.jpg.0602f29f31da50b9f5c14379eac96310.jpg

 

20200506_225029.thumb.jpg.9149fa31fbf45783c2c16696cb1ef116.jpg

 

20200507_002752.thumb.jpg.c3594250760d8d3f4e1110dee2f76f26.jpg

 

Känns nästan som att döstäda när man tar hand om sådana här surdegar.

Vad är det för nånting, brunt, runt uppe i nocken. Bärlina?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...