stjp8729 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 (ändrad) Hej Kört en liten tur med den nya hojen. Hamnade i Khao Yai eftersom det svänger mycket där.. Och då menar jag att det är mycket kurvor och bra asfalt så man kan känna på hojen och slipa i sönder fotpinnarna. Upp till Pha Trom Jai Cliff hade tydligen också Korat's Monkey Bike Club hittat. Det var kallt som fasen på höjden, bara 27 grader och jag hade inga extra kläder med mig så frös faktiskt lite. Är nöjd med den nya hojen. Nu tillbaka hemma efter 395 Kilometers MC körning idag. Ha en kanonbra dag! Ändrades November 16, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 8 minutes ago, stjp8729 said: Hej Kört en liten tur med den nya hojen. Hamnade i Khao Yai eftersom det svänger mycket där.. Och då menar jag att det är mycket kurvor och bra asfalt så man kan känna på hojen och slipa i sönder fotpinnarna. Upp till Pha Trom Jai Cliff hade tydligen också Korat's Monkey Bike Club hittat. Det var kallt som fasen på höjden, bara 27 grader och jag hade inga extra kläder med mig så frös faktiskt lite. Är nöjd med den nya hojen. Nu tillbaka hemma efter 395 Kilometers MC körning idag. Ha en kanonbra dag! Riktigt nice! Vad är det för hoj? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 32 minuter sedan, skrev Muimatt: Riktigt nice! Vad är det för hoj? Hej Muimatt. Det är en Yamaha Tracer 900 GT helt ok. Tittade länge och väl på en Kawasaki 1000 Ninja, men tycker 664 000 Baht var lite för mycket för några helgers körning per år. Har beställt orginal Yamaha sidoväskor som kommer den 27de November, sen blir det helgturer. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 (ändrad) 49 minutes ago, stjp8729 said: Hej Muimatt. Det är en Yamaha Tracer 900 GT helt ok. Tittade länge och väl på en Kawasaki 1000 Ninja, men tycker 664 000 Baht var lite för mycket för några helgers körning per år. Har beställt orginal Yamaha sidoväskor som kommer den 27de November, sen blir det helgturer. Ha en kanonbra dag! Ser riktigt najs ut! Jag tror touring MC passar bättre här i Thailand än en sportsbike. Jag har tittat länge på olika väskor men har till slut bestämt mig för original Kawasaki panniers. Gillar att jag slipper montera några extra fästen utan kan bara klicka fast dom direkt på hojen! Ändrades November 16, 2019 av Muimatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev Muimatt: Ser riktigt najs ut! Jag tror touring MC passar bättre här i Thailand än en sportsbike. Jag har tittat länge på olika väskor men har till slut bestämt mig för original Kawasaki panniers. Gillar att jag slipper montera några extra fästen utan kan bara klicka fast dom direkt på hojen! Hej Muimatt Håller med, inga stora fula bågar eller annat skräp.. Kawasaki har desutom fina innerväskor så lätt att ta med sig. Ha en kanonbra dag! Ändrades November 16, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 2 minutes ago, stjp8729 said: Hej Muimatt Håller med, inga stora fula bågar eller annat skräp.. Kawasaki har desutom fina innerväskor så lätt att ta med sig. Ha en kanonbra dag! Enda nackdelen är att dom är dyra!! 😩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 Precis nyss, skrev Muimatt: Enda nackdelen är att dom är dyra!! 😩 Kommer nya ofta.. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 1 minute ago, stjp8729 said: Kommer nya ofta.. Ok? Jag har dålig koll på tillbehör. En annan fördel med org. väskorna är att man kan ha samma nyckel som till hojen. Är det samma system på Yamaha? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 14 timmar sedan, skrev Enis: Förstår att det är mycket lackjobb https://www.gd.se/artikel/tjuvarnas-fracka-kupp-stal-tva-gravmaskiner-det-har-ar-hemskt 😉 enis Japp, den här skall stå vi Elgiganten i Barkaby! Någon som vill köpa billiga Ajjfåne? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 1 timme sedan, skrev stjp8729: Hej Muimatt. Det är en Yamaha Tracer 900 GT helt ok. Tittade länge och väl på en Kawasaki 1000 Ninja, men tycker 664 000 Baht var lite för mycket för några helgers körning per år. Har beställt orginal Yamaha sidoväskor som kommer den 27de November, sen blir det helgturer. Ha en kanonbra dag! Fin Hoj vad kostar denna hoj i Thailand, själv kör jag en Honda Varadero, fin gång är det i twinnar. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 36 minuter sedan, skrev Muimatt: Ok? Jag har dålig koll på tillbehör. En annan fördel med org. väskorna är att man kan ha samma nyckel som till hojen. Är det samma system på Yamaha? Hej Muimatt, Ja, blev förvånad då dom redan vid leverans visade tre lås som följer med, två för sidoväskor och en för toppboxen. Tack för att påminna mig då dem ligger under sadeln, bör nog ta ut dom. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 3 minuter sedan, skrev FF: Fin Hoj vad kostar denna hoj i Thailand, själv kör jag en Honda Varadero, fin gång är det i twinnar. FF Hej FF, Gillar man Porsche och boxer sexor.. Så älskar man en trecylindrig MC, speciellt vid 9000 RPM, då den låter som en 911 GT3 RS. Ha en kanonbra dag ! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 38 minutes ago, FF said: Fin Hoj vad kostar denna hoj i Thailand, själv kör jag en Honda Varadero, fin gång är det i twinnar. FF Tror den kostar 499k i Thailand men det är bara ett listpris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 Hej Just tittar vi på bilar vid Bangkok Drag Avenue Raceway. Diesel luktar gott.. 555 Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 18 timmar sedan, skrev audirs2: Om någon tror att en LB 50 maskin blev målad idag så tror denne helt rätt! Vilket slit å släp! Sprutmålar du i all den sanden? Halkskyddad lack isåfall😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 Drindags på långbro värdshus med gumman.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 (ändrad) 1 minut sedan, skrev Peolito: Drindags på långbro värdshus med gumman. Skickat från min iPhone med Tapatalk Får hon upp isen genom sugröret så får hon godkänt😉 Ändrades November 16, 2019 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 Får hon upp isen genom sugröret så får hon godkänt[emoji6]Hon är duktig på det [emoji8]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 11 minuter sedan, skrev Peolito: Hon är duktig på det Skickat från min iPhone med Tapatalk Förstår det, har väl vana av storleken😂 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 2 timmar sedan, skrev hamnoi: Sprutmålar du i all den sanden? Halkskyddad lack isåfall😉 Funkar bättre än man kan tro, man får akta sig för pust vindar bara, annars njet poplem! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 Eftersom frugan sitter i telefon har jag lite tid att lägga in mitt recept på Röding i ugn.. Smord form med salt och peppar i botten.. Massor med purjolök och dill... I med rödingen som vägde 8 hekto, salta och peppra.. Blanda 4 dl vispgrädde med 1dl vitt vin, en msk kycklingfond, en msk maizena och mycket hackad dill från frysen.. Häll på och skjuts in i ugnen på 175 grader och ös fisken några gånger med gräddblandningen.. Under tiden Rödingen gottar sig i ugnen kan man ju sippa på resten av vinflaskan eller nåt annat läskande... Hoppas nån uppskattar och provar för det är fantastiskt gott! 💕😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 10 minuter sedan, skrev ellim63: Under tiden Rödingen gottar sig i ugnen kan man ju sippa på resten av vinflaskan eller nåt annat läskande... Eller måla om köksluckorna Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 15 minuter sedan, skrev hamnoi: Eller måla om köksluckorna Adressen kommer på PM! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 11 minuter sedan, skrev ellim63: Adressen kommer på PM! Ja du, ingår maten o dricken som du o älsklingen frossar i under veckorna så ska jag omsorgsfullt pensla varje lucka med mitt ollon Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 5 minuter sedan, skrev hamnoi: Ja du, ingår maten o dricken som du o älsklingen frossar i under veckorna så ska jag omsorgsfullt pensla varje lucka med mitt ollon PUSSPÅRE.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu