hamnoi Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 Dagen i korthet. Morgonträning med div övningar och stretch. "Jobbat" ja det var jävligt lugnt men jag var där ivf och inkasserade 8h. Tränat 75min thaiboxning och blivit öm i lår o smalben, 85kg tjejer är inte att leka med Kan inte få in i huvudet att "ge igen" på tjejer även om regeln är att man sparkar/slår så hårt som man själv vill få tillbaka. Grabben har blivit helfrälst och jag med, grym träning och så växer hornen lite när alla är 20 år yngre Efter stenhård träning på en fredag em så är man värd en kebabtallrik, och en sån åkte ner med en kall Sparken till, underbart som @ellim63 säger! Nu soffan och wirre, 12-årig Aberlour för tillfället. Trevlig helg! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2019 2 timmar sedan, skrev M33: Släng dig inte med flashiga namn som Sony Ericsson, var stolt över din Doro istället. Ångra inte tramp stampen med "I love Doro", och sälj för guds skull inte dina dyrgripar! Pusspåre....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 Dygnet har gått i flygets tecken. Segt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2019 (ändrad) Inte mycket......... Mest legat på sofflocket hela dagen..... Nu på eftermiddagen samlades vi hemma hos pappa.... Jag, bror med fru samt moster träffade prästen som skall hålla i mammas begravning....... En mycket sympatisk och jordnära ung kvinna som verkar helt underbar....... Mycket bra snack, skratt och en del gråt men jag tror det kommer bli en väldigt fin begravning........ Inte för att man ser fram emot att gå på begravning men det kommer nog kännas bra med ngn form av avslut i processen....... Sedan kommer väl givetvis saknaden och sorgen sitta i länge........ Ändrades Oktober 12, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Inte mycket......... Mest legat på sofflocket hela dagen..... Nu på eftermiddagen samlades vi hemma hos pappa.... Jag, bror med fru samt moster och träffade prästen som skall hålla i mammas begravning....... En mycket sympatisk och jordnära ung kvinna som verkar helt underbar....... Mycket bra snack, skratt och en del gråt men jag tror det kommer bli en väldigt fin begravning........ Inte för att man ser fram emot att gå på begravning men det kommer nog kännas bra med ngn form av avslut i processen....... Sedan kommer väl givetvis saknaden och sorgen sitta i länge........ Respekt för dig. Borde finnas en karma knapp. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Inte mycket......... Mest legat på sofflocket hela dagen..... Nu på eftermiddagen samlades vi hemma hos pappa.... Jag, bror med fru samt moster och träffade prästen som skall hålla i mammas begravning....... En mycket sympatisk och jordnära ung kvinna som verkar helt underbar....... Mycket bra snack, skratt och en del gråt men jag tror det kommer bli en väldigt fin begravning........ Inte för att man ser fram emot att gå på begravning men det kommer nog kännas bra med ngn form av avslut i processen....... Sedan kommer väl givetvis saknaden och sorgen sitta i länge........ En liten rolig sak i allt tråkiga fick jag höra av prästen idag......... Jag ondgjorde mig i ngt tidigare inlägg om hanteringen av musik på begravningar........ Man får alltså endast använda original-CD nu för tiden...... Så Spotify, brända CD, USB-stickor är alltså ett no no........🤬 Min fråga då var ju hur det skall gå på framtida begravningar för folk som önskar ha en originallåt på en begravning då CD försvinner mer och mer?....... LP växer ju i popularitet igen men det kommer inte påverka en begravning, då kyrkan har svårt att hantera detta....... Ställde frågan till prästen om hur det kan komma bli i framtiden då CD försvinner mer och mer?.......... Det var uppenbarligen ett stort problem för Svenska kyrkan, då många vill ha en originallåt på sin begravning.......... Kan nu meddela att Svenska kyrkan kommer starta sin egen streaming-tjänst i framtiden för att fixa detta problemet.........♥️ Kim, prästen alltså tyckte att nu var det dags för "Svenska kyrkan 2,0" att lösa detta.......... Underbar människa......... Ändrades Oktober 12, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 13, 2019 Dela Inlagd Oktober 13, 2019 Frugan packar våra resväskor till en vecka för bara för att slappa och sola. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 13, 2019 1 timme sedan, skrev Esspe: På min fars begravning var det ok med en CD jag själv brände. Dock inte kyrkobegravning. Detta är tydligen helt nytt om jag fattade det hela rätt och gäller både kyrka & borgerlig begravning....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 13, 2019 Dela Inlagd Oktober 13, 2019 Märkligt...grindstolpar mitt ute i bushen Undrar om någon missunnar mig att tassa in och palla ett litet äpple...ville bara återuppleva ett gammalt hederligt pojkstreck igen If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 13, 2019 Dela Inlagd Oktober 13, 2019 (ändrad) Har gjort en Elim ute rum, inglasat å klart, en plats till som vi skall ansöka om hos styrelsen så den får lite mys den åxå! Frågar här på forat vad jag skall göra med fula betongplattorna, måla dom eller dra på ett trädäck? Ändrades Oktober 13, 2019 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 13, 2019 Dela Inlagd Oktober 13, 2019 1 timme sedan, skrev audirs2: Har gjort en Elim ute rum, inglasat å klart, en plats till som vi skall ansöka om hos styrelsen så den får lite mys den åxå! Frågar här på forat vad jag skall göra med fula betongplattorna, måla dom eller dra på ett trädäck? Konstgräs kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 13, 2019 Dela Inlagd Oktober 13, 2019 1 timme sedan, skrev audirs2: Frågar här på forat vad jag skall göra med fula betongplattorna, måla dom eller dra på ett trädäck? 10mm Hardox 500 så håller det.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 13, 2019 Dela Inlagd Oktober 13, 2019 1 timme sedan, skrev audirs2: Har gjort en Elim ute rum, inglasat å klart, en plats till som vi skall ansöka om hos styrelsen så den får lite mys den åxå! Frågar här på forat vad jag skall göra med fula betongplattorna, måla dom eller dra på ett trädäck? Lägg på någon vanlig matta som du kan ta bort och lufta ibland. Det kommer garanterat att komma fukt underifrån ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 13, 2019 Dela Inlagd Oktober 13, 2019 42 minuter sedan, skrev rolba: Lägg på någon vanlig matta som du kan ta bort och lufta ibland. Det kommer garanterat att komma fukt underifrån ibland. Bra tips! Jrk tyckte det va snurrigt, men vi e väl inte perfekta vi heller! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 13, 2019 6 timmar sedan, skrev Esspe: OK det var några år sen min far begravdes. STIM har väl hittat ett nytt område då. Det är inte STIM som är skyldiga till detta tilltaget utan ngn form av EU-direktiv............🤬 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 13, 2019 Dela Inlagd Oktober 13, 2019 Hej Idag har vi haft en lugn dag i Hua Hin hos goda vänner. Var på ceremoni för Rama 9. Och köpte ett gäng ostron till middagen på Makro, och lyckades till slut att öppna dom, dock efter tittat på lite Youtube klipp. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 14, 2019 Dela Inlagd Oktober 14, 2019 Hej På lördagen var det lite Enduro körning, så varför inte idag på måndag också? Speciellt som det regnat kraftigt i natt i Hua Hin. Laddat upp med vätska.. Och lite Snickers. 140 Km blev det idag, målet var gränsen till Burma men... Grym utsikt uppe i bergen. Det hade som sagt regnat ordentligt under natten. Vatten = Skojigt. Detta är livet.. Som att vara barn på nytt. Desutom så blir man blöt, och då svalkar det gott. Punktering är däremot inte lika roligt. Här tog det stopp.. Tyvärr blev inte möjligt att idag att nå gränsen till Burma. Var för djupt vid sista vattendraget på grund av allt regn i natt. Men lika glad för det.. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Oktober 15, 2019 Dela Inlagd Oktober 15, 2019 11 hours ago, stjp8729 said: Hej På lördagen var det lite Enduro körning, så varför inte idag på måndag också? Speciellt som det regnat kraftigt i natt i Hua Hin. Laddat upp med vätska.. Och lite Snickers. 140 Km blev det idag, målet var gränsen till Burma men... Grym utsikt uppe i bergen. Det hade som sagt regnat ordentligt under natten. Vatten = Skojigt. Detta är livet.. Som att vara barn på nytt. Desutom så blir man blöt, och då svalkar det gott. Punktering är däremot inte lika roligt. Här tog det stopp.. Tyvärr blev inte möjligt att idag att nå gränsen till Burma. Var för djupt vid sista vattendraget på grund av allt regn i natt. Men lika glad för det.. Ha en kanonbra dag! Nu har du nästan badat i Thailand.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Oktober 15, 2019 Dela Inlagd Oktober 15, 2019 Har tittat på kinestjejerna när dom plaskar runt,simma kan dom inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 15, 2019 Dela Inlagd Oktober 15, 2019 5 timmar sedan, skrev Muimatt: Hej Muimatt Hmm... Tänkte inte på det, får sluta med att köra i vatten.. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 15, 2019 Dela Inlagd Oktober 15, 2019 I helgen monterade jag några övervakningskameror på landet. I morse fångade de tre inkräktare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 16, 2019 Dela Inlagd Oktober 16, 2019 23 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Muimatt Hmm... Tänkte inte på det, får sluta med att köra i vatten.. Ha en kanonbra dag! Hört talas om vattenskoter? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 16, 2019 Dela Inlagd Oktober 16, 2019 7 minuter sedan, skrev audirs2: Hört talas om vattenskoter? Hej audirs2 Jodå, var mycket för mig på 1990-talet. Till och med från Mollösund till Skärhamn i kostym på jetski för att gå på Haddock och ragga tjejer (man var ung och viril på den tiden, förmodligen också mer attraktiv, men vet inte) För att inte prata om från Stenungsbaden till Systembolaget i Stenungsund, och sen tillbaka med en back öl på Jetski.. Fasen, du väckte minnen som jag helst ville glömma.. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Oktober 18, 2019 Dela Inlagd Oktober 18, 2019 Tittat på dagens flygtur😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 18, 2019 Dela Inlagd Oktober 18, 2019 Tjötat, birat och fiskat i Buriram. En riktigt lyckad dag. Blev en del firrar oxå, den mest minnesvärda var kanske sting rayen (svensk stavning) nedan. Den hade en fantastisk förmåga att vägra vilja komma upp över ytan. Men efter 35 minuter vann jag, vetefan om det var värt det.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu