judazzz Inlagd September 25, 2019 Dela Inlagd September 25, 2019 10 minutes ago, Soengsang said: Nöjda killar från Daugava shipping och en kill från Rottneros 4AC0C865-52C0-4596-8706-3D643E474083.MOV 20.93 MB · 2 downloads Är det en "Kill" i gul jacka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 25, 2019 (ändrad) Varit på begravningsbyrån...... Fan vet om det inte var jobbigare än själva bortgången?....... Det blev så definitivt på ngt sätt...... Jobbigt att författa sin egen mammas dödsannons, välja kista, blomsterarrangemang och urna....... Ändrades September 26, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 25, 2019 Dela Inlagd September 25, 2019 Thai Drama Varit på Polisstationen tillsammans med frugan och den drabbade... och anmält Olaga hot Falsk anklagelse Falskt vittnesmål Stöld och olaga spridning av bild Förtal genom falsk text och spridning av bild utan tillstånd. Får se om det får igen kakhålen hos thaikletmaffian som tror de är förmer än andra och kan göra vad de vill och känner för. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 12 hours ago, Enis said: Thai Drama Varit på Polisstationen tillsammans med frugan och den drabbade... och anmält Olaga hot Falsk anklagelse Falskt vittnesmål Stöld och olaga spridning av bild Förtal genom falsk text och spridning av bild utan tillstånd. Får se om det får igen kakhålen hos thaikletmaffian som tror de är förmer än andra och kan göra vad de vill och känner för. /Enis Vad f-n har hänt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 12 timmar sedan, skrev Enis: Thai Drama Varit på Polisstationen tillsammans med frugan och den drabbade... och anmält Olaga hot Falsk anklagelse Falskt vittnesmål Stöld och olaga spridning av bild Förtal genom falsk text och spridning av bild utan tillstånd. Får se om det får igen kakhålen hos thaikletmaffian som tror de är förmer än andra och kan göra vad de vill och känner för. /Enis Är det samma thaimaffia som finns i Stockholm som lånar ut pengar till spelberoende thaiare och som driver in skulderna på ett hårdhänt sett om de inte får betalt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 3 timmar sedan, skrev Fantomen: Vad f-n har hänt? Bjudit med en ny tjej att festa sedan anklaga henne för att stjäla... hota med att betala annars... sedan sno bilder bilder och skriva skit och sprida runt till alla för att visa sin överlägsenhet i hirarkin här och tvinga in hen under deras paraply och stå där med mössan i handen. 3 timmar sedan, skrev Peolito: Är det samma thaimaffia som finns i Stockholm som lånar ut pengar till spelberoende thaiare och som driver in skulderna på ett hårdhänt sett om de inte får betalt. ojojoj... finns så mycket skit i denna stad ocskå om man synar sprickorna i fasaden. Politikerna säger ju att vi är ett med mälardalen.... så vill nog de "fina" thaidamerna i denna stad att det är också... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 On 2019-09-25 at 01:07, skrev Scandinaviancorner: Det kan du komma hit och lära mig i Khao Lak Svårt att kallröka när det är varmare än +20 i utetemperatur om du inte har tillgång till kylhall Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 3 hours ago, Enis said: Bjudit med en ny tjej att festa sedan anklaga henne för att stjäla... hota med att betala annars... sedan sno bilder bilder och skriva skit och sprida runt till alla för att visa sin överlägsenhet i hirarkin här och tvinga in hen under deras paraply och stå där med mössan i handen. ojojoj... finns så mycket skit i denna stad ocskå om man synar sprickorna i fasaden. Politikerna säger ju att vi är ett med mälardalen.... så vill nog de "fina" thaidamerna i denna stad att det är också... /Enis Secken soppa! Hoppas det ordnar upp sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 4 timmar sedan, skrev Fantomen: Secken soppa! Hoppas det ordnar upp sig! Sitter och skrattar så tårana sprutar... Hon som tror sig vara drottning här i stan... har jag fått rapporter om att hon är så arg så hon kokar... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Enis: Sitter och skrattar så tårana sprutar... Hon som tror sig vara drottning här i stan... har jag fått rapporter om att hon är så arg så hon kokar... /Enis Drottningen är väl inte van att få mothugg och bli polisanmäld. Frågan är nu bara om den småsinta hjärnan fattar att bättra sig eller om det nu skall hämnas hundrafalt och det bara eskalerar till att blir ännu värre. Tyvärr är min uppfattning att ingen (väldigt få) Thai kan backa, för då tappar man ansiktet, istället eskalerar småsaker till oanade proportioner. Hoppas jag har fel och problemen upphör för er. En förolämpad ledare, är oftast en farlig ledare. Var på din vakt! Ändrades September 27, 2019 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 Haft morgon gymnastik,inte jag men poliserna👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 På tal om frukostar,här finns det😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 Sitter och skrattar så tårana sprutar... Hon som tror sig vara drottning här i stan... har jag fått rapporter om att hon är så arg så hon kokar... /Enis Koka Drottningsylt på kärringen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 On 2019-09-27 at 03:54, skrev pust: På tal om frukostar,här finns det😁👍 Nu drar vi mobbingkortet.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 Bokade resa till Egypten, ganska billigt 8000 kr för en all inklusive resa för oss båda. Vi åker den 13/10. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 3 minuter sedan, skrev FF: Bokade resa till Egypten, ganska billigt 8000 kr för en all inklusive resa för oss båda. Vi åker den 13/10. FF Bra pris! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 Varit inne vid Stena Line . Polarn va över o köpte lite gott till mig . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2019 Käkade frukost i Linnéstaden med endast en av "grabbarna grus" idag men det var en fin dag iaf......... Noterade på hemvägen att Dominos pizza hade öppnat i Majorna och då blev man sentimental........... Vill minnas att jag tyckte Dominos var jäkligt bra senast jag var i U.S.A. men det var ju inte igår direkt.............. Blev en "Mighty meat" med italiensk botten.......... Får se om den lever upp till det minnet jag hade från Dominos............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 3 timmar sedan, skrev FF: Bokade resa till Egypten, ganska billigt 8000 kr för en all inklusive resa för oss båda. Vi åker den 13/10. FF Billigare än viktväktarna? Två veckors magsjuka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 On 2019-09-26 at 21:56, skrev Enis: Sitter och skrattar så tårana sprutar... Hon som tror sig vara drottning här i stan... har jag fått rapporter om att hon är så arg så hon kokar... /Enis Vem är det som gafflar högst nu när mrs S dragit sig tillbaka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 On 2019-09-27 at 02:13, skrev samet: Var på din vakt! Har redan fått "en kniv i skulderbladet".... har dock några ess själv gömda i rockärmen /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Käkade frukost i Linnéstaden med endast en av "grabbarna grus" idag men det var en fin dag iaf......... Noterade på hemvägen att Dominos pizza hade öppnat i Majorna och då blev man sentimental........... Vill minnas att jag tyckte Dominos var jäkligt bra senast jag var i U.S.A. men det var ju inte igår direkt.............. Blev en "Mighty meat" med italiensk botten.......... Får se om den lever upp till det minnet jag hade från Dominos............ Gick förbi den idag... Får kanske testa den nån dag.. Om du nu inte totalsågar stället...😁 Rock on Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2019 9 timmar sedan, skrev Sangwal: Gick förbi den idag... Får kanske testa den nån dag.. Om du nu inte totalsågar stället...😁 Rock on Kan säga att jag var inte imponerad........ Inte värt priset.......☹️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Kan säga att jag var inte imponerad........ Inte värt priset.......☹️ Då vet jag... Får fortsätta gå till turken...😁 Rock on Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefanl Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 17 timmar sedan, skrev Enis: Har redan fått "en kniv i skulderbladet".... har dock några ess själv gömda i rockärmen /Enis Vet du har anknytning till v-ås kom hit o rensa upp med , Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu