pust Inlagd Augusti 9, 2019 Dela Inlagd Augusti 9, 2019 Dax o sova👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 10, 2019 Dela Inlagd Augusti 10, 2019 Lite olika prissättning på så nära håll. Väldigt nära Korsvägen/Svenska Mässan, så iofs ingen riktig ölgata men det är de som de gör reklam för, är väl mer caféer egentligen. Först 39 kr för 0.5 l öl, sen 59 kr för 0.4 l öl. Stor skillnad. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 I brist på annat intressant så fotade jag ett gammalt minnesmärke på min morgonpromenad i byn. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 7 minuter sedan, skrev Fritz: I brist på annat intressant så fotade jag ett gammalt minnesmärke på min morgonpromenad i byn. Dom som deltog i kriget på finska sidan 1939 -1945 har dom någon minnes sten? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 38 minuter sedan, skrev audirs2: Dom som deltog i kriget på finska sidan 1939 -1945 har dom någon minnes sten? Nej. Vet inte om det fanns någon i byn som deltog i kriget Däremot kom många flyktingar hit från Finland under den tiden. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 Kollat in Bastei-bron i Sachsiska Schweizer-nationalparken på gränsen mellan Tyskland och Tjeckien Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 vad trött jag blir! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2019 1 timme sedan, skrev Tallviking: Kollat in Bastei-bron i Sachsiska Schweizer-nationalparken på gränsen mellan Tyskland och Tjeckien Fantastiskt vackert........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 Inte idag, men igår, levererade jag racemotorn till en lycklig ny ägare. Här blev det tomt som i ett kvinnohuve 😎 som en gammal arbetsgivare brukade säga. Nåja, lite motorbrum ska jag ha ändå. Köpte en ny moppe idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 10 minuter sedan, skrev rolba: Inte idag, men igår, levererade jag racemotorn till en lycklig ny ägare. Här blev det tomt som i ett kvinnohuve 😎 som en gammal arbetsgivare brukade säga. Nåja, lite motorbrum ska jag ha ändå. Köpte en ny moppe idag. Var den där ramen godkänt för farter upp i 300 km i timmen? Inga sido balkar upptill. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 1 minut sedan, skrev audirs2: Var den där ramen godkänt för farter upp i 300 km i timmen? Inga sido balkar upptill. Godkänd för tider ner till 7,5 sek på 402 m och då kan det nog gå en bit över 300 km/h. Balkar är till raggarbilar. Det här är ett fullrörschassi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 Checkat in på ett 3,28 meter brett hotell Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 Jag och grabben kopplade av ett tag, skönt med en bastu och lite bubbling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 Slit o släp,tycker jag känner mig lite utbränd,kanske dax för lite semester,har snart jobbat 2 veckor.😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 En gammal lastbil blev som ny, när kommer nästa in? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 Rökt på... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 13, 2019 Bokat en liten upplevelse under nästa vecka som avslutning på semestern....... Hoppas det blir trevligt...... https://www.gotakanal.se/sv/92770/Batkryssning-pa-Gota-kanal-med-middag-och-boende/ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 Besökt Auchwitz och Birkenau Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 Besökt påve Johannes Paulus II födelseplats i Wadowice Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 Besöker Wieliczka saltgruva. Står just nu 135 meter under marken och skriver detta Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 13, 2019 30 minuter sedan, skrev Tallviking: Besökt Auchwitz och Birkenau Skrämmande......... Måtte historien (och även illdåd från nutiden) lära oss om alla extremisters vedervärdigheter............. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Tallviking: Besöker Wieliczka saltgruva. Står just nu 135 meter under marken och skriver detta Polen kommer mer och mer som turistland! Finns mycket att se för dom som gillar krigshistoria. Ändrades Augusti 13, 2019 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 (ändrad) 11 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Bokat en liten upplevelse under nästa vecka som avslutning på semestern....... Hoppas det blir trevligt...... https://www.gotakanal.se/sv/92770/Batkryssning-pa-Gota-kanal-med-middag-och-boende/ Blir väl en tur med detta fartyg då.. Detta är i Norrqvarn! Ändrades Augusti 14, 2019 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 14, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 14, 2019 4 timmar sedan, skrev ellim63: Blir väl en tur med detta fartyg då.. Detta är i Norrqvarn! Ja, det stämmer Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 Fastnat i Gretatrafiken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu