audirs2 Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 4 timmar sedan, skrev Fritz: Har inte haft tid lägga in bilder från gårdagens späckade program förrän nu. Det började med minigolf i Vännäs. Sen på kvällen bridge i Umeå. Och slutligen After work någonstans i urskogen. Fin hund! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 7 timmar sedan, skrev Fritz: Och slutligen After work någonstans i urskogen. Och riktig finöl fick du också njuta utav... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Onda ting kommer i tre. Så är det! Iaf den senaste veckan. Skulle dra ut en tand i fredags, de började med att såga den i två delar och det var tydligen inte lätt, tog ett bra tag, sen när den till slut var delad så ville den inte lossna. Totalt tre tandläkare försökte, alla misslyckades men vred, drog, tryckte, ryckte, petade.. fick tre doser bedövning, tog 1.5 tim. Slutade med remiss till en operation nån gång nästa vecka. Var inte några behagliga 1.5 tim! Hade tänkt mig koppla av med ett par glas vin men blir andra droger istället, Citadon samt lite morfin som jag fick vid sidan av. Visade sig att efter bedövning släppt så hade jag inte så ont, blev vin trots allt, alko är ju smärtstillande. Är lite besvärligt när jag äter men annars ok, men lär väl ha ont efter de skurit upp halva käften... De ville ha tillbaka morfinet om jag ej använde det, var eftertraktat på gatan sade hon. Nä, tror inte det va... Får se hur mycket jag får efter operationen, om de är lika givmilda. I lördags lyckades jag klippa mig i tummen när jag inte fick upp en plastförpackning för hand. Blödde några minuter men sen slutade det, mer ett tecken på att detta inte är nån av mina bästa helger... Tanden var verkligen envis, ville ej lämna mig, idag heller. Blev 1.5 + tim sejour igen, hon suckade flera gånger och kämpade med borr, kniv och andra verktyg samt sade att det var en besvärlig en. När det väl var klart så såg hon att jag fick ett recept på Citadon i fredags, frågade om jag hade nåt kvar, "Nä, schlut" sade jag då, så fick ett nytt recept. Idag lär jag behöva dem... När hon började sy så började bedövningen ta slut, hon frågade om jag ville ha mer men då var det så nära, ville bara därifrån, så sade "Nä, schy på". Jaha, nu 4 timmar senare och ... ja, inga fantomsmärtor så tar fram smärtlindringen Tittavin istället, den ska nog funka den också. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Veckans erbjudande hos Kötthallen i Viksjö: Wagyu-oxfile för 499 kr/kilo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 16 minuter sedan, skrev GreenValley: Veckans erbjudande hos Kötthallen i Viksjö: Wagyu-oxfile för 499 kr/kilo. Man kanske skulle ta en sväng förbi i morgon 😛 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 26 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Man kanske skulle ta en sväng förbi i morgon 😛 Om inte annat så finns ju Biltemakorven bara någon kilometer därifrån! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 15 minuter sedan, skrev GreenValley: Om inte annat så finns ju Biltemakorven bara någon kilometer därifrån! Ja det är ju dags för lite sommarkläder “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 3 timmar sedan, skrev GreenValley: Veckans erbjudande hos Kötthallen i Viksjö: Wagyu-oxfile för 499 kr/kilo. Men snälla, du måste ju parera den annars spelar det ju fan ingen roll hur fint marmorerad den är... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 3, 2019 Dela Inlagd Juli 3, 2019 Kollat på öppningsbara barriären. I både liten och stor skepnad. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 Varför röka när man kan i princip sitta mitt i trafiken...[emoji23] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 Varit en sväng till Glassbonden vid Vindelälven. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 35 minuter sedan, skrev Fritz: Varit en sväng till Glassbonden vid Vindelälven. Senast jag var där fick jag stå nästan en timme i kö. Nu ser det ju lugnt ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 16 minuter sedan, skrev rolba: Senast jag var där fick jag stå nästan en timme i kö. Nu ser det ju lugnt ut. Ingen längre kö i dag kanske beroende på att det inte är någon värme i luften. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 33 minuter sedan, skrev Fritz: Ingen längre kö i dag..... Nu när du är "hemma" och upplever vackra, ljumma sommardagar....i goda vänners lag, tänker du då inte; Om jag skulle tillbringa alla sommarmånader i Sverige framöver...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 50 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Nu när du är "hemma" och upplever vackra, ljumma sommardagar....i goda vänners lag, tänker du då inte; Om jag skulle tillbringa alla sommarmånader i Sverige framöver...? Klart man tänker i dom banorna men jag planerar inte så långt i framtiden numera. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 Inte idag men i förrgår åkte våran lilla familj på utflykt till Norrqvarn vid Göta kanal.. Lite flytetyg.. En tidig lunch, grönt och rött.. Och lax med skaldjurssås.. fantastiskt gott! Två bilder på utflyktsdeltagarna.. Info om Göta kanal... Och så fick vi se när Bellevue från Mariestad slussade.. Dags att åka vidare, fortsättning följer... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 (ändrad) Sen Fortsatte utflykten till moster och morbrors sommarstuga.. Så jäkla fint dom har det.. ❤️🇸🇪 Fika med tårta.. Massor med prat och diskussioner så tiden gick såå fort, speciellt med denna utsikten mot vänern.. Dags för kvällsmat så vi står oss.. Smörgåstårta som var lagom kladdig.. Underbart! Sen var det dags att åka hem till jämmer och elände igen.. Torsöbron efter att solen gått ner.. En riktigt trevlig dag med dom jag älskar mest! ❤️ 🇸🇪 🌹 Ändrades Juli 6, 2019 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 5, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 5, 2019 4 timmar sedan, skrev ellim63: Inte idag men i förrgår åkte våran lilla familj på utflykt till Norrqvarn vid Göta kanal.. Lite flytetyg.. En tidig lunch, grönt och rött.. Och lax med skaldjurssås.. fantastiskt gott! Två bilder på utflyktsdeltagarna.. Info om Göta kanal... Och så fick vi se när Bellevue från Mariestad slussade.. Dags att åka vidare, fortsättning följer... Trevligt, jag funderar på att ta en tur med Bellevue under min semester......👏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 (ändrad) Blivit utskriven från Pattaya City Hospital, där jag har legat i 6 dygn och blivit behandlad för blödande magsår. De 3 sista nätterna låg jag i enskilt rum och fick för detta betala 3x800=2400 baht. För övrigt ingenting. Hade jag inte haft mitt Well Fare Card, så hade jag fått betala 73 850 baht enl specen jag fick. För övrigt är jag väldigt nöjd med vården jag fick där. Ändrades Juli 6, 2019 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 Hej Lämnat bilen för byte av Q-glas efter en lastbil tappat en metall stav på en meter. Så sitter och njuter på Cajutan på Sukhumvit Soi 18 med: Janssons frestelse frukost. Kaffe och en bulle. Sen köpte man lite lösgodis också som skall smakas på under dagen. Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 42 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Lämnat bilen för byte av Q-glas efter en lastbil tappat en metall stav på en meter. Ha en kanonbra dag! Ursäkta en ovetande, men vad är Q-glas? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 1 hour ago, Jive said: Blivit utskriven från Pattaya City Hospital, där jag har legat i 6 dygn och blivit behandlad för blödande magsår. De 3 sista nätterna låg jag i enskilt rum och fick för detta betala 3x800=2400 baht. För övrigt ingenting. Hade jag inte haft mitt Well Fare Card, så hade jag fått betala 73 850 baht enl specen jag fick. För övrigt är jag väldigt nöjd med vården jag fick där. Krya på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 2 timmar sedan, skrev Jive: Blivit utskriven från Pattaya City Hospital, där jag har legat i 6 dygn och blivit behandlad för blödande magsår. De 3 sista nätterna låg jag i enskilt rum och fick för detta betala 3x800=2400 baht. För övrigt ingenting. Hade jag inte haft mitt Well Fare Card, så hade jag fått betala 73 850 baht enl specen jag fick. För övrigt är jag väldigt nöjd med vården jag fick där. Gutt att du är på fötter igen.👍 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 1 timme sedan, skrev Soengsang: Ursäkta en ovetande, men vad är Q-glas? Hej Soengsang, Rutan på sidan längst bak. Kanske mitt fel som inte använde normalt språk Ha en kanonbra dag :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 43 minuter sedan, skrev Fantomen: Krya på dig! Tack! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu