HuaHindinnge Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 (ändrad) . Ändrades Juni 24, 2019 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 Vart i svampskogen och kollat läget Inget foto på korgen men det blev lite grann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 Tog en bild på skyltjäveln. Faaan, är sjukt lång kö inomhus och ännu sjukare de som köar utomhus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 25, 2019 Dela Inlagd Juni 25, 2019 Slit o släp,tiden går fort när man har roligt,snart är det jul😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 Tittat på kanoner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 Igår och idag vi var på familje graven och fixade tog bort Lav mm Sen blev det ugnsbakad kyckling till Darlingen och idag ugnsbakad makrill i folie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 Tittat på kanoner Nu blev jag sugen på alkohol. Aldrig fel att vara kanon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 Gått förbi en gammal stolpbod som såldes billigt på den tiden det begav sig. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 2 timmar sedan, skrev Fritz: Gått förbi en gammal stolpbod som såldes billigt på den tiden det begav sig. Löste det sig med visum för darlingen ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 4 minuter sedan, skrev clion: Löste det sig med visum för darlingen ? Jomenvisst. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 Lika bra å köpa en Gucci så man kommer upp i samma liga som den Ruskiga.😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev audirs2: Lika bra å köpa en Gucci så man kommer upp i samma liga som den Ruskiga.😆 Har du svetstråden i den där ? Ändrades Juni 27, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 Stålis har druckit bira. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 Lika bra å köpa en Gucci så man kommer upp i samma liga som den Ruskiga.[emoji38]Nu var det ingen Gucci. Men det finns fler av den varan där hemma så du får köpa några fler svetstrådsväskor [emoji6] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 Nääe det blev inga blomster köpta idag, det sista inhandlades för några dagar sen.. Fint blev det, frugan kan sin sak! ❤️ På näst sista bilden är det en pion som vi planterade för 3-4 år sedan och som blommar för första gången.. Visst är det vackert!? På sista bilden visas dagens inköp, en riktigt smart soffa i metall som är ihopfällbar och stadig.. Jag och frugan provsatt den samtidigt utan problem.. 🙄😂👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 28, 2019 Dela Inlagd Juni 28, 2019 Varit på en ny promenad i byn och upptäckte en artrik vägkant. Tittar man noga så ser man faktiskt en liten maskros på båda bilderna. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 28, 2019 Dela Inlagd Juni 28, 2019 Just nu kollar jag på nybakade officerare från 224:e kompaniet på Karlberg. (OP 16-19) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 28, 2019 Dela Inlagd Juni 28, 2019 Just nu kollar jag på nybakade officerare från 224:e kompaniet på Karlberg. (OP 16-19) Några brudar bland de nya officerarna?Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 28, 2019 Dela Inlagd Juni 28, 2019 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev Peolito: Några brudar bland de nya officerarna? Skickat från min iPhone med Tapatalk Rätt många faktiskt. (edit de är 16st i 224.e) Ändrades Juni 28, 2019 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 28, 2019 Dela Inlagd Juni 28, 2019 Inte i dag men igår efter ärenden och trädgårdsarbete satte vi oss på uteplatsen med ett glas rosé.. En bild på skönheten.. ❤️ Och odjuret! 🙄 Sen var frugan hungrig så hon wokade glasnudlar med stora räkor... Och jag som bara var lite sugen slog till på lite ost och kex.. En fantastiskt trevlig kväll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 28, 2019 Dela Inlagd Juni 28, 2019 40 minuter sedan, skrev ellim63: Inte i dag men igår efter ärenden och trädgårdsarbete satte vi oss på uteplatsen med ett glas rosé.. En bild på skönheten.. ❤️ Och odjuret! 🙄 Sen var frugan hungrig så hon wokade glasnudlar med stora räkor... Och jag som bara var lite sugen slog till på lite ost och kex.. En fantastiskt trevlig kväll! Jag har sett filmen. Det visade sig att odjuret var en helylle kille 👍 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2019 Vart ute och luftat yachten lite......👏 En bra dag......💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 30, 2019 Dela Inlagd Juni 30, 2019 Klev på tåget i Jörn. Klev av i Vännäs och fotade ett par fräna motorcyklar. Och nu har jag just avnjutit älgtunga till middag..hur ska detta sluta? Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Vårdcentralen Fruängen.Lite jobb hemma i sjukstugan[emoji4].Beställning av Världens Vackraste Tröja[emoji106] Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Har inte haft tid lägga in bilder från gårdagens späckade program förrän nu. Det började med minigolf i Vännäs. Sen på kvällen bridge i Umeå. Och slutligen After work någonstans i urskogen. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu