GreenValley Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 12 minuter sedan, skrev audirs2: En snubbe från MPR tjänstgjorde på Gärdet idag! Tack alla veteraner för ert hårda jobb ni lagt ner både i Finland och annorstädes! Jag var där också så du var inte ensam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 45 minuter sedan, skrev GreenValley: Jag var där också så du var inte ensam. Bra, men du var som Fn gubbe eller hur? Såg du mig kanske vid fan bärandet? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 Ja, 3 bataljoner inom UNEF II. Ni gjorde ett bra jobb med fanorna i blåsten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 32 minuter sedan, skrev audirs2: Bra, men du var som Fn gubbe eller hur? Såg du mig kanske vid fan bärandet? Jag var där i egenskap av gammal spetsnaz soldatDA DA. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 En snubbe från MPR tjänstgjorde på Gärdet idag! Tack alla veteraner för ert hårda jobb ni lagt ner både i Finland och annorstädes!Trevligt. Är det gåbortkostymen du har på dig. [emoji106]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 Kommit hem från sjukhus där jag legat sen i fredags. Då höll jag på att kollapsa. Yrsel. Illamående. Tungt att andas med tryck över bröstet. Svettades för minsta lilla ansträngning. Det blev ambulans. Div undersökningar med ultraljud. Sen kranskärlsröntgen. Ska ta div mediciner nu så får man se hur det blir framöver.Kämpa på [emoji106]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 12 minuter sedan, skrev Peolito: Kämpa på Skickat från min iPhone med Tapatalk Japp.Jag har träffat honom på Göteborgsträffen för 3 år sedan tror jag.Vi är svetsarbröder.Trevlig karl. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 On 2019-05-25 at 20:06, skrev Bibben: Kollat på sfi-fi-nördar Största nörden är väl den som tittar på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 6 minuter sedan, skrev Boa52: Största nörden är väl den som tittar på Jasså... Var kvantifierade jag nörderiet? Är du min störste idol då du läser mina inlägg (oombedd (ja, ska vara två o:n där), dvs ociterad) och sen kommenterar dem? Googla gärna orden om de känns svåra. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 19 minuter sedan, skrev Bibben: Jasså... Var kvantifierade jag nörderiet? Är du min störste idol då du läser mina inlägg (oombedd (ja, ska vara två o:n där), dvs ociterad) och sen kommenterar dem? Googla gärna orden om de känns svåra. Läser jag en tråd läser jag ALLA inlägg även dom tokiga för ska jag svara vet jag vad en del jönsgubbar har skrivit Din idol är jag knappast tycker du har varken humor eller stil bara skitsnack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 4 minuter sedan, skrev Boa52: du har varken humor eller stil bara skitsnack Du är nog ensam om att tycka det, tillsammans med några andra efterblivna. Krävs lite IQ/EQ/stil för att förstå humor i allmänhet, och extra mycket för att förstå min (och de flestas faktiskt), så du faller ju på det. Släpp dunken så KANSKE du skulle förstå nåt? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 On 2019-05-27 at 18:29, skrev ellim63: Skannade min första räkning och betalade med mobilen, jäklar vad smidigt... Jag är nog ganska teknisk när jag tänker efter... Dom har ju gjort detta så smidigt att även Örebroare ska klara av det Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 5 minuter sedan, skrev PeterDahlin: Dom har ju gjort detta så smidigt att även Örebroare ska klara av det Pusspåre! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 30, 2019 Dela Inlagd Maj 30, 2019 (ändrad) Varit på resande fot Ändrades Maj 30, 2019 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 30, 2019 Dela Inlagd Maj 30, 2019 On 2019-05-29 at 23:39, skrev Boa52: Läser jag en tråd läser jag ALLA inlägg Hade varit till din fördel om du förstått vad du läser också Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 Sett en kille hjula, bara så där, mitt i "gatan" dessutom. Kallt som fan ute, men inget som han tog notis om. Kan inget om tyngre droger men nåt hade han i sig, gick ryckigt och nervöst... Den här tjejen hjulade inte... Hjulgubbar? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 1 timme sedan, skrev Bibben: Sett en kille hjula, bara så där, mitt i "gatan" dessutom. Kallt som fan ute, men inget som han tog notis om. Kan inget om tyngre droger men nåt hade han i sig, gick ryckigt och nervöst... Den här tjejen hjulade inte... Hjulgubbar? Vah, e det redan Jul? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 2, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 2, 2019 (ändrad) Helt omöjligt att sova inatt..... Till slut satte jag mig i bilen och åkte helt planlöst norrut i Bohuslän....... Har nog besökt varenda vik och halvö men tillslut hamnade man på Orust, så jag åkte ner till hamnterminal 5 för att kolla in så att yachten låg säkert förtöjd.......😉 Å det gjorde den....... Ändrades Juni 2, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 2, 2019 Dela Inlagd Juni 2, 2019 Rabarberpaj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 2, 2019 Dela Inlagd Juni 2, 2019 Tog en promenad till båten. Där satt vi och njöt i solen med kulglass och kaffe. Nice.👍 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2019 Dela Inlagd Juni 2, 2019 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Helt omöjligt att sova inatt..... Till slut satte jag mig i bilen och åkte helt planlöst norrut i Bohuslän....... Har nog besökt varenda vik och halvö men tillslut hamnade man på Orust, så jag åkte ner till hamnterminal 5 för att kolla in så att yachten låg säkert förtöjd.......😉 Å det gjorde den....... Ah den står ju vid 30 meters graven! släpp en sjunkbomb nu så russki åker hem! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2019 Dela Inlagd Juni 2, 2019 39 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Rabarberpaj 😛 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 2, 2019 Dela Inlagd Juni 2, 2019 Planterat lite blomster.. Och så en bild på kryddlandet.. Det är vackert nu! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 3, 2019 Dela Inlagd Juni 3, 2019 Nej ,sa chefen ta den breda bilen,så du inte blir blöt om fötterna om det regnar ute,slit o släp👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 3, 2019 Dela Inlagd Juni 3, 2019 Käkat glass..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu