audirs2 Inlagd Maj 23, 2019 Dela Inlagd Maj 23, 2019 On 2019-05-21 at 11:31, skrev pust: Äntligen har chefen upptäckt mitt slit o släp,som belöning har jag fått en bredare bil,så fötterna inte sticker utanför,allt frid o fröjd,jag glad,chefen glad👍😁 He he, du får flytta över till humor tråden tror jag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 23, 2019 Dela Inlagd Maj 23, 2019 Vi var och hälsade på morsan en sväng, hon fick lite nyskördade rabarber och gräslök. När vi kom hem hade Bosse klippt gräset! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 23, 2019 Dela Inlagd Maj 23, 2019 Idag har jag varit lat. Det fick räcka med det.😀 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 23, 2019 Dela Inlagd Maj 23, 2019 1 timme sedan, skrev Mr Ning Ning: Idag har jag varit lat. Det fick räcka med det.😀 Det räcker... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 7 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Idag har jag varit lat. Det fick räcka med det.😀 Jag ska prova på det någon dag 🤣🤣🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 Inte idag men igår var det pistol/revolverskjutning. Grymt kul 22:a, 9mm, Glock, CZ, Magnum, 45:a, mm nämndes, mycket skjutande blev det iaf. Vet inte om min stil var så elegant, särskilt träffande var den iaf inte... Några av de vapen vi fick testa. Glock, sen veta jag inte riktigt... Det var en annan som inte heller var så bra, han missade tavlan och sköt sönder en rulle med maskeringstejp istället manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 1 timme sedan, skrev Bibben: Inte idag men igår var det pistol/revolverskjutning. Grymt kul 22:a, 9mm, Glock, CZ, Magnum, 45:a, mm nämndes, mycket skjutande blev det iaf. Vet inte om min stil var så elegant, särskilt träffande var den iaf inte... Några av de vapen vi fick testa. Glock, sen veta jag inte riktigt... Det var en annan som inte heller var så bra, han missade tavlan och sköt sönder en rulle med maskeringstejp istället Visst är det gött att få sig ett skjut ibland... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2019 1 timme sedan, skrev Bibben: Inte idag men igår var det pistol/revolverskjutning. Grymt kul 22:a, 9mm, Glock, CZ, Magnum, 45:a, mm nämndes, mycket skjutande blev det iaf. Vet inte om min stil var så elegant, särskilt träffande var den iaf inte... Några av de vapen vi fick testa. Glock, sen veta jag inte riktigt... Det var en annan som inte heller var så bra, han missade tavlan och sköt sönder en rulle med maskeringstejp istället Mmmm, Glock är fina grejjer........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 1 timme sedan, skrev Bibben: Det var en annan som inte heller var så bra, han missade tavlan och sköt sönder en rulle med maskeringstejp istället Hur skulle han kunna träffa tavlan med förbundna ögon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 22 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Idag har jag varit lat. Det fick räcka med det.😀 Det ska jag försöka imorgon om jag orkar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 25, 2019 Dela Inlagd Maj 25, 2019 Kollat på sfi-fi-nördar manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 25, 2019 Dela Inlagd Maj 25, 2019 Cruising i Sandviken idag och jag har ju servat en gammal mopar åt en bekant så han gav mig ett par öl och lurade in mig i passagerarsätet. Mot Sandviken på småvägar. Men va fan, det börjar ju regna. Solen kom fram lagom till vi landade på torget. Det var inte bara vi som lyckats baxa dit moparbil Dök upp en gammal garagepolare i en.....just det, hehe. En annan polare, biker som sadlat om på äldre dar. Åker Ford nu. Ytterligare en Gävlebil. Det vimlade av Edselkärror. Såg minst 4 st. Buick Riviera Ford igen En malplacerad Triumph Nämen...... Sen blev det mest brudar men då tog filmen visst slut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 25, 2019 Dela Inlagd Maj 25, 2019 Rätt nöjd med vad Golfen presterade på vägen hem i kväll Bråviken - Gävle via Stockholm enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 27, 2019 Dela Inlagd Maj 27, 2019 Skannade min första räkning och betalade med mobilen, jäklar vad smidigt... Jag är nog ganska teknisk när jag tänker efter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 28, 2019 Dela Inlagd Maj 28, 2019 On 2019-05-24 at 18:18, skrev Bibben: Inte idag men igår var det pistol/revolverskjutning. Grymt kul 22:a, 9mm, Glock, CZ, Magnum, 45:a, mm nämndes, mycket skjutande blev det iaf. Vet inte om min stil var så elegant, särskilt träffande var den iaf inte... Några av de vapen vi fick testa. Glock, sen veta jag inte riktigt... Det var en annan som inte heller var så bra, han missade tavlan och sköt sönder en rulle med maskeringstejp istället Hemvärnet version 2,0! Fi får huka sig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 28, 2019 Dela Inlagd Maj 28, 2019 On 2019-05-25 at 22:13, skrev Enis: Rätt nöjd med vad Golfen presterade på vägen hem i kväll Bråviken - Gävle via Stockholm enis Min Kia Sportis drar 5 liter per 100 km, och då har den automat + 4 hjulsdrift! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 28, 2019 Dela Inlagd Maj 28, 2019 Min Kia Sportis drar 5 liter per 100 km, och då har den automat + 4 hjulsdrift!Det är inte helt elementärt att snitta 100km/h i 3 timmar på svenska vägar.Speciellt inte om man ska vara hyggligt laglig. Så det är väl just den delen som jag imponeras av och inte just förbrukningen.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 28, 2019 Dela Inlagd Maj 28, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Nicholas: Det är inte helt elementärt att snitta 100km/h i 3 timmar på svenska vägar. Speciellt inte om man ska vara hyggligt laglig. Så det är väl just den delen som jag imponeras av och inte just förbrukningen. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Motorväg hela vägen och genom Stockholm i lågtrafik 😉 Ändrades Maj 28, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 28, 2019 Dela Inlagd Maj 28, 2019 8 timmar sedan, skrev Nicholas: Det är inte helt elementärt att snitta 100km/h i 3 timmar på svenska vägar. Speciellt inte om man ska vara hyggligt laglig. Så det är väl just den delen som jag imponeras av och inte just förbrukningen. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Det är nog Essingeleden som drar ner snittet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 8 timmar sedan, skrev rolba: Det är nog Essingeleden som drar ner snittet. Nja, var nog första sträckan upp till E4 på bonnvägar med hårnålskurvor etc en sträcka på ca två mil, samt sista kilometrarna hem på valbovägen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 Slit o släp,nu har chefen upptäckt mitt arbete,som straff blev det den gamla bilen👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 Kommit hem från sjukhus där jag legat sen i fredags. Då höll jag på att kollapsa. Yrsel. Illamående. Tungt att andas med tryck över bröstet. Svettades för minsta lilla ansträngning. Det blev ambulans. Div undersökningar med ultraljud. Sen kranskärlsröntgen. Ska ta div mediciner nu så får man se hur det blir framöver. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 2 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Kommit hem från sjukhus där jag legat sen i fredags. Då höll jag på att kollapsa. Yrsel. Illamående. Tungt att andas med tryck över bröstet. Svettades för minsta lilla ansträngning. Det blev ambulans. Div undersökningar med ultraljud. Sen kranskärlsröntgen. Ska ta div mediciner nu så får man se hur det blir framöver. Krya på dig 👍 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 29, 2019 23 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Kommit hem från sjukhus där jag legat sen i fredags. Då höll jag på att kollapsa. Yrsel. Illamående. Tungt att andas med tryck över bröstet. Svettades för minsta lilla ansträngning. Det blev ambulans. Div undersökningar med ultraljud. Sen kranskärlsröntgen. Ska ta div mediciner nu så får man se hur det blir framöver. Sköt om dig, vi behöver dig på MPR.........💖 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 En snubbe från MPR tjänstgjorde på Gärdet idag! Tack alla veteraner för ert hårda jobb ni lagt ner både i Finland och annorstädes! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu