Oregistrerad Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 Såja! Dammen nu tömd, rengjord, och påfylld igen. Denna gång utan snabeln som låg i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 Fiskat i vårvädret, 6 st regnbågar o två fina öringar , Öringarna fick gå tillbaka. En heldag med flugfiske tar hårt på en gammal kropp en öl o soffan nu... ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 Hej Vad har du gjort idag? Jag har gjort bort mig Har pengar liggande hemma i en massa olika valutor, detta så jag slipper växla varje gång ett land skall besökas.. Så tog fram en valuta igår.. Men till fel land.. Här blir det att växla igen, och dessa får vi använda nästa gång man åker till Kimchi landet. Nu äter vi frukost. Okristligt tid, nästan helt tomt. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 6 timmar sedan, skrev M33: Vad säger expertisen om detta 😂 Prisvärt med 10% påslag...? Hej M33 10% påslag för plastpåsen? Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 2 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej M33 10% påslag för plastpåsen? Ha en kanonbra dag! 10% påslag för att få äran att ha en plastpåse med logga på som skriker att jag är en 10dagars turist som vill bli blåst... @M33 plockade du inte ut ett Revolut och ett TravelWallet kort? Å Amexet lär det väl brinna i när du reser... fast sant... obskyra tjänster utförda av dvärgar i clownkläder på en bakgata tar bara cash! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 3 timmar sedan, skrev samet: 10% påslag för att få äran att ha en plastpåse med logga på som skriker att jag är en 10dagars turist som vill bli blåst... @M33 plockade du inte ut ett Revolut och ett TravelWallet kort? Å Amexet lär det väl brinna i när du reser... fast sant... obskyra tjänster utförda av dvärgar i clownkläder på en bakgata tar bara cash! Hoppade över Revolut och har sagt upp TW. Kontantuttag gör jag med ett "vanligt" kort, detta var mest lite cash för att slippa bry mig om atm när jag landat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 4 hours ago, samet said: 10% påslag för att få äran att ha en plastpåse med logga på som skriker att jag är en 10dagars turist som vill bli blåst... @M33 plockade du inte ut ett Revolut och ett TravelWallet kort? Å Amexet lär det väl brinna i när du reser... fast sant... obskyra tjänster utförda av dvärgar i clownkläder på en bakgata tar bara cash! VAAA!!!! Har dvärgarna slutat ta AMEX????? Jaha... då kan jag lika gärna ringa och cancelera mitt Amex... 😢😢 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 13 timmar sedan, skrev M33: Vad säger expertisen om detta 😂 Prisvärt med 10% påslag...? Du fick väl en midjeväska på köpet, hoppas jag... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 47 minuter sedan, skrev Benriach: Du fick väl en midjeväska på köpet, hoppas jag... Den släpper han aldrig...Design by M33, 799:- på nätet. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 Ärligt talat, det med AMEX o plåtkort mm, är inte det lite passé? Ungefär som med plast-simkort i telefonen.... vem använder det 2019? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 On 2019-04-21 at 01:49, skrev Kötthandlarn: Japp, definitivt........ Känns som hela världen är här just nu..... Fy fan va mycket pack och tillråga på mig också.......😂 Kära Kötthandlarn, Lyrön, och inga bilder!!?? Nu blir jag besviken, och skyll inte på dålig NMT täckning, dom har fiber numera. Ha det så kanonbra! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2019 59 minuter sedan, skrev stjp8729: Kära Kötthandlarn, Lyrön, och inga bilder!!?? Nu blir jag besviken, och skyll inte på dålig NMT täckning, dom har fiber numera. Ha det så kanonbra! Fan, jag har ju stökat runt i Stockholm hela helgen med livebilder å allt...... Kan ju inte leverera bilder på Lyrön då......... Ha det mästerligt........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Fan, jag har ju stökat runt i Stockholm hela helgen med livebilder å allt...... Kan ju inte leverera bilder på Lyrön då......... Ha det mästerligt........ Vilka bilder?? Var?? Har du oxå blivit en som bara postar här när BB (bögbook) e trasigt? Hur som, jag har haft problem i överskott och därför inte kunnat närvara... smashat min 1 månad gamla bil bla... Dyrt och stressigt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2019 14 minuter sedan, skrev Odin: Vilka bilder?? Var?? Har du oxå blivit en som bara postar här när BB (bögbook) e trasigt? Hur som, jag har haft problem i överskott och därför inte kunnat närvara... smashat min 1 månad gamla bil bla... Dyrt och stressigt... Allvarligt?..... "Vad gör du just nu", "Vad har ni gjort idag", "Dagens bild", "Påsk i Stockholm"......... Välj själv av dessa trådar för att se bilder........ Å nej, jag har fortfarande inte FB utan postar väldigt frekvent här på MPR som är det enda sociala media jag är med på....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 15 timmar sedan, skrev Soengsang: Ärligt talat, det med AMEX o plåtkort mm, är inte det lite passé? Ungefär som med plast-simkort i telefonen.... vem använder det 2019? Ja jag använder definitivt fysiska sim-kort som de flesta andra. Har till och med 3 stycken för jobb, privat och thai som jag kommer fortsätta och används tills det finns anledning att byta. Inget konstigt med det eller? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 1 minut sedan, skrev Mankan: Ja jag använder definitivt fysiska sim-kort som de flesta andra. Har till och med 3 stycken för jobb, privat och thai som jag kommer fortsätta och används tills det finns anledning att byta. Inget konstigt med det eller? Poängen var att fysiska plastkort är snart borta, elektronisk betalning via telefon/klocka kommer snart att dominera. Lika så kommer snart plast-simkorten vara borta, jag har inte något plastkort(simkort) i min telefon, men dock väl 2st e-sim. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 7 minuter sedan, skrev Soengsang: Poängen var att fysiska plastkort är snart borta, elektronisk betalning via telefon/klocka kommer snart att dominera. Lika så kommer snart plast-simkorten vara borta, jag har inte något plastkort(simkort) i min telefon, men dock väl 2st e-sim. Ja grattis till dig då. Jag har det inte och det fanns inte som alternativ till den telefon jag köpte för ett halvår sedan och jag finner ingen anledning till att spring å köpa nytt bara för att få ett e-sim. När det gäller fysiska betalkort så är det fortfarande det som gäller där också. Betalning via mobilen må komma men vi är långt ifrån där att ingen skulle använda annat 2019. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 1 timme sedan, skrev Mankan: Ja grattis till dig då. Jag har det inte och det fanns inte som alternativ till den telefon jag köpte för ett halvår sedan och jag finner ingen anledning till att spring å köpa nytt bara för att få ett e-sim. När det gäller fysiska betalkort så är det fortfarande det som gäller där också. Betalning via mobilen må komma men vi är långt ifrån där att ingen skulle använda annat 2019. För att svara lite mer seriöst ang plastkort eller metallbitar. Jag tror att NFC teknik väldigt snart har ersatt de fysiska korten, allt kommer att ske digitalt via telefonen/klockan....Thailand är ju rätt långt gånget där redan, ungarna mina använder sin True Wallet till mycket. Redan idag är det ju rätt långt gånget, de flesta typ lojalitetskort har man ju bara digitalt, kommer nog inom 5-10 år bli dominerande för de olika kontokorten också, likaväl som de fysiska simkorten är på väg bort. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 12 minuter sedan, skrev Soengsang: För att svara lite mer seriöst ang plastkort eller metallbitar. Jag tror att NFC teknik väldigt snart har ersatt de fysiska korten, allt kommer att ske digitalt via telefonen/klockan....Thailand är ju rätt långt gånget där redan, ungarna mina använder sin True Wallet till mycket. Redan idag är det ju rätt långt gånget, de flesta typ lojalitetskort har man ju bara digitalt, kommer nog inom 5-10 år bli dominerande för de olika kontokorten också, likaväl som de fysiska simkorten är på väg bort. Ja man kommer knappt ihåg hur det var att använda dessa BG pappers lappar som man skulle fylla i, gå till postlåda och skicka iväg, fast då funkade posten i alla fall! Måste vara mist 15 år sedan jag hade dom! PG had man åxå, ett tjockt jävla häfte var det! Med karbon papper e mellan så man fick en kopia! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 1 timme sedan, skrev audirs2: Ja man kommer knappt ihåg hur det var att använda dessa BG pappers lappar som man skulle fylla i, gå till postlåda och skicka iväg, fast då funkade posten i alla fall! Måste vara mist 15 år sedan jag hade dom! PG had man åxå, ett tjockt jävla häfte var det! Med karbon papper e mellan så man fick en kopia! För att inte tala om checkhäften man hade Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 6 timmar sedan, skrev Soengsang: Poängen var att fysiska plastkort är snart borta, elektronisk betalning via telefon/klocka kommer snart att dominera. Lika så kommer snart plast-simkorten vara borta, jag har inte något plastkort(simkort) i min telefon, men dock väl 2st e-sim. Jag visste inte ens att det finns e-sim 😳 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 4 timmar sedan, skrev Soengsang: För att svara lite mer seriöst ang plastkort eller metallbitar. Jag tror att NFC teknik väldigt snart har ersatt de fysiska korten, allt kommer att ske digitalt via telefonen/klockan....Thailand är ju rätt långt gånget där redan, ungarna mina använder sin True Wallet till mycket. Redan idag är det ju rätt långt gånget, de flesta typ lojalitetskort har man ju bara digitalt, kommer nog inom 5-10 år bli dominerande för de olika kontokorten också, likaväl som de fysiska simkorten är på väg bort. Visst det kommer och det lär väl knappat någon tvivla på men vi är inte där ännu på långa vägar 2019. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 Äntligen har slit o släp säsongen börjat👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 Slit o släp,skönt att det är sista dagen denna vecka😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 27, 2019 Dela Inlagd April 27, 2019 Då har man varit på loppis igen då If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu