Stoneys Inlagd Januari 26, 2019 Dela Inlagd Januari 26, 2019 13 minuter sedan, skrev Stoneys: Handlat liis, 😉 En Clirre, 365 kr gav vi på möllan i Malmö. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 26, 2019 Dela Inlagd Januari 26, 2019 26 minuter sedan, skrev Stoneys: Handlat liis, 😉 Mycket billigare om du tar med dig från Thailand! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 26, 2019 Dela Inlagd Januari 26, 2019 (ändrad) 30 minuter sedan, skrev Stoneys: Handlat liis, 😉 16 minuter sedan, skrev Stoneys: En Clirre, 365 kr gav vi på möllan i Malmö. 3 minuter sedan, skrev wUThai: Mycket billigare om du tar med dig från Thailand! Eller hos Turköppet Också handlat liiis idag 128 riksdaler för 10 kg / Enis Ändrades Januari 26, 2019 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 26, 2019 Dela Inlagd Januari 26, 2019 10 minuter sedan, skrev Enis: Eller hos Turköppet Också handlat liiis idag 128 riksdaler för 10 kg / Enis Kanske olika kvalitet, jag kör bara bilen. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 26, 2019 Dela Inlagd Januari 26, 2019 7 timmar sedan, skrev koppar55: Inbjuden till Leong Jin Special Steel (Thailand) 30-års jubileum. Trevligt som tusan. 20190126_194358.mp4 20190126_194358.mp4 20190126_194358.mp4 Känns det ok att äta hajfenor? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 26, 2019 Avtackning för folk som slutat, gått i pension och några 50-åringar på jobbet. Vinprovning, spånken å käk på Enoteca Signore........😁 Inte jätteimponerad av pastan med kalvkött. Visst, den var jäkligt god men jag hade gjort det minst lika bra själv å är man på lokal, så vill man väl ha bättre än hemmalagat....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 26, 2019 Dela Inlagd Januari 26, 2019 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Avtackning för folk som slutat, gått i pension och några 50-åringar på jobbet. Vinprovning, spånken å käk på Enoteca Signore........😁 Inte jätteimponerad av pastan med kalvkött. Visst, den var jäkligt god men jag hade gjort det minst lika bra själv å är man på lokal, så vill man väl ha bättre än hemmalagat....... Va, jag bor ju där, du skulle knackat på så hade du fått lite fjolldricka som en annan medlem skickat till mig, var lite ensam i sin fjollsekt tydligen. Den står på balkongen nu. hoppas på att den lagras väl då. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 26, 2019 11 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Avtackning för folk som slutat, gått i pension och några 50-åringar på jobbet. Vinprovning, spånken å käk på Enoteca Signore........😁 Inte jätteimponerad av pastan med kalvkött. Visst, den var jäkligt god men jag hade gjort det minst lika bra själv å är man på lokal, så vill man väl ha bättre än hemmalagat....... Kan ju tillägga att jag gjorde en lite mini M33:a på vägen hem.......... Inte så illa att jag hamnade i Falkenberg men satte mig på fel vagn, då jag var övertygad om att den gick till Järntorget där jag planerade att byta till 11:an som går hem till mig...... Blev en lätt omväg via Chalmers, Wavriskys plats och till Marklandsgatan där jag till slut fick hoppa på 3:an till Godhemsgatan för att sedan promenera två hållplatser..........🤬 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 26, 2019 12 minuter sedan, skrev Bibben: Va, jag bor ju där, du skulle knackat på så hade du fått lite fjolldricka som en annan medlem skickat till mig, var lite ensam i sin fjollsekt tydligen. Den står på balkongen nu. hoppas på att den lagras väl då. Gött med ett livstecken från dig min vän........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 Det har gått en säkring på min " diskmaskin " i dag även om den är uppsäkrad till 200 Amp. Hon fyller år idag och hade besök i går av likasinnade det var inte maskindiskmedel dom hällde i sej det var dunkvis av nånting, vågade inte gå in i köket för en kontroll, hörde en gång, visa tuttarna, visa tuttarna då gick jag på sängen. Nu är det en som ligger på soffan och verkar ha problem med maskineriet tur att det bara händer 1 - 2 ggr per år. Det blir nog att ta till reservdiskmaskinen, det blir jobbigt stakars mej 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 35 minuter sedan, skrev Boa52: Det har gått en säkring på min " diskmaskin " i dag även om den är uppsäkrad till 200 Amp. Hon fyller år idag och hade besök i går av likasinnade det var inte maskindiskmedel dom hällde i sej det var dunkvis av nånting, vågade inte gå in i köket för en kontroll, hörde en gång, visa tuttarna, visa tuttarna då gick jag på sängen. Nu är det en som ligger på soffan och verkar ha problem med maskineriet tur att det bara händer 1 - 2 ggr per år. Det blir nog att ta till reservdiskmaskinen, det blir jobbigt stakars mej 🙃 Inte nog av vad som hände i köket, sen blev det disk-ho min säng hoppade i takt av nån thai sång skulle jag ha haft en dam i sängen hade jag fått en gratis åktur. Vad jag gillar med hennes Thaifester är att dom börjar mitt på dan, slut 7 - 8 på kvällen Nu har " diskmaskinen " vaknat och är i köket så väntar man så klarar man sej 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 Tävlat i prickskytte... kärringen vann igen 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 2 timmar sedan, skrev Naam jai: Tävlat i prickskytte... kärringen vann igen 😎 Dom vinner alltid även om dom förlorar😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 Idag har jag börjat fylla i det man bara för 10 år sedan inte trodde man skulle göra!https://www.pensionsmyndigheten.se/ Hellskotta vad åren går, sa kärringa!😄 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 On 2019-01-26 at 10:54, skrev stjp8729: Hej Nineteen68 Och jag kommer mycket väl ihåg alla raceputtar/touringputtar som man sålde Öhlinare till på 1980 - 2000-talet. Man sålde Öhlinare och efter ett par dagar kom kunderna tillbaka bara för att berätta hur nöjda dom var med Öhlinsdämparna, kunderna gjorde den bästa reklamen för Öhlins. En köpte Öhlinare, sen var mer eller mindre alla personens kompisar inne och köpte Öhlins också Kan faktiskt inte dra mig till minnes ett enda kundklagomål, eller reklamation. Nu tog det mig 38 år innan jag själv har Öhlinare trots +25 hojar. Ha en kanonbra dag! Såg detta på en marknad i Bangkok för en stund sedan 🙂 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 I kväll gör man inte mycket bara elda i kaminen och vedspisen i köket - 27 just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 21 minuter sedan, skrev Boa52: I kväll gör man inte mycket bara elda i kaminen och vedspisen i köket - 27 just nu Nu är det - 29 kommer nog att bli mot - 35 i natt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 1 timme sedan, skrev Boa52: I kväll gör man inte mycket bara elda i kaminen och vedspisen i köket - 27 just nu Glöm inte att sätta på diskmaskinen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 8 minuter sedan, skrev GreenValley: Glöm inte att sätta på diskmaskinen. Men bara om det inte är en fjortis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Januari 30, 2019 Dela Inlagd Januari 30, 2019 Lämnat in/ hämtat bilen från verkstad. Hade ett litet oljeläckage som tyvärr droppade på avgasröret så det luktade illa i bilen. Fick även nya bromsklossar fram monterade. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 30, 2019 Dela Inlagd Januari 30, 2019 Börjar bli rena vilda västern här i Jakobsberg. Vi har nu haft 3 skjutningar på 5 dagar bara ett par hundra meter ifrån där jag bor. För en stund sen passera 7 polisbilar i rad här utanför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 30, 2019 Dela Inlagd Januari 30, 2019 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev MickeN: Börjar bli rena vilda västern här i Jakobsberg. Vi har nu haft 3 skjutningar på 5 dagar bara ett par hundra meter ifrån där jag bor. För en stund sen passera 7 polisbilar i rad här utanför. Var och gjorde ett jobb på en förskola på Nybergsvägen nära ICA butiken idag. Stod några poliser på vakt kl 8 i morse Ändrades Januari 30, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 30, 2019 Dela Inlagd Januari 30, 2019 27 minuter sedan, skrev MickeN: Börjar bli rena vilda västern här i Jakobsberg. Vi har nu haft 3 skjutningar på 5 dagar bara ett par hundra meter ifrån där jag bor. För en stund sen passera 7 polisbilar i rad här utanför. Lugn i stormen, det är bara anmälningsbenägenheten som ökat... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 30, 2019 Dela Inlagd Januari 30, 2019 10 minuter sedan, skrev Benriach: Lugn i stormen, det är bara anmälningsbenägenheten som ökat... Ja folk är så lättkränkta nuförtiden “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 31, 2019 Dela Inlagd Januari 31, 2019 Är i Thai nu, hemma alltså. får se om det blir några bilder mycket dålig uppkoppling, ett telefon modem och h- vetes mycket att göra. Inget fungerar och det jag inte låst in i garaget är ute på vift. Vädert tycker jag är fint svalt på morgonen så man kan jobba det är skönt. Ska fixa igång några MC idag och även cykeltaxin, provat den men pys punka på framhjulet. Jag fick åka en bit gumman cyklade många heja rop blev det i byn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu