Jani75 Inlagd Januari 18, 2019 Dela Inlagd Januari 18, 2019 Tömmer ledamotshuset vid Mynttorget, ett skönt jobb. Sen bär de vidare till flytt av Icas huvudkontor i Solna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 18, 2019 Dela Inlagd Januari 18, 2019 4 timmar sedan, skrev Enis: Inte idag men i går tydligen... men fick beskedet av en hysterisk dotter nyss Har tydligen lyckas tvätta sönder hennes svarta Hugo-Boss silkes skjorta. Var troligtvis övertygad att det var hennes Brynäs Arena arbetsskjorta. precis vad man behövde så här i slutet av fattiguari.... 😵💸🤬 enis Tog hon inte körkort för tvättmaskin? Hon har lärt sig läxan att det är bäst att fixa själv. 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 18, 2019 (ändrad) . Ändrades Januari 19, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 19, 2019 Dela Inlagd Januari 19, 2019 16 timmar sedan, skrev Enis: Inte idag men i går tydligen... men fick beskedet av en hysterisk dotter nyss Har tydligen lyckas tvätta sönder hennes svarta Hugo-Boss silkes skjorta. Var troligtvis övertygad att det var hennes Brynäs Arena arbetsskjorta. precis vad man behövde så här i slutet av fattiguari.... 😵💸🤬 enis Perfekt ju, nu slipper du tvätta åt henne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 19, 2019 Varit hemma hos världens bästa Calle och hans lika underbara fru och käkat middag....... Fantastiskt mysigt och trevligt.....🙏 Kärlek......💗 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 19, 2019 Dela Inlagd Januari 19, 2019 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Varit hemma hos världens bästa Calle och hans lika underbara fru och käkat middag....... Fantastiskt mysigt och trevligt.....🙏 Kärlek......💗 Fräckt köksbord 👍 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 19, 2019 10 minuter sedan, skrev Soengsang: Fräckt köksbord 👍 Ja, det tycker jag också....... Inte alla som gillar den sortens inredning men jag är väldigt förtjust i deras stil........ De har ett fantastiskt fint hus där det blandas högt och lågt mellan olika stilar och det känns som ett hem och inte bara "vitt & fräscht"....... En av de trevligaste kvällarna jag haft på länge........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Hej Idag har man stött ett föredetta Svenskt företag. Ut med YSS stötdämpare, Thai märke men helt ok. Två fina lådor, en låda för fram och en för bak. Så blev det bak. Fram är det inte lätt att se, men består av fjädrar, ventiler och Öhlins gaffelolja. Helsike vilken skillnad på att köra moppen nu, varför kan man inte tillverka hojen lika bra från början? Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 37 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Idag har man stött ett föredetta Svenskt företag. Ut med YSS stötdämpare, Thai märke men helt ok. Två fina lådor, en låda för fram och en för bak. Så blev det bak. Fram är det inte lätt att se, men består av fjädrar, ventiler och Öhlins gaffelolja. Helsike vilken skillnad på att köra moppen nu, varför kan man inte tillverka hojen lika bra från början? Ha en bra dag! Vad är skillnaden med den nya fjädringen? Jag har själv en gammal Honda Click och har funderat på om man kan få en mjukare fjädring så att den inte stöter så mycket när det är ojämnheter i gatan. Lite mer gung alltså vore antagligen bättre för min gamla rygg. Finns det fjädring för sånt. Öhlins säljs i Udon där jag bor men det finns väl andra märken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 6 minuter sedan, skrev lasseiudon: Vad är skillnaden med den nya fjädringen? Jag har själv en gammal Honda Click och har funderat på om man kan få en mjukare fjädring så att den inte stöter så mycket när det är ojämnheter i gatan. Lite mer gung alltså vore antagligen bättre för min gamla rygg. Finns det fjädring för sånt. Öhlins säljs i Udon där jag bor men det finns väl andra märken. Hej Lasseiudon, Svårt att förklara men känns som en helt annan hoj. Mjuk men fast på samma gång, Öhlins har alltid jobbat med att få så lite innrefriktion som möjligt, det är antagligen därför den känns "mjuk" och sen "fast" på grund av dom progressiva fjädrarna. Sen har du möjligheten att justera både fjäderförspänning, rebound samt kompresion. Ha en kanonbra dag. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 31 minuter sedan, skrev lasseiudon: Vad är skillnaden med den nya fjädringen? Jag har själv en gammal Honda Click och har funderat på om man kan få en mjukare fjädring så att den inte stöter så mycket när det är ojämnheter i gatan. Lite mer gung alltså vore antagligen bättre för min gamla rygg. Finns det fjädring för sånt. Öhlins säljs i Udon där jag bor men det finns väl andra märken. Hej Lasse ! Min första tanke är att det är alldeles för högt lufttryck i däcken. Vanligtvis då man åker till en verkstad för att fylla på luft i däcken så fyller de på så att däcken nästan sprängs. Köp en manometer och kolla vad det är för tryck i däcken. Om det rekommenderas 2,0 kilo så prova att sänka trycket till 1,6-1,8 kilo Det blir garanterat mycket mjukare men nackdelarna är en försumbar högre bränsleförbrukning och en liten risk för genomslag och påföljande punktering. Mvh Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Vart e @Enis ? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 14 minuter sedan, skrev Soengsang: Vart e @Enis ? Snacka om att hänga på låset enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 21, 2019 Dela Inlagd Januari 21, 2019 Varit på immigration 3 veckor för tidigt. Kul med lite hjärnsläpp emellanåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Januari 21, 2019 Dela Inlagd Januari 21, 2019 Öppnat ett kuvert och där i låg den minsta räkning jag någonsin fått. Den är på 27öre.!! Vet inte hur jag ska klara detta???🆘 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 21, 2019 Dela Inlagd Januari 21, 2019 8 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Öppnat ett kuvert och där i låg den minsta räkning jag någonsin fått. Den är på 27öre.!! Vet inte hur jag ska klara detta???🆘 Du kan få låna om du vill😂😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 Idag så var jag ner till Bangkok Hospital för att hälsa på två vänner som är intagna. Min ena vän har drabbats utav denguefeber och det är inget roligt alls. Lyd mitt råd, köp myggolja ! Vi har alla blivit myggbitna men ack och ve om du blir biten av en denguemygga. Min vän var svag och klen av febern men var mycket glad över mitt och kompisens besök. 😋 Jag går nog ner imorgon igen för att försöka muntra upp patienten. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 Knallat runt i Chiang Mai älskar denna stan No 1 Los 💞 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 5 timmar sedan, skrev svampen: Knallat runt i Chiang Mai älskar denna stan No 1 Los 💞 Hur länge blir du i Thailand?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 17 minuter sedan, skrev B747: Hur länge blir du i Thailand?? Herregud han är ju i Bangkok inte det riktiga Thailand och åker väl till Sverige när han inte kan andas längre då blir det lungkliniken i Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 4 minuter sedan, skrev Boa52: Herregud han är ju i Bangkok inte det riktiga Thailand och åker väl till Sverige när han inte kan andas längre då blir det lungkliniken i Sverige Svampskrället tål det mesta. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 1 minut sedan, skrev B747: Svampskrället tål det mesta. Helt klart gör han det men det blir konstiga inlägg till slut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 39 minuter sedan, skrev B747: Hur länge blir du i Thailand?? Åker hem typ Maj och Tillbaka Aug-Sept ungefär Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 Varit i Sunbyberg Betyget blir 💆♂️💆♂️ Av 💆♂️💆♂️💆♂️💆♂️💆♂️ Möjliga 😉 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 37 minuter sedan, skrev Enis: Varit i Sunbyberg Betyget blir 💆♂️💆♂️ Av 💆♂️💆♂️💆♂️💆♂️💆♂️ Möjliga 😉 enis Seeee Sundbyberg och sedan dö......... “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu