hamnoi Inlagd Januari 3, 2019 Dela Inlagd Januari 3, 2019 25 minuter sedan, skrev B747: saknar ord!!!! Tja, det är inte det enda du saknar.. Hår,stake och ett lågt levervärde är väl några fler saker på en mycket lång lista. Puss Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 3, 2019 Dela Inlagd Januari 3, 2019 Precis nyss, skrev hamnoi: Tja, det är inte det enda du saknar.. Hår,stake och ett lågt levervärde är väl några fler saker på en mycket lång lista. Puss Puss???? Du får en pungspark av mig plus en dansk skalle min gode polare haha. För övrigt tror jag det blev en tankemiss från dig,mina levervärden är nog en aning HÖGA om en läkare fick kolla. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 3, 2019 Dela Inlagd Januari 3, 2019 2 minuter sedan, skrev B747: Puss???? Du får en pungspark av mig plus en dansk skalle min gode polare haha. För övrigt tror jag det blev en tankemiss från dig,mina levervärden är nog en aning HÖGA om en läkare fick kolla. Glömde att du saknade logiskt tänkande och förmågan att tolka skriven text så vi tar det igen.. Du saknar ett LÅGT levervärde. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 3, 2019 Dela Inlagd Januari 3, 2019 (ändrad) 15 minuter sedan, skrev hamnoi: Glömde att du saknade logiskt tänkande och förmågan att tolka skriven text så vi tar det igen.. Du saknar ett LÅGT levervärde. Ehh.Ja,en liten miss där...Märk inte ord 😅Har inte nyktrat till ännu... Ändrades Januari 3, 2019 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 3, 2019 Dela Inlagd Januari 3, 2019 22 minuter sedan, skrev B747: Ehh.Ja,en liten miss där...Märk inte ord 😅Har inte nyktrat till ännu... Och i morgon är det fredag så du kanske är nykter på tisdag. 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 3, 2019 Dela Inlagd Januari 3, 2019 30 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Och i morgon är det fredag så du kanske är nykter på tisdag. 😅 Nja.Nu är det nog efter min julledighet. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 4, 2019 Dela Inlagd Januari 4, 2019 11 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Och i morgon är det fredag så du kanske är nykter på tisdag. 😅 Var dag är en lördag, ett av Bengans ordspråk..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 4, 2019 Dela Inlagd Januari 4, 2019 Det blev en sväng till Mukdahan för att beskåda en jättebuddha och en lika stor drake. Ja, hon hade handskar på! Det blev även en fantastisk lunch med Greta Garbo x 2. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Januari 4, 2019 Dela Inlagd Januari 4, 2019 Släppte loss sonen på GUCCI...personalen var jätteglada... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Update ang. Room Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Käkat SemlaSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 42 minuter sedan, skrev Peolito: Käkat Semla Skickat från min iPhone med Tapatalk Nähä??😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev judazzz: Update ang. Room Betalar du 19,990B på R-Con? du har ju tusen ställen runt omkring med bättre rum och billigare pris............ 10B för strömmen är olagligt att ta, herregud är du i Thailand för första gången? Ändrades Januari 5, 2019 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 2 minuter sedan, skrev Cavemannen: Betalar du 19,990B på R-Con? du har ju tusen ställen runt omkring med bättre rum och billigare pris............ 12.990 står det Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Betalar du 19,990B på R-Con? du har ju tusen ställen runt omkring med bättre rum och billigare pris............ Alla tips är av godo. Lägg gärna in exempel på dina ställen (med pool). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 1 minut sedan, skrev hamnoi: 12.990 står det Ja då kanske det är skäligt, men 10B för strömmen är fortfarande olagligt att ta enligt nya lagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev frogfish: Alla tips är av godo. Lägg gärna in exempel på dina ställen (med pool). Jag har delat av mig av mina tips, t.o.m startat en egen tråd om det, vart är dina tips? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 3 minuter sedan, skrev hamnoi: 12.990 står det Drömställe för Stoneys. Det är hela hans budget för 3 månader. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 4 minutes ago, Cavemannen said: Betalar du 19,990B på R-Con? du har ju tusen ställen runt omkring med bättre rum och billigare pris............ 10B för strömmen är olagligt att ta, herregud är du i Thailand för första gången? Nej. Jag bor inte Där. Ta inte i så du går sönder. Det finns fler än du på det här forumet. Andra medlemmar som efterfrågat olika boende alternativ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Jag har delat av mig av mina tips, t.o.m startat en egen tråd om det, vart är dina tips? Det är ingen tävling, varför otrevlig? Jag trodde du hade exempel att dela med dig av iom att du dissade detta tips. Får leta reda på din tråd och se om det finns några aktuella tips med pool där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev frogfish: Det är ingen tävling, varför otrevlig? Jag trodde du hade exempel att dela med dig av iom att du dissade detta tips. Får leta reda på din tråd och se om det finns några aktuella tips med pool där. Otrevlig? Tävling? du har ju själv ALDRIG gett ett tips, däremot har du många frågor om alla ställen i Thailand, har du aldrig något att dela med dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 5 minuter sedan, skrev judazzz: Nej. Jag bor inte Där. Ta inte i så du går sönder. Det finns fler än du på det här forumet. Andra medlemmar som efterfrågat olika boende alternativ. Ja jag såg fel, jag läste 19,990 och inte 12,990, det var därför jag reagerade, sorry Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 5 minuter sedan, skrev wUThai: Drömställe för Stoneys. Det är hela hans budget för 3 månader. Bor bara på hotell. , hyr inte in mig på gris hak, gillar när allt är bytt varje dag på hotellet. Eller dubbelt boende, vilket sker, ofta. Kho samed, familj i Pattaya, eller i södra Thailand. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 2 minuter sedan, skrev Cavemannen: Otrevlig? Tävling? du har ju själv ALDRIG gett ett tips, däremot har du många frågor om alla ställen i Thailand, har du aldrig något att dela med dig? Nu är du en sån där som gör att folk drar sig för att skriva. Varför detta tjafs om att jag måste tipsa först innan jag ber om tips? Dessutom har jag tipsat en hel del, du kanske inte dammsugit de delarna av forumet bara. Så jag ska givetvis inte fråga dig om nåt mer tips, även då du dissar de tips som andra ger som kassa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev Stoneys: Bor bara på hotell. , hyr inte in mig på gris hak, gillar när allt är bytt varje dag på hotellet. Eller dubbelt boende, vilket sker, ofta. Kho samed, familj i Pattaya, eller i södra Thailand. Kan du inte visa oss det hotellet du på nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu