Kötthandlarn Inlagd December 25, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 25, 2018 Promenerat av mig julmaten....... Men eftersom jag inte överåt igår, så blev promenaden inte jättelång.....😉 Tog mig runt Majorna å passerade hamninloppet vid röda sten....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 26, 2018 Dela Inlagd December 26, 2018 Lite olika aktiviteter. Det var nagot fikon band som lirade inne pa Terminal 21. Battre tryck inne pa Bamboo. Trevligast pa Beer Garden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 26, 2018 Dela Inlagd December 26, 2018 Vissa kan sova medans andra maste jobba. Life is hard in the mountains. Fullt pa Dania idag igen. Foer Hellvide Preben!! 👀💣💥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 27, 2018 Dela Inlagd December 27, 2018 monterat nytt soffbord enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd December 27, 2018 Dela Inlagd December 27, 2018 Lite grottforskning i Hup Pa Tat, Uthai Thani..... Konstigt, det där stenblocket verkar passa precis i hålet i taket......bäst och ge sig iväg! Sen middag på en finare (sjunkande?) fiskrestaurang på floden i Uthai Thani! Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 27, 2018 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Enis: monterat nytt soffbord enis Va!!!! Inte furu?..... Jag har hört från säker källa (@M33) att det är det nya nu........ Å Pia verkar måttligt imponerad....... Förutom att jag försökte vara jätterolig, så tycker jag det blev väldigt bra........ Ändrades December 27, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 27, 2018 Dela Inlagd December 27, 2018 3 timmar sedan, skrev Enis: monterat nytt soffbord enis Ben i svartlackerad massiv bok slår furu varje dag i veckan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 28, 2018 Dela Inlagd December 28, 2018 Vaknade för en timme sen och då var denna dag förstörd. Nja, riktigt så illa är det inte men det tar på en gammal mans krafter att hänga med ett gäng hårda MPR-gubbs ett par timmar i Pattaya efter mörkrets inbrott. ;) Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 28, 2018 Dela Inlagd December 28, 2018 Inte idag men igår blev färdtjänst ner på stan.. Stoutprovning på Bishops fast först lite mat.. Till förrätt blev det vitlöksbröd och Gubbröra på fröknäcke.. Och till varmrätt slog frugan och favoritdottern till på oxfilépasta.. Medans jag fick nöja mig röding.. men visst var det fantastiskt gott! Sen var det dags att prova på ett gäng Stout och nån porter, mycket gott och trevligt! Dags för en promenad för att titta på julbelysning, pynt och kärlekens träd.. Mysigt! Avslutade kvällen på Stora Örebro med ett par goda drinkar.. En fantastiskt trevlig kväll med mina favoriter, underbart! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 28, 2018 Dela Inlagd December 28, 2018 5 minuter sedan, skrev ellim63: Inte idag men igår blev färdtjänst ner på stan.. Stoutprovning på Bishops fast först lite mat.. Till förrätt blev det vitlöksbröd och Gubbröra på fröknäcke.. Och till varmrätt slog frugan och favoritdottern till på oxfilépasta.. Medans jag fick nöja mig röding.. men visst var det fantastiskt gott! Sen var det dags att prova på ett gäng Stout och nån porter, mycket gott och trevligt! Dags för en promenad för att titta på julbelysning, pynt och kärlekens träd.. Mysigt! Avslutade kvällen på Stora Örebro med ett par goda drinkar.. En fantastiskt trevlig kväll med mina favoriter, underbart! ❤️ Underbara bilder....Hmmmm Oxfilepasta passar mig som pastaälskare fantastiskt bra.God fortsättning på julen till er alla. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 28, 2018 Dela Inlagd December 28, 2018 2 minuter sedan, skrev B747: Underbara bilder....Hmmmm Oxfilepasta passar mig som pastaälskare fantastiskt bra.God fortsättning på julen till er alla. Detsamma till er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 28, 2018 Dela Inlagd December 28, 2018 Letade efter någon form av brud, men jag såg inte till henne. Kanske hon har emigrerat......till någon salig plats? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 28, 2018 Dela Inlagd December 28, 2018 (ändrad) MPR-Bråkat med @clion Var tog du vägen ..... /idi*ten Ändrades December 28, 2018 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 28, 2018 Dela Inlagd December 28, 2018 3 minuter sedan, skrev Enis: MPR-Bråkat med @clion Var tog du vägen ..... Enis Tog vägen? om du menar Sonyn så hamnade den på pantbanken.......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 28, 2018 Dela Inlagd December 28, 2018 1 timme sedan, skrev Cavemannen: Tog vägen? om du menar Sonyn så hamnade den på pantbanken.......... Enl. huvudpersonen är den åter i dennes omsorg. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 28, 2018 Dela Inlagd December 28, 2018 1 minut sedan, skrev Soengsang: Enl. huvudpersonen är den åter i dennes omsorg. Enl. huvudpersonen så dricker han bara coka cola nu för tiden.................. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 28, 2018 Dela Inlagd December 28, 2018 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Enl. huvudpersonen så dricker han bara coka cola nu för tiden.................. Simmar en enbent anka rakt fram, sover Dolly P på magen........ Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 On 2018-12-27 at 21:36, skrev Enis: monterat nytt soffbord enis Ser avancerat ut. Går det att sova under det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 Inte mycket,jag o frugan förbereder nyår,och kameran är alltid med.Ha ett gott nytt år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 Lain in crazy town. Me neeed toilet tea??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 30, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 30, 2018 (ändrad) Promenixat lite i vackert väder........ Mycket trevligt....... Ändrades December 30, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 Gått igenom provsvaren från USA om mitt DNA. @Surin P3 får jag en liten gräddfil nu..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 8 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Gått igenom provsvaren från USA om mitt DNA. @Surin P3 får jag en liten gräddfil nu..... Inga större utsvävningar varken på din mor eller fars sida enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 2 timmar sedan, skrev Enis: Inga större utsvävningar varken på din mor eller fars sida enis Förmodligen inte. Fast enligt mitt släktträd, som nu går tillbaka till 800 talet så är jag släkt med https://en.wikipedia.org/wiki/Æthelred_of_Wessex Fast - å andra sidan - det kanske vartenda svensk är - jag har ingen aning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 Att rekomendera. Goa glada och Damer som har bra nyp i navarna. Inget tjafs om extra, or we can meet later. Ovanligt i fiskebyn. En eloge till dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu