stjp8729 Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 Hej I Hanoi och har det gött, men imorgon jobb. På vägen från flygplatsen. Rummet är ok. Startar med en öl. Och tittar på rörelsen. Lite mat, eller oliver. Nu mat.. Tittar på rörelsen igen. Det tar vi en öl på. Lite mer rörelse. Dags för en öl eller fem. På ett lokalt hak. Och mer mat. Grönt är skönt. Saken var biff. Men inte utan fisk. Nu blir det rörigt, så dags att gå och sova. Ha en kanonbra dag. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 Kall promenad, utan att forsoka att bli en djuping men reflektioner av hur allt kan forandras pa ett ogonblick. Sorgligt ar bara fornamnet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 4 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Hej Vad innehåller dessa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 17 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Hej Vad innehåller dessa? Vet inte men gott var det Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd November 19, 2018 Dela Inlagd November 19, 2018 Hej Var ute på min dagliga cykeltur när jag kom ifatt detta muntra gäng. De cyklade från Huahin till Korat, 613km. Under resans gång samlade de in pengar till ett sjukhus, för inköp medicinsk apparatur. De var vid gott mod. Även jag lämnade ett bidrag till deras "pengaträd". Det var varmt här i eftermiddags, min Garmin gps visade +44. Dvs. 1 meter över asfalten i solen. De var totalt ett 50-tal som deltog i resan. Bifogar ett par bilder. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd November 19, 2018 Dela Inlagd November 19, 2018 ..är och aktiverar våran 2,5 åring som behöver springa av sig på Andys lekland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 19, 2018 Jag är ingen fantast över målade gångjärn...... Borde förbjudas enligt lag..... Åtgärdar genom nymontage.......🙋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 20, 2018 Dela Inlagd November 20, 2018 (ändrad) Funderat över varför det är ett sånt jäkla liv i sakristian, det verkar inte har nåt med nattvarden att göra i alla fall. Ändrades November 20, 2018 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 20, 2018 Fått för mig att jag skulle måla lite foder runt balkongdörren............ Blev ju ganska så bra tillslut.......... Skall nog ta karmarna också den dag lusten lockar............ Jag tror minst 96% av lackfärgen hamnade på fodren, vilket jag ser som ett oerhört lyckat resultat........... Allt annat ses som "casual damage"......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 20, 2018 Dela Inlagd November 20, 2018 9 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fått för mig att jag skulle måla lite foder runt balkongdörren............ Blev ju ganska så bra tillslut.......... Skall nog ta karmarna också den dag lusten lockar............ Jag tror minst 96% av lackfärgen hamnade på fodren, vilket jag ser som ett oerhört lyckat resultat........... Allt annat ses som "casual damage"......... Collateral damage skall det förstås vara, och uttalas med svag Österikisk brytning... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 20, 2018 20 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Collateral damage skall det förstås vara, och uttalas med svag Österikisk brytning... Du har ju givetvis rätt i det........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 21, 2018 Dela Inlagd November 21, 2018 Tog en tur över berget till Kata och mötte upp en turist. Fick lite snus till polarn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 22, 2018 Dela Inlagd November 22, 2018 15 timmar sedan, skrev rolba: Tog en tur över berget till Kata och mötte upp en turist. Fick lite snus till polarn. Om du är i Kata så kan ni gå och hälsa på Uffe Johansson (Ulf Peder Johansson) som driver Wollpack på Taina Rd 14. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 22, 2018 Dela Inlagd November 22, 2018 21 minuter sedan, skrev 65Selander: Om du är i Kata så kan ni gå och hälsa på Uffe Johansson (Ulf Peder Johansson) som driver Wollpack på Taina Rd 14. Blir nog en tur över nästa vecka igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 22, 2018 Dela Inlagd November 22, 2018 On 2018-11-18 at 16:31, skrev stjp8729: Vet inte men gott var det Chó ? (hund) Har fått det i mig i Hanoi en gång som mina vietnamesiska vänner brättade för mig först efter intaget, men i ditt fall var det säkert något mer aptitligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 22, 2018 Dela Inlagd November 22, 2018 Blivit uppvaktad på jobbet då jag behagade att vara frånvarande i direkt anslutning till min födelsedag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 23, 2018 Dela Inlagd November 23, 2018 Fullt upp hela dagen! Frugan svepte in äpplena i 39 kronorstäcken från Ikea.. Jag slog ner två störar i backen som ska prydas med julkärvar till småfåglarna.. Och så klistrade jag fast lite antihalktejp på trappen.. Skjutsat frugan till stan, black friday you know.. Handlat mat och laddat en tvättmaskin.. Och precis just nu ett glas rödtjut och ett par digestive med bortglömd castello och hemmamekad plommonchutney! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 23, 2018 Dela Inlagd November 23, 2018 23 timmar sedan, skrev Enis: Blivit uppvaktad på jobbet då jag behagade att vara frånvarande i direkt anslutning till min födelsedag enis Dina kollegor verkar känna till ditt matlagningsintresse! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Checkat in! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Hjälper frugan med julpyntning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 9 minuter sedan, skrev Jani75: Hjälper frugan med julpyntning. Lite elakt är det😁 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 9 minuter sedan, skrev nissehult_13: Lite elakt är det😁 ..frugan sa: men stackars alv, de är ju bara julstjärnan ju som åker upp.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 24, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 24, 2018 Många konstiga saker........ Handlat lackpenslar på Bauhaus, handlat skumrollers på Biltema, så jag har väl gjort hela kostcirkeln......... Å så drack jag en sådan här tidigt i morse............. Har ta mig fan rapat polkagris i 12 timmar nu.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 25, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 25, 2018 Tagit en söndagspromenad utmed Nordre älvs mynning i underbart krispigt höstväder........ Underbar dag......😊 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 Hej Gjort en ny sats med två krossade vitlökar i en 1,5 liters flaska med vatten för att slippa katterna springa in på tomten och pissa och skita, ja just det, skvätte ut 1,5 vitlökskross i vatten runt tomten också. Ha en kanonbra kattfri dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu