Soengsang Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 25 minuter sedan, skrev Boa52: Inte idag men i går ringde en kompis från ungdomen, inte pratat med honom på 15 år han ville se hur vårt hus ser ut i Thai Ni som vet och kan dom små filsnuttarna jag la in här genom You tube hur hittar man dom, ligger dom kvar på you tube eller var hittar man dom. Tråden hette Boa i Thai Jag har redan visat dig 2 gr, hur svårt ska det vara att använda forumets sökfunktioner. Eller se de trådar du själv startat så hittar du, jag hittar den på 5 sekunder.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 26 minuter sedan, skrev thomas001: Sök, leta och du skall finna! Thomas001-brevet. Sidan 106 Kap. 4. Rad 22. Ja på forumet hittar jag det men om nån vill hitta det på You tube går det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 2 minutes ago, Boa52 said: Ja på forumet hittar jag det men om nån vill hitta det på You tube går det Hjälpte mitt brev? Gud ske pris isåfall. Hade nog Fritz sagt:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 On 2017-12-24 at 14:13, skrev Boa52: kommer hoppas jag några små filmsnuttar Offrade 5 sekunder... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 8 minuter sedan, skrev thomas001: Hjälpte mitt brev? Gud ske pris isåfall. Hade nog Fritz sagt:) Du glömde skriva nåt i brevet😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 57 minuter sedan, skrev Boa52: Inte idag men i går ringde en kompis från ungdomen, inte pratat med honom på 15 år han ville se hur vårt hus ser ut i Thai Ni som vet och kan dom små filsnuttarna jag la in här genom You tube hur hittar man dom, ligger dom kvar på you tube eller var hittar man dom. Tråden hette Boa i Thai Varför inte be honom att bli medlem här på MPR? Då kan han ju se dina filmsnuttar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Offrade 5 sekunder... Ja men om nån som inte är med i MPR kan dom hitta och se det på You yube. Har fått hem min samlaw, cyckeltaxi till vårt hus nu. Nu är det bara att beställa ett framhjul med en 1000 w motor på, problemet blir med batteriet när vi bara är där 1 mån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 1 minut sedan, skrev jlh66: Varför inte be honom att bli medlem här på MPR? Då kan han ju se dina filmsnuttar Det är en väg men dom måste väl finnas nånstans när jag med hjälp la in dom på You yube. Det tar en vecka innan man blir medlem på MPR och jag ville visa han idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Boa52: Ja men om nån som inte är med i MPR kan dom hitta och se det på You yube. Har fått hem min samlaw, cyckeltaxi till vårt hus nu. Nu är det bara att beställa ett framhjul med en 1000 w motor på, problemet blir med batteriet när vi bara är där 1 mån Om han söker typ 00042 och ditt namn+Thailand på Youtube så hittar han nog dina snuttar Ändrades November 17, 2018 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 15 minuter sedan, skrev jlh66: Om han söker typ 00042 och ditt namn+Thailand på Youtube så hittar han nog dina snuttar Tack snälla funka helbra, ha en skitbra helg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 1 timme sedan, skrev Boa52: Det är en väg men dom måste väl finnas nånstans när jag med hjälp la in dom på You yube. Det tar en vecka innan man blir medlem på MPR och jag ville visa han idag Här är länken till YouTube https://youtu.be/QYEqpPcinPI Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 Och här är länken till alla 7 filmer du laddat upp på youtube. https://www.youtube.com/channel/UCXrgA5N_OIsD0pjEnBAXahg/videos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 2 timmar sedan, skrev Cavemannen: Och här är länken till alla 7 filmer du laddat upp på youtube. https://www.youtube.com/channel/UCXrgA5N_OIsD0pjEnBAXahg/videos Tack snälla även songsammen bjuder till ibland, helt bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 8 timmar sedan, skrev husse: Bra det. Här i "dina" cykelställ har det införts förbud mot långtidsförvaring av fordonet Och så håller idi*terna även på att bygga ett cykelgarage för 30 Mille 😡 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 Varit ute på en liten utflykt. Passerade Knasen och Buzzenland Passerade även för första gången min fars födelseort Åkte vidare till en stad där man bor länge men såg inte till Lars60. Men en pizza skulle sitta fint Lite svårt att bestämma sig då de hade gourmetpizzor med banan 😋. Men det blev nr 48 för mig. Blev ett stopp för lite korvinköp också Så i morrn finns det risk för stekt korv med dillstuvad potatis Tänkte fika hos Nam Kaeng men han var som vanligt inte hemma “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Och så håller idi*terna även på att bygga ett cykelgarage för 30 Mille 😡 Ja, det går bra för Uppsala nu.......... Med tanke på budgeten, så borde kanske 30 mille på ett cykelgarage inte vara prio 1........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Ja, det går bra för Uppsala nu.......... Med tanke på budgeten, så borde kanske 30 mille på ett cykelgarage inte vara prio 1........ Det lilla skitpartiet MP får alldeles för mycket att säga till om pga maktkåta politiker 😡 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Och så håller idi*terna även på att bygga ett cykelgarage för 30 Mille 😡 Då får ju P3 tak över huvudet, det är han värd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 Ställt upp stolparna. Svettigt värre var det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 Har jag atit? Eller ska jag? Kan det vara ett tecken pa aterhallsamhet? 😲 Gott att vakna upp utvilad...💥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 Klippning, Njet! Rokverk, Japp 🤘 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 ..här bakas de engelska scones. Morgonpigg fru och barn fixar en go frukost till pappa. Önskar er en bra dag . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 1 timme sedan, skrev judazzz: Klippning, Njet! Rokverk, Japp 🤘 Tjusigt, vackert å bara så himla avkopplande. Nån favorit, nåt att rekommendera? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 15 minutes ago, Jani75 said: Tjusigt, vackert å bara så himla avkopplande. Nån favorit, nåt att rekommendera? Blandad kompott, vi köpte Romeo Y Julietta och Partagas. Jag gillar Davidhoff bäst, hittills men då får man handla på Brobergs=DYRT... Denna butiken har bra sortiment, Olskrokstorget i Glenneborg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 4 minuter sedan, skrev judazzz: Blandad kompott, vi köpte Romeo Y Julietta och Partagas. Jag gillar Davidhoff bäst, hittills men då får man handla på Brobergs=DYRT... Denna butiken har bra sortiment, Olskrokstorget i Glenneborg. ..okej, ska prov någon av dessa. Själv går jag på klassikern Mountie cristo nr4, den här funkat till dom flesta tillfällen men i bland behöver man förnya sig. Tack för tipsen, ha en bra dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu