Nemo Inlagd November 9, 2018 Dela Inlagd November 9, 2018 18 hours ago, rolba said: Fuskat som rörmokare och bytt ut denna i köket på massagen så nu får man väl Janne H på sig. Den övre slangen, är den från tvättmaskinen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 9, 2018 Dela Inlagd November 9, 2018 Flanerat runt helaVeintane idag ja inte riktigt men vart nog närmare 1/2 milen känns i foten tur att det finns lite ljugarbänkar här o där så en Gammal Sjuk Svenne kan vila nu av med dojorna skönt 😁 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 9, 2018 Dela Inlagd November 9, 2018 Skulle kanske platsa som dagens bildgåta... Idag var det besiktning på bilen. Fattar inte varför man sitter nervös på bänken och väntar varje år - oavsett hur ny bil man än har. Nåväl gick ju bra så när som på bromsljus....felkod för antisladd....? Gick att avhjälpa genom att byta denna lilla säkring. Slapp igenom med blotta förskräckelsen. Märklig liten säkring....? Suzuki special eller ny modern historia? Nåväl - därför skall det nu firas med slatten från "finvinet"! God fredag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 21 timmar sedan, skrev Nemo: Den övre slangen, är den från tvättmaskinen? Nej, breddavloppet i hon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 Insupet lite kultur på vårt nyrenoverade Nationalmuseum. Vi var inte direkt ensamma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 Varit fullt på national museum sedan den dagen dom hade nypremiär.Vardag som helg.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 2 timmar sedan, skrev Nicholas: Varit fullt på national museum sedan den dagen dom hade nypremiär. Vardag som helg. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Är väl fortfarande fri entre? Bra i så fall. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 6 timmar sedan, skrev Fredman: Insupet lite kultur på vårt nyrenoverade Nationalmuseum. Vi var inte direkt ensamma. Vah, fick du fota där, det innehåller ju militärhemligheter, gamla visserligen, men men?😁😁 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 27 minuter sedan, skrev audirs2: Vah, fick du fota där, det innehåller ju militärhemligheter, gamla visserligen, men men?😁😁 Lol.........är nog mer svågerpolitik i det här bygget, än det är militärhemligheter😁 We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 Idag for jag iväg bortom Eskilstuna för att se om jag hittade något skoj Här kom jag in i ett intressant rum ...ja ett rent eldorado för mig En nätt liten fångst blev det Dom ska jag väl lyckas klämma in någonstans :) If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 12, 2018 Dela Inlagd November 12, 2018 On 2018-11-10 at 22:30, skrev KaiserBlood: Är väl fortfarande fri entre? Bra i så fall. Ja förutom "specialutställningar". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 13, 2018 Dela Inlagd November 13, 2018 Bankat, svetsat och målat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 13, 2018 Dela Inlagd November 13, 2018 Är ju medlem på Thai Love Link Och herre gud så många damer som skickar intresse Den ena är snyggare än den andra Faktiskt Jobbigt Nu har jag ju en dam från Roi Et som jag känner för Men man vet ju inter hur det är när man träffas Så jag vil veta hur jag tar mig billigast med flyg till Roi Ett sen om ni har något bra Hôtels så vill jag ha info om det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 13, 2018 Dela Inlagd November 13, 2018 3 minuter sedan, skrev clion: Är ju medlem på Thai Love Link Och herre gud så många damer som skickar intresse Den ena är snyggare än den andra Faktiskt Jobbigt Nu har jag ju en dam från Roi Et som jag känner för Men man vet ju inter hur det är när man träffas Så jag vil veta hur jag tar mig billigast med flyg till Roi Ett sen om ni har något bra Hôtels så vill jag ha info om det Airasia och Nokair, kolla deras hemsidor... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 14, 2018 Dela Inlagd November 14, 2018 Ja jag har kollat men Tack då vet jag att det inte finns nått billigare Buss i 8 9 timmar vil jag inte ha Nock air verkar billigast Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 14, 2018 Dela Inlagd November 14, 2018 On 2018-11-13 at 11:59, skrev Surin P3: Bankat, svetsat och målat. Bygger du ett eget cykelställ ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 14, 2018 Dela Inlagd November 14, 2018 Varit på immigration i Phuket town och fixat min ettårs extension. Tog ca 45 min. Men nästa år kanske det går snabbare för nu verkar de vilja börja med drive in eller nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 14, 2018 Dela Inlagd November 14, 2018 1 timme sedan, skrev clion: Ja jag har kollat men Tack då vet jag att det inte finns nått billigare Buss i 8 9 timmar vil jag inte ha Nock air verkar billigast Boka en egen helikopter och anländ med stil så imopnerar du på damen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 15, 2018 Dela Inlagd November 15, 2018 8 timmar sedan, skrev husse: Bygger du ett eget cykelställ ? Nä. Ett tak för cykeln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 Kopa fiina kriidda. Kottbullar pa plastburken. Bra sortiment och priser pa Lamm I butiken. Odd Island GOT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 4 timmar sedan, skrev judazzz: Kopa fiina kriidda. Kottbullar pa plastburken. Bra sortiment och priser pa Lamm I butiken. Odd Island GOT. Hmmm...köttbular på burk, kryddblandning? När man tror man sett allt..... Men iofs inte så dumt, jag har svårt att få våran kock att krydda tex köttbullarna rätt, så en sån burk skulle man kanske ha Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 On 2018-11-15 at 01:24, skrev Surin P3: Nä. Ett tak för cykeln. Bra det. Här i "dina" cykelställ har det införts förbud mot långtidsförvaring av fordonet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 33 minutes ago, Soengsang said: Hmmm...köttbular på burk, kryddblandning? När man tror man sett allt..... Men iofs inte så dumt, jag har svårt att få våran kock att krydda tex köttbullarna rätt, så en sån burk skulle man kanske ha Ja det är en kryddblandning, Balkan style. Tyvärr en massa socker i den o det gillas ju av Pinoys annars hade jag köpt och provat. Ingefära,muskotnöt,senapspulver,vitlök,paprika,lökpulver och lite annat som jag inte hört om förut bla. Allspice. Du får väl maila byss-capitän ett recept av Mannerström eller Tore Wretman. Salt och vitpeppar och lök. Inget hokuspokus med det... https://www.svt.se/recept/tore-wretmans-kottbullar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 Inte idag men i går ringde en kompis från ungdomen, inte pratat med honom på 15 år han ville se hur vårt hus ser ut i Thai Ni som vet och kan dom små filsnuttarna jag la in här genom You tube hur hittar man dom, ligger dom kvar på you tube eller var hittar man dom. Tråden hette Boa i Thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 11 minutes ago, Boa52 said: Inte idag men i går ringde en kompis från ungdomen, inte pratat med honom på 15 år han ville se hur vårt hus ser ut i Thai Ni som vet och kan dom små filsnuttarna jag la in här genom You tube hur hittar man dom, ligger dom kvar på you tube eller var hittar man dom. Tråden hette Boa i Thai Sök, leta och du skall finna! Thomas001-brevet. Sidan 106 Kap. 4. Rad 22. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu