Kötthandlarn Inlagd Oktober 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2018 45 minuter sedan, skrev Batting: Inte ett skit egentligen. I am a big disappointment No, you're not.......... Att inte göra ett skit är också att göra ngt och det kan vara nog så skönt ibland......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 Ingenting som vanligt, men nu på kvällningen va jag ut på Katalin, en engelsman som har spökat ut sig till Elvis va faktiskt lite kul å lyssna på han, alla bilder finns på fejjan, orkar inte lägga ut dom här också Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2018 Inhandlat vandrarkängor och vinterjacka, så nu kan vintern komma......😉 Men det var fan inte billigt......... Med tanke på gårdagens- & dagens inköp har jag spenderat motsvarande en charterresa denna helg.......😡 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2018 On 2018-10-27 at 17:50, skrev Kötthandlarn: I avdelningen "trött på att moppa/jag är för uttråkad på att städa, samt den som har mest prylar innan man dör", så gjorde jag denna investering.........😉 Man skall fan inte gå in i ett byggvaruhus........😂 Jävlar va bra den var............. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 29, 2018 Dela Inlagd Oktober 29, 2018 Inte idag men i fredags blev det en promenad i karlslunds naturreservat.. Karlslunds herrgård på första bilden var en av Sveriges första privatbostäder med elektriskt ljus och nu huserar Ulf och Birgitta Jander här och serverar Örebros bästa julbord med mera! Sen ett gäng bilder från "fallen"... Avslutar med en bild på Kvarnmästargården, den såldes faktiskt tidigare i år för runt 5.5 miljoner... Ett ställe som jag gärna skulle vilja göra husesyn i! En mysig stund med frugan.. Tack för att vi finns! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 29, 2018 Dela Inlagd Oktober 29, 2018 Vi hade tur med havet idag...Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 29, 2018 Dela Inlagd Oktober 29, 2018 Vad åt ni Vad dricker ni Vad gör du just nu Vad har ni gjort idag Allt på en gång! Hot Pot med vänner på Dubbelgården! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 30, 2018 Dela Inlagd Oktober 30, 2018 Tidigare idag, eller i natt, helt klart efter midnatt i alla fall. En stilstudie på madam i O's bar. Hon spelade några macher utom tävlan men hade garanterat platsat i laget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 Idag har det varit plågsamt. Började med tandläkaren på förmiddagen. Vid 15 tiden lyckades jag stjälpa en kopp nykokt kaffe i knät. Så nu är det brännskador på magen och höger ben. Som tur är så räddade min lite för stora mage mig från att brännskada han som "bor" nedanför magen.😉 Nu får jag försöka gå lite hjulbent en tid,,,hi hi. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 On 2018-10-26 at 23:57, skrev Duracell: Vad har du gjort idag? Jo tänkt en del efter träffat en polare ikväll efter givande samtal. Jag var rastlös med mycket motor under min skolgång och mobbad. Jag hatade varje sekund att vara tvungen att spendera i skolan. Skolan fick mig att känna mig dålig, dum och misslyckad. Enligt mig var jag inte en dålig pojke – bara dålig på att gå i skolan. Barn som har fantastiska förutsättningar men som blir nedtryckta av skolans krav och ramar. Jag har förstått vid vuxenålder att jag är dyslektiker och har möjligen ADHD men har hittat ett eget sätt att leva och ta mig fram på. Tack och lov har forskningen gått framåt för barn med särskilda behov. Jag gick under min skolgång 1-6 i en observeringsklass (OBS-klass) där barn förpassades med särskilda behov vilket var pedagogisk misshandel enligt mig. I OBS-klasserna gick de som ansågs som mindre begåvade, de som var stökiga, de som var utanför, de som andra tittade ner på och hånade. OBS-klassen var ett experiment som avskaffades för att den ansågs för kränkande för de som gick där men så var det på DDR-Sverige tiden. Många av mina klasskamrater som gick i min OBS-klass är idag missbrukare, kriminella, sitter i fängelse eller döda. En rektor sa till mig i högstadiet - Killar som dig hamnar oftast i fängelse. Idag har jag dock bevisat rektorn och mina lärare att alla hade fel om mig. Jag säger som Paolo Roberto skolan byggd för akademiker. Vi borde skaka hand du och jag någon gång! 🤟 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 Konstaterat att Ljusdal är en sovstad. 2 dar till sen får man åka hem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 Jobbat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 Ställt iordning underskåpen efter utbyte bänkskiva(gratis). Så skönt att slippa vit..Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 22 timmar sedan, skrev Issanbonde: Konstaterat att Ljusdal är en sovstad. 2 dar till sen får man åka hem! En dag kvar! 15,00 starta bilen för hemfärd. Kom . såg . Aldrig mer😨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2018 Kollat på när PD faktiskt gör ngt.....😉 Själv stekte jag biff åt oss....... Blev rätt ok.......🐮 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Kollat på när PD faktiskt gör ngt.....😉 Själv stekte jag biff åt oss....... Blev rätt ok.......🐮 Har han skaffat Tupé ? 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 Testat benutrymmet på SAS igen. Klart godkänt med frisäte bredvid tack SAS //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2018 28 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har han skaffat Tupé ? 😉 Nä, han bestämde sig för att växa ut håret lite för att se hur tunnhårig han egentligen är....... (Sann historia) Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 50 minuter sedan, skrev Broskan: Testat benutrymmet på SAS igen. Klart godkänt med frisäte bredvid tack SAS //Broskan Där hade nog även @pigge01 fått plats med sina extremt långa lårben. Fast det är ju inte Thai från CPH så det får vi aldrig facit på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 Eftersom jag åkte apklass med Lufthansa idag till Frankfurt så fick jag bara 2 helrör vinare innan ankomst.Hoppas det blir bättre på världens bästa flygbolag Thai Airways imorgon och att dom steppar upp från vin-tramset! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 ..städat efter den religiösa riten i går och ta lite ansvar för miljön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 Var på konsert igår. Nightwish på Partille Arena. Rätt okej bilder för att vara från en telefon. Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 Idag åt jag en Kebabtallrik. Det var första gången jag åt kebab. Riktigt gott,så jag vet inte varför jag inte gjort det tidigare. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 On 2018-10-25 at 08:17, skrev stjp8729: Hej Idag tagit det lugnt, till och med varit hemma så passade på att tvätta moppen. Ren och fin. Tänkte åka en sväng, men då började det åska. Så postar dessa två bilder istället och tar det lugnt. Ha en kanonbra dag! Vad heter modellen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Vad heter modellen? Hej Honda Forza 300 My 2018 Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu