Mankan Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 2 minuter sedan, skrev Fritz: Släpp sargen boys...nej jag menar släpp kaklet boys och kom in i trådämnet med era inlägg för tusan! Ok sorry är har lite nördintresse när det gäller sånna här saker. För övrigt har jag jobbart och är på väg hem för att försöka hålla mig till ämnet. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Utflykt... Nu står vi här i kö, men snart så! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 16 timmar sedan, skrev ellim63: Utflykt... Nu står vi här i kö, men snart så! Fredagskö till systemet, precis som på sjuttiotalet. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 I dag har jag varit på Tuc Com och gjort affärer. Batteriet på min gamla trotjänare hade börjat svälla så att det inte gick att få tillbaka bakstycket på plats. Frugan tyckte att nu var det väl ändå dags att även jag skulle skaffa mig en modernare tingest med internet, kamera och alla andra möjliga finesser men så blev inte fallet. Det bidde ett nytt batteri för 350 battingar i stället till gamlingen, den duger gott åt mig och mina behov. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 Blev en sväng i skogen idag. Fortfarande väldigt torrt och inga höstsvampar riktigt ännu. Men en stolt stor sopp hittade jag i alla fall ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 Blev en kasse med CD-skivor hem från loppisen idag . If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 Beundrar frugans respekt för överheten Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 22, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 22, 2018 Varit uppe på Orust å kollat in "Yachten" så att den klarat sig i gårdagens storm......... Fick nöja mig med att kolla på ca 30 meters avstånd eftersom vattenståndet var så högt att det inte gick att komma ut på bryggan......... Jo, den flöt fint fortfarande men bryggan låg helt under vatten......... I normala fall är det ca 1 meter från bryggan ner till vattenytan....... Lyckligtvis har jag väl tilltagen längd på tamparna, annars hade det lätt blivit slagsida med risk för vattenintrång....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 22, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 22, 2018 På vägen hem stannade jag till vid Almön vid Tjörnbron där passagerarfärjan till Lilla Brattön utgår ifrån...... Tur att trafiken är stängd för säsongen för det hade nog blivit svårt för en skärgårdsfärja att lägga till här....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 Igår gjordes detta:se militärtråden! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 Försökt ta mig till kontoret, men fick vända om. Förhoppningsvis har det runnit undan nu, så att man kan ta sig till Harrys ikväll för att reta lite 08:or, utan att behöva vare sig flotte eller badring. 20180923_140333.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 23, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 23, 2018 "Gubbhandlat" lite kläder inför hösten.......... Ibland hade det kanske varit kul att besöka "fina affären" ngn gång......... Är t.ex. sjukt imponerad av @M33 :s snygga skjortor men man är självkritisk......... Har inget större klädintresse, bara det är funktionellt men att lägga sådana pengar på mig är ungefär som att försöka sminka en gris........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 (ändrad) Idag hittade frugan årets första kantareller 😀 Ändrades September 23, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 24, 2018 Dela Inlagd September 24, 2018 14 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: "Gubbhandlat" lite kläder inför hösten.......... Ibland hade det kanske varit kul att besöka "fina affären" ngn gång......... Är t.ex. sjukt imponerad av @M33 :s snygga skjortor men man är självkritisk......... Har inget större klädintresse, bara det är funktionellt men att lägga sådana pengar på mig är ungefär som att försöka sminka en gris........ Tänkte du på den här ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 24, 2018 Dela Inlagd September 24, 2018 16 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: "Gubbhandlat" lite kläder inför hösten.......... Ibland hade det kanske varit kul att besöka "fina affären" ngn gång......... Är t.ex. sjukt imponerad av @M33 :s snygga skjortor men man är självkritisk......... Har inget större klädintresse, bara det är funktionellt men att lägga sådana pengar på mig är ungefär som att försöka sminka en gris........ Du e så söt ändå så du behöver inte nåra kläder alls! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 Varit i ett blåsigt men fint Varberg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 26, 2018 Bokat nostalgitripp till fredag.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 Inte idag men igår var det dags att skörda lite.. Några rader lök, mest för att hålla skadedjur borta.. Får torka till sig i växthuset! Några morötter.. Riktigt maffig koriander (pak chi).. Och så plockade vi två säckar äpplen till kompisens hästar.. Avslutar med 2 bilder på rosorna vi planterade i våras.. Visst är det vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 27, 2018 Dela Inlagd September 27, 2018 Köpt biljetter till morgondagens föreställning av Bat Out Of Hell. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 29, 2018 Dela Inlagd September 29, 2018 Bror min kom upp och vi skulle på provning och middag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2018 Ardbeg är fina grejjer............. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 29, 2018 Dela Inlagd September 29, 2018 Bror min kom upp och vi skulle på provning och middag... Är du i Stockholm nu? Hänger inte med i dina resor [emoji1]Bakfickan på Zumen hade en middag ikväll zwantze tag med specialbuss. Kunde ju vart något.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 29, 2018 Dela Inlagd September 29, 2018 1 timme sedan, skrev Peolito: Är du i Stockholm nu? Hänger inte med i dina resor Bakfickan på Zumen hade en middag ikväll zwantze tag med specialbuss. Kunde ju vart något. Skickat från min iPhone med Tapatalk Japp. Svårt att hålla koll på mig... Tillbaka i Stockholm nu. På Fredag åker jag till Göteborg med stopp i Laxå påvägen. Lördagen går flyget till södra Tyskland. Tillbaka i Gbg på måndagen. Onsdag till Årjäng i Värmland några dagar. Sedan tillbaka i Stockholm en stund igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd September 29, 2018 Dela Inlagd September 29, 2018 On 2018-09-23 at 12:17, skrev audirs2: Igår gjordes detta:se militärtråden! Ännu en värdefull imformation på vårat thaiforum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 30, 2018 Dela Inlagd September 30, 2018 Japp. Svårt att hålla koll på mig... Tillbaka i Stockholm nu. På Fredag åker jag till Göteborg med stopp i Laxå påvägen. Lördagen går flyget till södra Tyskland. Tillbaka i Gbg på måndagen. Onsdag till Årjäng i Värmland några dagar. Sedan tillbaka i Stockholm en stund igen... Helvete viket farande. Lite avundsjuk på Laxå Om vi får till det kan vi suga på en självrunnen på Zumens bakficka.Ha detSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu