rolba Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 2 minuter sedan, skrev Enis: Fått hjärnblödning ett par gånger om och undrar om hela Thailand intelligensreserv finns i Gävle. Fick uppdraget att skjutsa en person från punkt A till punkt B. Efter en tredjedel av sträckan så passerar vi en av passageraren väl känd plats som vi exemplifierar med ett Apotek. Efter två tredjedelar av sträckan så utbrister hen jag måste besöka ett Apotek innan vi kommer fram till punkt B. Detta spelar tamme F*n ingen roll om sträckan är 100 meter eller 100 mil..... förmågan att tänka framåt och planera verkar vara lika med noll komma noll noll. Gillar ni flugor....Nääääää. Enkel handgripligen instruktion hur återvinningspåse hanteras. Fyll absolut inte över strecket, vik ihop noga så att den inte går upp... Påsar är gratis så det är bara att byta så ofta ni kan. Hur ser det då ut när man tittar i bruna tunnan.... överfulla pappåsar i stort sett öppna hela bunten och tre triljarder fluglarver Gillar ni flugor..... Nääääää /Enis De flesta thai förstår en rejäl flatsmäll. Bara att sätta igång och fostra dem. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 1 minut sedan, skrev HuaHindinnge: Om din fru inte säger ifrån till släkten är det bara att ta en grogg och tänka på annat. Haha... första hjärnblödningen gällde ej släkt... däremot den andra... Slurplar på fulöl nu.... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 1 minut sedan, skrev rolba: De flesta thai förstår en rejäl flatsmäll. Bara att sätta igång och fostra dem. 😇 Skall tamme F*n sluta att köpa brämpa och ägg några dagar så får vi se om de klarar av att öppna frysen och hitta nått annat att äta till Jasmine och klibbriset /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 Idag har jag tillfredställt damen när jag vilade från djupgrävningen. Hon gav en bestämd order att denna skulle planteras bredvid salladen så att vi kan skörda sötpotatis nästa år. 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 5 minuter sedan, skrev Enis: Skall tamme F*n sluta att köpa brämpa och ägg några dagar så får vi se om de klarar av att öppna frysen och hitta nått annat att äta till Jasmine och klibbriset /Enis Det är nog du som gett curlingen ett ansikte. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 ..köpt en kaffe som ska avnjutas på tricken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 10 timmar sedan, skrev Enis: Fått hjärnblödning ett par gånger om och undrar om hela Thailand intelligensreserv finns i Gävle. Fick uppdraget att skjutsa en person från punkt A till punkt B. Efter en tredjedel av sträckan så passerar vi en av passageraren väl känd plats som vi exemplifierar med ett Apotek. Efter två tredjedelar av sträckan så utbrister hen jag måste besöka ett Apotek innan vi kommer fram till punkt B. Detta spelar tamme F*n ingen roll om sträckan är 100 meter eller 100 mil..... förmågan att tänka framåt och planera verkar vara lika med noll komma noll noll. Gillar ni flugor....Nääääää. Enkel handgripligen instruktion hur återvinningspåse hanteras. Fyll absolut inte över strecket, vik ihop noga så att den inte går upp... Påsar är gratis så det är bara att byta så ofta ni kan. Hur ser det då ut när man tittar i bruna tunnan.... överfulla pappåsar i stort sett öppna hela bunten och tre triljarder fluglarver Gillar ni flugor..... Nääääää /Enis Där har du en av anledningarna att det är bättre att träffa släkten på deras hemmaplan. Men du tyckte ju det var bättre dom kom till Gävle då får du stå ut med deras livsstil som man har lärt sig är omöjlig att ändra på. Du nämner planera min fru har varit i Sverige i 23år men skriker än att riset är slut när hon ser att det bara är 2 riskorn kvar i påsen på 20kg //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 Kollat in när svärfar hackar i jorden, naturligtvis med skyddsutrustning enligt konstens alla regler. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 44 minuter sedan, skrev Fritz: Kollat in när svärfar hackar i jorden, naturligtvis med skyddsutrustning enligt konstens alla regler. Rädd för hackspett? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 (ändrad) Igår tänk så det kan gå när solen står.... mittiöga bländad deluxe. Och en refug var i vägen enis Ändrades Augusti 22, 2018 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 Hitta ett objekt bakom Dahlboms bil till dig @rolba enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 ..jobbat, hämtat lillplutten, lagat mat och nu så mumsar jag snask😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 Fortsatt takarbete hemma, nästan klar. Bra utsikt från taket Sedan har jag plöjt Nöjesmassakern boxen. Lite ojämn humor, men flera odödliga sketcher och skön 80-tals feeling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 19 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Fortsatt takarbete hemma, nästan klar. Bra utsikt från taket Sedan har jag plöjt Nöjesmassakern boxen. Lite ojämn humor, men flera odödliga sketcher och skön 80-tals feeling. ..ja järn spikar vilket pussel😂🤣😁 du ordnat!! ..den form av humor finner vi knappt i dag. Sjukt kul tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 39 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Fortsatt takarbete hemma, nästan klar. Så bra... då kan du komma hem till mig.... nu när du kan det... Jag bjuder på Bira, nötter och någon rulle. Exemeplvis ..... The Killer Criterion Edition på DVD. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 13 timmar sedan, skrev Enis: Så bra... då kan du komma hem till mig.... nu när du kan det... Jag bjuder på Bira, nötter och någon rulle. Exemeplvis ..... The Killer Criterion Edition på DVD. /Enis Haha, ja nu är man ju någon form av expert på området. Hade väl egentligen inte behövt fixa hela taket, men när man väl har kört igång.....så är det svårt att sätta stop, För bira, nötter och rulle skulle jag i princip bygga ett nytt hus åt dig! Hm, undrar om jag har den i samlingen, måste undersöka..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Intagit en i dubbel bemärkelse våt lunch på en pråm i obygden. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 (ändrad) Fått en ny tatuering och den var gratis. Ackis bjöd visst på den för jag upptäckte den nyss. Kan det vara en Space Invanders? Kanske Duracell kan ge svar på frågan 😉 Ändrades Augusti 23, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 On 2018-08-22 at 13:02, skrev Enis: Hitta ett objekt bakom Dahlboms bil till dig @rolba enis Fru Eliasons folkraceobjekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 3 minuter sedan, skrev rolba: Fru Eliasons folkraceobjekt. satan vad det vräker ner... lika i Tierp? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 24, 2018 Dela Inlagd Augusti 24, 2018 7 timmar sedan, skrev Enis: satan vad det vräker ner... lika i Tierp? /Enis Regnade, men inte så farligt. S Såg en del åska norrut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 24, 2018 Dela Inlagd Augusti 24, 2018 Frukost på hotellet. Kaffet kommer att göra underverk för kistan om en stund.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 24, 2018 Dela Inlagd Augusti 24, 2018 Igår tänk så det kan gå när solen står.... mittiöga bländad deluxe. Och en refug var i vägen enis Du kör utan att veta var du kör? Det är lite thai style på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 24, 2018 Dela Inlagd Augusti 24, 2018 Tagit en liten flygtur. Blev ordentligt nervös då jag vid påstigning såg att det var en Saab, men det gick bra tillslut iallafall... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 24, 2018 Dela Inlagd Augusti 24, 2018 1 timme sedan, skrev Benriach: Tagit en liten flygtur. Blev ordentligt nervös då jag vid påstigning såg att det var en Saab, men det gick bra tillslut iallafall... Knappt inkörd “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu