audirs2 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 16 minuter sedan, skrev rolba: Har sju km till närmaste besiktare. Har inte soppa så det räcker. 😥 Här har du soppa pengar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 4 timmar sedan, skrev Enis: Funderat över ordet konsekvensanalys I går vid middagsbordet så berättade en av Pias kusiner att han hade som dröm att kunna köpa en motorcykel Kawasaki 800 kubikare. Alltid kul att försöka hjälpa till att få drömmar att så in tänkte jag och sade om du hjälper mig med en sak i morgon så kan du få en slant Han blev ju mycket glad och uppspelt samt Smällde i sig ett par 50/50 groggar för att fira. så det blev inte så mycket hjälp idag och drömmen får nog fortsatt vara en dröm. / Enis som fabulerar lite men med en viss dos sanning i denna historia Hur får du in ordet konsekvensanalys i ditt inlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 1 minut sedan, skrev Boa52: Hur får du in ordet konsekvensanalys i ditt inlägg Pröva att googla betydelsen av det, samtidigt som du försöker förstå Enis text så kanske du begriper...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 6 minuter sedan, skrev Boa52: Hur får du in ordet konsekvensanalys i ditt inlägg Bara för att du tycker det är normalt att supa för mycket och vara utslagen dagen efter istället för att arbeta för att uppnå en dröm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 1 minut sedan, skrev HuaHindinnge: Bara för att du tycker det är normalt att supa för mycket och vara utslagen dagen efter istället för att arbeta för att uppnå en dröm. Du är otrevlig, förklara vad konsekvensanalys är i stället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Precis nyss, skrev Boa52: Du är otrevlig, förklara vad konsekvensanalys är i stället Försökte göra det. Ska försöka igen. Dröm: Ny motosai. Hur uppnå dröm: Arbeta Aktivitet: Supa mycket. Konsekvens: Kan inte arbeta för att uppnå drömmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 2 minuter sedan, skrev Boa52: Du är otrevlig, förklara vad konsekvensanalys är i stället Googla för helvete. Någonting kan du ju försöka göra själv för en gångs skull “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 16 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Googla för helvete. Någonting kan du ju försöka göra själv för en gångs skull Han kanske bara har gått folkskola som jag? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Följer sonen via datorn, han gör sin första Ironman i Kalmar. Nu har han sprungit 15 km så bara lite kvar.😁😁😁👍 Hoppas han håller hela vägen men det borde han göra, han har ju bara varit igång 7 timmar 7 minuter Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 33 minuter sedan, skrev nissehult_13: Följer sonen via datorn, han gör sin första Ironman i Kalmar. Nu har han sprungit 15 km så bara lite kvar.😁😁😁👍 Hoppas han håller hela vägen men det borde han göra, han har ju bara varit igång 7 timmar 7 minuter Härligt vet vad han går igenom har själv gjort Kalmar Ironman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 10 minuter sedan, skrev LOSForever: Härligt vet vad han går igenom har själv gjort Kalmar Ironman Det var som fan, trodde du mest körde 100m helrör Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Precis nyss, skrev hamnoi: Det var som fan, trodde du mest körde 100m helrör Na faktist sant dubbel till och med om intresse kan ta PM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 6 timmar sedan, skrev rolba: Var det han du tänkte hyra ut till mitt projekt? Tja hos dig brukar det ju alltid finnas dryckjom enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Lokala haket måste man besöka så klart! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 13 minuter sedan, skrev Enis: Tja hos dig brukar det ju alltid finnas dryckjom enis Jobba först och supa sen. Det ordnar sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Varit på marknad hela dagen med junior och hans kompis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 18, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 18, 2018 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Tong jai: Varit på marknad hela dagen med junior och hans kompis. Grym bild!........ Fångar upplevelsen på ett underbart sätt....... Att se ett barns äkta glädje är ngt av det finaste som finns.......... Ändrades Augusti 18, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Köpte även lite smått & gott innan hemgång från marknaden. salami, rökt ren och rökt röding.Nu lite avsmakning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 4 timmar sedan, skrev nissehult_13: Följer sonen via datorn, han gör sin första Ironman i Kalmar. Nu har han sprungit 15 km så bara lite kvar.😁😁😁👍 Hoppas han håller hela vägen men det borde han göra, han har ju bara varit igång 7 timmar 7 minuter Han kom i mål, bra kämpat Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 20, 2018 Shoppat en ny bok samt ett par träningsbyxor......... Undrar vad jag kommer lägga mest tid med?....... Å så har årets bibel delats ut hemma........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Shoppat en ny bok samt ett par träningsbyxor......... Undrar vad jag kommer lägga mest tid med?....... Å så har årets bibel delats ut hemma........ Det vill jag veta haha. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 Här kommer en dagsummering.😁😁😁 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 On 2018-08-18 at 20:23, skrev nissehult_13: Han kom i mål, bra kämpat När jag var som piggast efter lumpen så sprang jag milen på 31 min! Världsrekordet är 27 min! Hade jag klarat 30 min så hade en plats i finska landslaget vart spikat! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 Fått hjärnblödning ett par gånger om och undrar om hela Thailand intelligensreserv finns i Gävle. Fick uppdraget att skjutsa en person från punkt A till punkt B. Efter en tredjedel av sträckan så passerar vi en av passageraren väl känd plats som vi exemplifierar med ett Apotek. Efter två tredjedelar av sträckan så utbrister hen jag måste besöka ett Apotek innan vi kommer fram till punkt B. Detta spelar tamme F*n ingen roll om sträckan är 100 meter eller 100 mil..... förmågan att tänka framåt och planera verkar vara lika med noll komma noll noll. Gillar ni flugor....Nääääää. Enkel handgripligen instruktion hur återvinningspåse hanteras. Fyll absolut inte över strecket, vik ihop noga så att den inte går upp... Påsar är gratis så det är bara att byta så ofta ni kan. Hur ser det då ut när man tittar i bruna tunnan.... överfulla pappåsar i stort sett öppna hela bunten och tre triljarder fluglarver Gillar ni flugor..... Nääääää /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 2 minuter sedan, skrev Enis: Fått hjärnblödning ett par gånger om och undrar om hela Thailand intelligensreserv finns i Gävle. Fick uppdraget att skjutsa en person från punkt A till punkt B. Efter en tredjedel av sträckan så passerar vi en av passageraren väl känd plats som vi exemplifierar med ett Apotek. Efter två tredjedelar av sträckan så utbrister hen jag måste besöka ett Apotek innan vi kommer fram till punkt B. Detta spelar tamme F*n ingen roll om sträckan är 100 meter eller 100 mil..... förmågan att tänka framåt och planera verkar vara lika med noll komma noll noll. Gillar ni flugor....Nääääää. Enkel handgripligen instruktion hur återvinningspåse hanteras. Fyll absolut inte över strecket, vik ihop noga så att den inte går upp... Påsar är gratis så det är bara att byta så ofta ni kan. Hur ser det då ut när man tittar i bruna tunnan.... överfulla pappåsar i stort sett öppna hela bunten och tre triljarder fluglarver Gillar ni flugor..... Nääääää /Enis Om din fru inte säger ifrån till släkten är det bara att ta en grogg och tänka på annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu