samet Inlagd Augusti 1, 2018 Dela Inlagd Augusti 1, 2018 Tagit en bärs med @Luke the Drifter i Korat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 1, 2018 Dela Inlagd Augusti 1, 2018 1 timme sedan, skrev samet: Tagit en bärs med @Luke the Drifter i Korat... Tack så hemskt mycket för att Du bjöd mig på en Åbro, samet Jag hoppas få bjuda igen en annan gång då du inte kör bil ! Mvh Luke Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 1, 2018 Dela Inlagd Augusti 1, 2018 I förmiddags gick tattarlasset söderut, rullade iväg med kraftig överlast. Damen har med sig packning i klass med en hemresa från Thailand. Hon började dagen med att laga mat i 3 timmar, jag undrade lite försynt varför inte detta gjordes igår, det blev onda ögat direkt så jag och junior lastade in våra 2 väskor sedan var det bara att vänta.Anlände x antal timmar senare till första delmålet i masarna och kullornas rike, Orsa. Väldigt trevlig camping och vackra omgivningar, jag och junior började med ett svalkande dopp. Har just avslutat med lite mat, riktigt goda rökta räkor, de andra rätterna var också bra. sedan en liten promenad, nu ryggläge.Kan för övrigt informera om att damen är sådär lagom impad av mitt skägg, det har jag inte orkat göra något åt ännu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BIGBOSS Inlagd Augusti 1, 2018 Dela Inlagd Augusti 1, 2018 38 minuter sedan, skrev Tong jai: I förmiddags gick tattarlasset söderut, rullade iväg med kraftig överlast. Damen har med sig packning i klass med en hemresa från Thailand. Hon började dagen med att laga mat i 3 timmar, jag undrade lite försynt varför inte detta gjordes igår, det blev onda ögat direkt så jag och junior lastade in våra 2 väskor sedan var det bara att vänta.Anlände x antal timmar senare till första delmålet i masarna och kullornas rike, Orsa. Väldigt trevlig camping och vackra omgivningar, jag och junior började med ett svalkande dopp. Har just avslutat med lite mat, riktigt goda rökta räkor, de andra rätterna var också bra. sedan en liten promenad, nu ryggläge.Kan för övrigt informera om att damen är sådär lagom impad av mitt skägg, det har jag inte orkat göra något åt ännu. Ni var inte ner på sista Orsayran som gick av stapeln i kväll? Vi var där förra onsdagen och det var väldigt trevlig med musikanter på gator och i resturanger Förövrigt kan jag hålla med om att Orsa camping var en positiv överraskning, vill ni ha lite djupare badvatten så gå längst bort på campingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 1, 2018 Dela Inlagd Augusti 1, 2018 Rest ner till Krakow, Polen.Utsikt från det lyxiga hotellet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 1, 2018 Dela Inlagd Augusti 1, 2018 Gliwice menar jag.Lite snurrig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2018 Inte ett skit......... Fan va gött det är med semester......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 2, 2018 Dela Inlagd Augusti 2, 2018 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Inte ett skit......... Fan va gött det är med semester......... Ingen Thailands resa på G ? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 2, 2018 Dela Inlagd Augusti 2, 2018 Stått på en stor, tom parkering och fått en buckla i dörren när en idi*t var tvungen att parkera 30 cm ifrån mig och slå upp dörren rätt in i sidan på vår bil. Sen hade han mage och bli upprörd över att hans dörr fick en bit färg från vår bil. Hehe... Vilka miffon det finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 2, 2018 Dela Inlagd Augusti 2, 2018 11 minuter sedan, skrev Surin P3: Stått på en stor, tom parkering och fått en buckla i dörren när en idi*t var tvungen att parkera 30 cm ifrån mig och slå upp dörren rätt in i sidan på vår bil. Sen hade han mage och bli upprörd över att hans dörr fick en bit färg från vår bil. Hehe... Vilka miffon det finns. Fram med Hiltin och massera hela huven på hans bil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 2, 2018 Dela Inlagd Augusti 2, 2018 10 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Fram med Hiltin och massera hela huven på hans bil Glömde Hiltin, men ström har jag med mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 2, 2018 Dela Inlagd Augusti 2, 2018 tankat gratisbensin enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 2, 2018 5 timmar sedan, skrev Stoneys: Ingen Thailands resa på G ? Nä, inget planerat just nu. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Augusti 2, 2018 Dela Inlagd Augusti 2, 2018 Mina ser ut såhär 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 2, 2018 Dela Inlagd Augusti 2, 2018 13 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Fram med Hiltin och massera hela huven på hans bil Hilti!!!! En Stinger missil behövs det!!! Hail Hilti! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 2, 2018 Dela Inlagd Augusti 2, 2018 49 minuter sedan, skrev jlh66: Mina ser ut såhär 🙄 Värre blir det i höst, i synnerhet med allt som heter bil! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 2, 2018 On 2018-07-31 at 21:02, skrev Kötthandlarn: Det vart ju rätt trevligt men sedan gick det snabbt utför......... Badade lite och sparkade in tån i en bojkedja full med havstulpaner som skar upp en tå och trampdynan......... Inget vackert att ta bild på med allt blod....... Desinfektionsmedlet sved ganska så mycket när jag sprutade in den i såren....... Det var tur att jag tog såren på allvar och agerade med en gång.......... Jag har sett hur det vidrigt det kan bli när man river upp sig på havstulpaner tillsammans med gamla rostiga kedjor........ Gjorde en mindre operation på mig själv (man är väl styckningskunnig ), där jag var inne och grävde djupt i såren med diverse (steriliserade) verktyg och fick rensat bort all skit i form av rostflagor och rester av havstulpaner samt i med en jäkla massa desinfektion............ Ganska så hög smärttröskel men detta gjorde hyfsat ont.......... Man skall väl egentligen ta sig till sjukan med en gång men jag står inte ut med köerna utan ser hellre om "själv är bäste dräng" först 😄.......... Å se på fan va bra det blev......... Har läkt jättefint (men det blir ingen bild på det, för det ser inte kul ut även om det inte är infekterat)........... Nästa sak jag skall göra är att säga upp mig från jobbet och ta anställning Sahlgrenska sjukhuset som kirurg.......... Hur svårt kan det vara?........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 2, 2018 Dela Inlagd Augusti 2, 2018 Värre blir det i höst, i synnerhet med allt som heter bil! AmatörerSlängde i lite vätska i bilen, då den blir törstig när det är varmt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 2, 2018 Dela Inlagd Augusti 2, 2018 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Amatörer Slängde i lite vätska i bilen, då den blir törstig när det är varmt. Skall fan tanka min lastbil, den tar 500 liter, då jävlar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 3, 2018 Dela Inlagd Augusti 3, 2018 Pölhäng😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 3, 2018 Dela Inlagd Augusti 3, 2018 9 timmar sedan, skrev audirs2: Skall fan tanka min lastbil, den tar 500 liter, då jävlar! Ja, men allt under 17kr/liter är någon subventionerad skit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 3, 2018 Dela Inlagd Augusti 3, 2018 2 timmar sedan, skrev frogfish: Pölhäng😎 såg lagomt stort o trevligt ut, var/vilket hotell? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 3, 2018 Dela Inlagd Augusti 3, 2018 2 timmar sedan, skrev frogfish: Pölhäng😎 Bra bokval. Han har skrivit många bra böcker i samma serie men det vet du säkert redan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 3, 2018 Dela Inlagd Augusti 3, 2018 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Soengsang: såg lagomt stort o trevligt ut, var/vilket hotell? Opey de place på soi Lengkee i Fiskebyn. Bra läge, ok frulle och bra pool. 990 baht/natt. Ändrades Augusti 3, 2018 av frogfish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 3, 2018 Dela Inlagd Augusti 3, 2018 2 minuter sedan, skrev M33: Bra bokval. Han har skrivit många bra böcker i samma serie men det vet du säkert redan. Jo, gillar honom skarpt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu