rolba Inlagd Juni 18, 2018 Dela Inlagd Juni 18, 2018 13 timmar sedan, skrev Enis: Helvetets resas moder detta ej lämnat Bangkok ännu, skulle rest i morse kl 10.00 thaitime, först nu skeppade till hotell. mormor som skulle ut och resa i vida världen för första gången i sitt liv lär ju efter detta aldrig mera i återstoden av sitt liv lämna sin gård. Enis Fullträff. Du slipper ju lägga ut en jäkla massa biljettpengar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 18, 2018 Dela Inlagd Juni 18, 2018 17 minuter sedan, skrev rolba: Fullträff. Du slipper ju lägga ut en jäkla massa biljettpengar. hehe, var är bäst att ansöka? @L64 några tips? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 18, 2018 Dela Inlagd Juni 18, 2018 7 minuter sedan, skrev Enis: hehe, var är bäst att ansöka? @L64 några tips? /Enis Tänkte ju mest att du slipper få hit svärmor nå mer. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 Idag har jag köpt käk för 1000 kr. Blev en liten paj och några grejor till... Kommer hem och det båser halv storm ( ni kanske har märkt det ) Bäst att sätta sig ner och lugna nerverna.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 Idag har det varit slip o släp. Betalat räkningar, anslutit mig till Kivra och sedan ansökt om pension. Så nu är det slut med letande av tomburkar, snart kommer fattigpensionen. Inte nog med detta kroppkakor har gjorts idag. Frugan ville göra kroppkakor, men var osäker på receptet så jag googlade. Sedan var det bara att sätta frugan i arbete. Med sådan arbetsledare kunde det bara gå bra. Kroppkakorna blev jättegoda. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev nissehult_13: Idag har det varit slip o släp. Betalat räkningar, anslutit mig till Kivra och sedan ansökt om pension. Så nu är det slut med letande av tomburkar, snart kommer fattigpensionen. Inte nog med detta kroppkakor har gjorts idag. Frugan ville göra kroppkakor, men var osäker på receptet så jag googlade. Sedan var det bara att sätta frugan i arbete. Med sådan arbetsledare kunde det bara gå bra. Kroppkakorna blev jättegoda. Jävlar vad snabba de var. Ansökte i söndags då jag glömt bort det och i morgon kommer det in några ören på kontot. Ändrades Juni 19, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 10 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Jävlar vad snabba de var. Ansökte i söndags då jag glömt bort det och i morgon kommer det in några ören på kontot. Grattis, själv är jag ute i god tid fyller 61 i september. Lika bra att börja ta ut medans det finns något kvar.😁😁😁 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Jävlar vad snabba de var. Ansökte i söndags då jag glömt bort det och i morgon kommer det in några ören på kontot.Mig puffade dom fram till 63år.Suck. Inte första ändringen heller om man säger som så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 1 hour ago, Nicholas said: Mig puffade dom fram till 63år. Suck. Inte första ändringen heller om man säger som så. Med vilken motivering? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Med vilken motivering?Att befolkningen blir äldre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Precis hindrat Pias kusin som tänkte använda avhärdningssalt för diskmaskinen som tvättmedel i tvättmaskinen phuuuuu enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Suttit på möte i Solna hela dagen och är nu påväg hem [emoji583][emoji578][emoji579][emoji577][emoji581][emoji585][emoji614][emoji613]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Rullade in till stanSkickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Tittat på Hitlers projekt som nu renoveras och är bla hotell och lägenheter. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 23, 2018 Dela Inlagd Juni 23, 2018 (ändrad) Först fixade jag tårta Sedan blev det jordbävning väggen i halen sprack Sedan besökte vi vänner för en trevlig lunch tillsammans. Där efter gick vi till närliggande Göta kanal. Nu är vi hemma så att jag kan ta mig en eller två av min singel malt Ändrades Juni 23, 2018 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 23, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2018 (ändrad) Reflekterat över gårdagens minnesluckor........ Det rensades tydligen lite jordgubbar....... Å käkades sill å potäter.......... Som jag tydligen var nöjd med....... Å förmodligen även efterrätten....... Sedan bjöds det på bubbel tror jag......... Därefter skulle vi på "white-thrashparty" å PD kollar tidtabellen från Lalleröd Centralstation......... Hamnade till slut i ladugårdsträsket......... Å bilar...... Linedance å annat i logen....... Lite mingelbilder......... Ändrades Juni 23, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 23, 2018 Dela Inlagd Juni 23, 2018 2 timmar sedan, skrev JJC: Först fixade jag tårta Sedan blev det jordbävning väggen i halen sprack Sedan besökte vi vänner för en trevlig lunch tillsammans. Där efter gick vi till närliggande Göta kanal. Nu är vi hemma så att jag kan ta mig en eller två av min singel malt Jag diggar slussar! Tänkte mig att stanna till vid Bergs slusstrappa imorgon. Ser fram emot det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 Fotat min dotter. Förmodligen det bästa jag kommer att fixa idag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 Vaknat, fixat dotterns iPad. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 38 minuter sedan, skrev Tommy: Vaknat, fixat dotterns iPad. MVH Inte undra på att jag förlängt flytten down there.. Ngt annat på agendan idag Tommy? Förlåt mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 5 minuter sedan, skrev Nakhon: Inte undra på att jag förlängt flytten down there.. Ngt annat på agendan idag Tommy? Förlåt mig! Efter att ha njutit av 2 dagars ledighet, de kortaste dagarna någonsin, så är det bara att bita ihop och åka till jobbet, semestern är slut för i år! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 7 minuter sedan, skrev Tommy: Efter att ha njutit av 2 dagars ledighet, de kortaste dagarna någonsin, så är det bara att bita ihop och åka till jobbet, semestern är slut för i år! MVH Ok. Felbedömning. Trodde du var ett av gängen därnere. Förlåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 Gruvar mig än idag att jag inte köpte Peter B's sommarställe i Lerkil när jag hade chansen. F*** me. . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 Fuck. Jag loggar ut på riktigt nästa gång. Jag har viktigare saker på gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 Import från polen tidigare under dan. 200 lock. Oförskämt bra pris. Love U so much Poland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu