Jump to content
born41

Kvinna söker man

Recommended Posts

Esspe

Man kan ju gifta sig rikt.

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk

58 år är väl lite gammalt för en thailändska?

Särskilt med tanke på att det kryllar av giftaslystna 25 åringar i barerna.

BTT

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Changnoi
3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Men då får man ha gummiband runt plånkan.

• Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
born41
6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

I din enfald fantiserar Du om att en 25-årig tjej kan bli lycklig om dom gifter sig med en pensionär.

Gamla gubbar som är ihop med en 25-åring behöver en penisförlängare och fortlever i ett självbedrägeri.

BTT väx upp och inse att det viktiga är inte att ha en så ung brutta som möjligt utan man skall finna en dam som är på samma mognadsnivå som en själv.

Born41

• Ge karma 7
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
janne_h
23 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Man kanske vill ha en tjej  som matchar egna hjärnkapaciteten och erfarenheten (nån som kan mer än bara pippa). I ditt fall eftersom du bara tänker med kuken, så passar nog en oerfaren 25 åring. Tänk dock att det finns faktiskt dom som till skillnad från dig använder hjärnan på huvet till att tänka med. :)

• Ge karma 7
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
andrejsdenruskige
16 timmar sedan, skrev janne_h:

Man kanske vill ha en tjej  som matchar egna hjärnkapaciteten och erfarenheten (nån som kan mer än bara pippa). I ditt fall eftersom du bara tänker med kuken, så passar nog en oerfaren 25 åring. Tänk dock att det finns faktiskt dom som till skillnad från dig använder hjärnan på huvet till att tänka med. :)

Skulle vara en 25 åring från något gruppboende i såfall. Så som BTT skriver på forumet, så finns det väl ingen vettig människa som pallar med honom

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
evert 1

Otvivelaktigt är thaikvinnor födda på 50 talet en bra årgång.

Senare födda har varken den erfarenheten eller mognaden som behövs för att verkligen tillfredsställa en svensk man och hans behov.

Enda problemet som jag kan se är eventuellt bagage som blir kvarlämnat i Thailand, eller som en svensk man måste ta hand om/förvara i Thailand, kan komma att kräva både tid och tålamod men inte minst utrymme.

• Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
wUThai
Otvivelaktigt är thaikvinnor födda på 50 talet en bra årgång.

Senare födda har varken den erfarenheten eller mognaden som behövs för att verkligen tillfredsställa en svensk man och hans behov.

Enda problemet som jag kan se är eventuellt bagage som blir kvarlämnat i Thailand, eller som en svensk man måste ta hand om/förvara i Thailand, kan komma att kräva både tid och tålamod men inte minst utrymme.

Vilka behov är det som ska tillfredsställas? Min fru är född på 80:talet och klok som få på alla sätt. Det är snarare hon som köpt ner sig.. Hade jag inte varit så snygg så hade hon dratt för längesen! Vilken erfarenhet och mognad är det du pratar om?

Oavsett vilken ålder så är det individer det handlar om. Känner en del genomkorkade 50:talister från Thailand.

Vet inte om ditt inlägg var ironiskt eller inte?!

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

• Ge karma 7
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
evert 1

Lika barn leka bäst. Min fru är född på 50 talet och uppväxt under FATTIGA (vi svenskar skulle kalla det miserabla förhållanden)

Är själv uppvuxen under liknande förhållanden, bl.a inget rinnande vatten eller avlopp förrän mitten på 60 talet, korna handmjölkades till slutet av 50 talet (fanns varken mjölkmaskin eller ström i ladugården.

I dag lever vi HELT annorlunda, Vi har TILLSAMMANS idogt strävat och byggt upp något som vi GEMENSAMT äger och är stolta över.

Min folkskolelärare ansåg mig t.o.m vara för DUM för att gå i realskola (nuvarande 9 årig skola).

Min fru var i princip analfabet när hon kom till Sverige, jobbar idag på ett advokatkontor (tjänar multum:big_smile:)

Själv försöker efter bästa förmåga driva skogsfastigheten efter att tidigare jobbat som en enkel chaffis.

• Ge karma 7
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kenneth4618
Inlagd (ändrad)
5 timmar sedan, skrev thomas001:

Jag har varit gift med en Svensk kvinna fodd på 50-talet och ytterligare en Svensk kvinna fodd på tidigt 60-tal.

Nu är jag gift med en Thailändsk kvinna fodd på 70-talet och jag kan lova dig att hon slår mina tidigare fruar med hästlängder då det gäller att ta hand och pyssla om en fet 60-åring.

Hon fixar mina behov till 100% och jag forsoker ge det samma tbx till henne. 

Älskar henne mer än något annat här i livet. Ska ju vara mina tre soner då men det är inte samma kärlek!

Så for mig funkar en kvinna fodd på 70-talet helt perfekt.

fru.jpg.724a36b4acc2b3df1660f922a2a174e6.jpg

Den texten kunde vara skriven av mig själv :)

Bor granne med mitt ex  och hennes "nya" och vi är goda vänner och har kalas tillsammans vid vissa högtider.

Ändrades av Kenneth4618
  • Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy