Jump to content
IGNORERAD

Har du haft sex med en ladyboy?


Cavemannen

Har du haft sex med en ladyboy?  

105 röster

  1. 1. Har du haft sex med en ladyboy?

    • Ja
      23
    • Inte ännu, men jag funderar på det
      3
    • Inte vad jag vet
      18
    • Nej
      61


Recommended Posts

Har inte haft tanken på att försöka på en ladyboj eller andra hen för jag är gift och får och ger vad som behövs i sex.Hon klagar inte

Jag är goda kompisar med två katoyer ivår by,mycket goda kompis med dom. Helt klart ni som super runt i Pattaya sätter väl på en och

annan Ladyboy, katoj. Det är väl därför ni är i Pattaya. Supa, leva rövare, inte klokt

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    7

  • M33

    5

  • Batting

    5

  • Soengsang

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kenneth4618

Ladyboykatoj blev jag allt lite nyfiken på

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev M33:

Brudar eller ladyboys, dvärgar eller normalväxta, har de röv så.....

Exaktemente.Detta skall provas nästa resa.Att det ska vara så förbannat noga allting.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte varför men så fort jag bara kommer i närheten av en katoy (ladyboy) reser sig håret i nacken, fungerar ungefär som när en hanhund upptäcker en annan hanhund på sitt revirområde.

Är själv en hanne och skulle aldrig kunna tänka mig beblanda mig sexuellt med en av samma kön - så sjuk är man int.😈

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev evert 1:

Vet inte varför men så fort jag bara kommer i närheten av en katoy (ladyboy) reser sig håret i nacken, fungerar ungefär som när en hanhund upptäcker en annan hanhund på sitt revirområde.

Är själv en hanne och skulle aldrig kunna tänka mig beblanda mig sexuellt med en av samma kön - så sjuk är man int.😈

Du är bara osäker i dig själv. Prova GHB med Redbull och låt dig bli utnyttjad, du kommer vakna som en helt annorlunda människa....

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
1 minut sedan, skrev M33:

Du är bara osäker i dig själv. Prova GHB med Redbull och låt dig bli utnyttjad, du kommer vakna som en helt annorlunda människa....

Eller som en något stukad hanhund :D 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Är lite känslig med hår i maten... så porrpung och och ohårig prinskorv måste det nog vara tillsammans med mycket kvinnligt utseende och rejäla brön .... för att det skulle kunna börja rycka lite i baguetten...

 

 

:big_smile:

 

/Enis 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 minut sedan, skrev Enis:

Är lite känslig med hår i maten... så porrpung och och ohårig prinskorv måste det nog vara tillsammans med mycket kvinnligt utseende och rejäla brön .... för att det skulle kunna börja rycka lite i baguetten...

 

 

:big_smile:

 

/Enis 

Men vaddå. Bara vända andra sidan till. 😁

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev JJC:

Titta och lär dig hur man kollar 

 

 

Så gjorde jag också, första gången jag var i Thailand, när en världsvan polare lurade in en på ett katöj-ställe, några våningar upp på nana plaza.

Det var ju iofs ingen annan som såg det men minen på katöjen som uppvaktade mig,blev ju lite förändrad...

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Jag saknar ett alternativ "Jag tror det", när jag såg "henne" från Soi 8 dagen efter.

 

Sedan har jag mina misstankar om denna filippinska.

002.thumb.jpg.949410a93c34197d6879c7e59046d80a.jpg.f23c151bd8eaa059d78fb6b5287ae05e.jpg004.thumb.jpg.83feba8f091771eedfcf85831b2b3933.jpg.d9393da6486460cfc0f4cc31036c9dd8.jpg005.jpg.ff60c2ea1f79514453ad43e5ee4665b4.jpg.e74ab967289cedd0fdc501e3c919f876.jpg007.jpg.a181f619e0f91818c001a846a152b859.jpg.716f84e453effe7f461ee4b76d11fe3a.jpg003.jpg.6cb58b38553fd14287a6e638eaf1f475.jpg.d0569348da663e0c9c2abdc6cbfa7193.jpg

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Boa52:

Har inte haft tanken på att försöka på en ladyboj eller andra hen för jag är gift och får och ger vad som behövs i sex.Hon klagar inte

Jag är goda kompisar med två katoyer ivår by,mycket goda kompis med dom. Helt klart ni som super runt i Pattaya sätter väl på en och

annan Ladyboy, katoj. Det är väl därför ni är i Pattaya. Supa, leva rövare, inte klokt

Ser du skillnad på en lys bojj och en lady bojj?:crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

 

Jag är med två katoyer ivår by,mycket goda kompis med dom. sätter väl på en och

annan Ladyboy, katoj.

 

Brukar du vara mellanvagn i tåget då?

 

 

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

 

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
3 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

 

 

 

 

Brukar du vara mellanvagn i tåget då?

 

 

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

 

 

 

Nej han är loket :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

20 hours ago, evert 1 said:

Vet inte varför men så fort jag bara kommer i närheten av en katoy (ladyboy) reser sig håret i nacken, fungerar ungefär som när en hanhund upptäcker en annan hanhund på sitt revirområde.

Är själv en hanne och skulle aldrig kunna tänka mig beblanda mig sexuellt med en av samma kön - så sjuk är man int.😈

Slappna av, de flesta på MPR är nog ganska liberala när det kommer till sexualitet. Det är helt uppenbart att du är, minst, bisexuell och ingen kommer anklaga dig om du stiger ur garderoben.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev JJC:

Kvinna med k*k

Man med bröst och makeup

 

för k*ken kan vara kapad

 

/Enis 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Enis:

Man med bröst och makeup

 

för k*ken kan vara kapad

 

/Enis 

Fråga en Katoy vad de är? Man eller kvinna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
5 minuter sedan, skrev Enis:

Man med bröst och makeup

 

för k*ken kan vara kapad

 

/Enis 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Enis:

Man med bröst och makeup

 

för k*ken kan vara kapad

 

/Enis 

Fortsättningsvis borde de bara benämnas pre- / post-op så man inte tar fel. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det skulle faktiskt inte falla mig in. Jag kan inte se förbi det faktum att de egentligen är karlar. När jag tackade nej till en i Patong med orden "No, I prefer ladies", så hoppade hans kompis fram och klöste mig på armen samtidigt som personen i fråga upprört skrek "I am a lady!". Jag fick fly in i en butik som sålde billiga tröjor. Tjejen i butiken ruskade på huvudet och menade att jag inte borde ha svarat på inviten över huvud taget, "You just had to pass by, they're trouble!".

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Batting:

Det skulle faktiskt inte falla mig in. Jag kan inte se förbi det faktum att de egentligen är karlar. När jag tackade nej till en i Patong med orden "No, I prefer ladies", så hoppade hans kompis fram och klöste mig på armen samtidigt som personen i fråga upprört skrek "I am a lady!". Jag fick fly in i en butik som sålde billiga tröjor. Tjejen i butiken ruskade på huvudet och menade att jag inte borde ha svarat på inviten över huvud taget, "You just had to pass by, they're trouble!".

Fast den den "bruden" du tryckte dagen innan med sjukt bra pattar är du nöjd med, mest för att du inte vet att hon innan var en han, hade pung och hette Pong... Fast det var värt varenda spänn

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev M33:

Fast den den "bruden" du tryckte dagen innan med sjukt bra pattar är du nöjd med, mest för att du inte vet att hon innan var en han, hade pung och hette Pong... Fast det var värt varenda spänn

Förväxla inte mig med dig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
2 minuter sedan, skrev Batting:

Förväxla inte mig med dig!

Slappna av, de flesta på MPR är nog ganska liberala när det kommer till sexualitet. Det är helt uppenbart att du är, minst, bisexuell och ingen kommer anklaga dig om du stiger ur garderoben.

:D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...