Jump to content
IGNORERAD

Länge leve Konungen

Benriach

Recommended Posts

Grattis Carl XVI Gustaf till det nya rekordet på 44år och 223 dagar vid makten(nåja...) i Sverige!

För Sverige i tiden.

5347430747_0eed9c6b03.jpg

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Grattis kungen!

Hoppas du slår världsmästaren också, Buhmibol, fast det gör väl Elizabeth...

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Äh jäkla rojalister, skit på er!:rotfl::big_smile::rotfl:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Gud bevare konungen och fosterlandet samt Öland o Gotland o alla andra jävla öar

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Lägg ner skiten, jag skulle ta mig fan hellre se Åkesson som president bara han var vald av folket. Ja det säger det mesta vad jag tycker om detta förlegade statsskick.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fredman:

Lägg ner skiten, jag skulle ta mig fan hellre se Åkesson som president bara han var vald av folket. Ja det säger det mesta vad jag tycker om detta förlegade statsskick.

Var och en har rätt till sin åsikt, tur att vi inte lever i Nordkorea, eller nåt annat kommunistland!

Personligen tycker jag det är trevligt att vi har det statsskick vi har, Monarki.

Och handen på plånboken sossepack, skulle ni hellre se att familjen Bernadotte köptes ut för 946 169 650 511 SEK, vilket är statsskulden och var vad familjen Bernadotte betalade för att få ta över Sveriges tron.

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Fredman:

Ja du fick ju två Sd gubbar som gav dej karma men jag tycker du inte ska börja supa så tidigt på fredagen, blir bättre inlägg då

Dela på andra sajter

Guest Fredman
12 minuter sedan, skrev Boa52:

Ja du fick ju två Sd gubbar som gav dej karma men jag tycker du inte ska börja supa så tidigt på fredagen, blir bättre inlägg då

Tror du? Det vet i fan.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Fredman:

Tror du? Det vet i fan.

:smile: man kan ju hoppas, ha en bra fredagskväll

Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Boa52:

Hmm ta och läs om Fredman´s inlägg några gånger och sen kan du ju gå på sängen och fundera på 

det resten av kvällen.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...