L64 Inlagd Maj 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2018 Måste erkännas att det finns ett par riktiga granningar på lokalhaket här i Pattaya Kanske skulle prova denna inrättning nån dag!? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 On 2018-05-08 at 14:43, skrev L64: Kanske skulle prova denna inrättning nån dag!? Ha ha ha ha ha, det kan ju gå hur som helst.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2018 9 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Ha ha ha ha ha, det kan ju gå hur som helst.......... Kanske en dockning om man har tur!? 😍 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2018 Är på Suvvan imorgon(Fredag) kväll ca 20.30 till midnatt och är det någon som vill dela ett happy meal eller nåt så hojta till eller dra ett pm... 😎 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Du lura mig Jag trodde du flög jorden runt. Och drog till lax - Jfk - FRA - GOT. Jag är i Pattis ca: 10 i morgon Bör på Aria.... Kommer till Harrys vid 11. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2018 42 minuter sedan, skrev pigge01: Du lura mig Jag trodde du flög jorden runt. Och drog till lax - Jfk - FRA - GOT. Jag är i Pattis ca: 10 i morgon Bör på Aria.... Kommer till Harrys vid 11. Jag lämnar väl Harrys runt 10.45 😎 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2018 Var en sväng på svettmarknaden... Belöning efter att ha stått ut en halvtimme därinne Lite sjåppat iaf En go lasagne på hemmaplan Blev lite nödig när jag skulle bada Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2018 Two Lions besöktes En go Tisdagskombo Lokal bar besöktes Matvagn Mera mat från veckan Så rackarns skönt att hoppa i på morronkvisten Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2018 Lite balkongbilder Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2018 Skyltar vid bubblaren Tog en Grab till Norra Pattaya Hade ett ärende hit Det arbetas friskt i Norra Pattaya Beach Hitta ett ställe jag måste besöka nästa gång! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2018 En go schnitzel på Harrys men jag minns inte vilken dag Hamnade här igår Alldeles lysande trevlig servitris Gubbe som tyckte det tog för lång tid Testade zoomen på den lilla kameran Kom ett välbehövligt regn och det blev riktigt behagligt efter det Då får man torka av bänkarna Ryskan slutar för dagen Kvällsmål på Harrys Frukost imorse 😁 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2018 Upptäckte denna när jag slet fram väskan imorse.Den har hängt med sen Amerikat men nu tar burkens resa slut! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 9 minuter sedan, skrev L64: Upptäckte denna när jag slet fram väskan imorse.Den har hängt med sen Amerikat men nu tar burkens resa slut! Det står BLK på burken, betyder det balkongöl? Trevlig hemresa, sommaren har nått Sverige, shortsväder här också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2018 10 minuter sedan, skrev Cavemannen: Det står BLK på burken, betyder det balkongöl? Trevlig hemresa, sommaren har nått Sverige, shortsväder här också. Tack, kan betyda balkongöl för nu blev det en sån... eller rättare sagt nåt cideraktigt Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Har potatispriset skjutit i höjden med tanke på hur lite potäter man får till maten? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2018 18 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har potatispriset skjutit i höjden med tanke på hur lite potäter man får till maten? Tänker du på fläskmeddan? 😁 @pigge var e du? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2018 Ingen pigge i synfält... läser du detta pigge så e du välkommen på en stänkare på Sutus Court Nr 1 i svängen rum 1708... men jag lämnar bygget 19.00.. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2018 Tack @spooncreek för att du gav dig till känna... min ansiktsradar är som vanligt urkopplad och hoppas på längre möte nästa gång! @pigge01 var e du? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 2 minuter sedan, skrev L64: @pigge01 var e du? Han glömde ICA-kortet /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 10 minuter sedan, skrev L64: Tack @spooncreek för att du gav dig till känna... min ansiktsradar är som vanligt urkopplad och hoppas på längre möte nästa gång! @pigge01 var e du? Han gillade väl CPH-tåget så mycket så han sitter fortfarande där. Han dyker väl upp tillsammans med BTT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 9 minutes ago, L64 said: Tack @spooncreek för att du gav dig till känna... min ansiktsradar är som vanligt urkopplad och hoppas på längre möte nästa gång! @pigge01 var e du? Trevlig resa hem, så hörs vi nästa gång. Inte avundsjuk på destinationen däremot på loungetiden ikväll 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 4 timmar sedan, skrev L64: Tänker du på fläskmeddan? 😁 @pigge var e du? Har varit där 8, 38 - 10,30 ÅT frukost mm. Sedan 11,30 - 12,30 tog en öl. Jick sedan till hotellt och fick mitt rum Dusha och vila ni 19,15 är jag på gång ut igen. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 1 minut sedan, skrev pigge01: Har varit där 8, 38 - 10,30 ÅT frukost mm. Sedan 11,30 - 12,30 tog en öl. Jick sedan till hotellt och fick mitt rum Dusha och vila ni 19,15 är jag på gång ut igen. Mellan 10.30 - 11.30 Lolitas? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 5 5 5 5 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev pigge01: 5 5 5 5 Blev det så dyrt... rackarns... daytime tjejerna brukar ju vara billigare. Kolla med BTT så att du inte blev lurad Ändrades Maj 11, 2018 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts