Jump to content
conservator

Allsvenskan 2018

Recommended Posts

conservator
1 timme sedan, skrev stefan5300:

Så här tyst och lite skriverier har det väl aldrig varit i en fotbollstråd förut.

Nä du fy fanken, idag är man inte sugen på att prata fotboll ! (eller vad vi nu ska kalla det för)

Tur att det blev 3-0 så att inte handbollsmålet blev direkt avgörande (bland de värsta domarbeslut jag har sett)

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
65Selander
1 timme sedan, skrev conservator:

Nä du fy fanken, idag är man inte sugen på att prata fotboll ! (eller vad vi nu ska kalla det för)

Tur att det blev 3-0 så att inte handbollsmålet blev direkt avgörande (bland de värsta domarbeslut jag har sett)

Ett jävla mörker är det just nu. Hardcore fansen på Twitter går nästan bananas.

Vi får dock aldrig veta vad som hade hänt om domaren hade underkänt målet  som han borde ha gjort. Tror dock att det inte hade blivit 3-0

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Abercrombie

Som jag har skrivit tidigare i tråden. Fotbollen handlar alldeles för mycket om domarna nuförtiden. 

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
frogfish
1 timme sedan, skrev 65Selander:

Ett jävla mörker är det just nu. Hardcore fansen på Twitter går nästan bananas.

Vi får dock aldrig veta vad som hade hänt om domaren hade underkänt målet  som han borde ha gjort. Tror dock att det inte hade blivit 3-0

Kanske 2-0😎

• Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
måne

I kväll gäller det om vi ska ligga 3:a eller....Kalmar är ju inte så dåliga men MFF underpresterar nu,Hammarby spelar en rolig fotboll men Djurgården var bättre 😛 Vad Peking höll på med vet de nog inte själva.Roligt att fotboll skräller ibland.AIK blir nog svårtuggade i år (tyvärr)

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Nicholas

Hur går det för det där bonkelaget från västkusten? 

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Nicholas

Målskillnad är allt. 

Screenshot_20180430-142930_TextTv.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
65Selander

Tänkte gå och kika på BP-ÖFK eftersom jag bor i Hässleby Strand (kort väg genom skogen) Tror ni inte matchen 1600 och jag har bara 2h arbetstidsförkortning idag så man kanske får saka de 10 första minuterna

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
stefan5300
5 timmar sedan, skrev conservator:

Ja det var en märklig bedömning av domarna men det jämnar nog ut sig i längden, tror nog att att alla lag har fått regelvidriga mål godkända.ock 

Inget ska dock ta ifrån Kalmar segern och Malmö känns ju inte alls igen, blir nog ingen promnad till serieseger i år.

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
frogfish
1 timme sedan, skrev stefan5300:

Ja det var en märklig bedömning av domarna men det jämnar nog ut sig i längden, tror nog att att alla lag har fått regelvidriga mål godkända.ock 

Inget ska dock ta ifrån Kalmar segern och Malmö känns ju inte alls igen, blir nog ingen promnad till serieseger i år.

Mot MFF är allt tillåtet😎

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
nana

Fan vilken härlig vändning Örebro stod för mot Dalkurd. Ligga under med 2-0 till 80 minuten och sen vända det till 3-2 vinst är starkt. Och gott att det var mot Dalkurd också😉!

Heja Blåvitt 😁!

• Ge karma 3
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
måne

Så usel fotboll ÖSK presterade var de inte värda en seger men hög moral att vända detta.Före storheterna än så länge 😘

• Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
stefan5300
3 timmar sedan, skrev måne:

Så usel fotboll ÖSK presterade var de inte värda en seger men hög moral att vända detta.Före storheterna än så länge 😘

Tycker väl att de spelade rätt så trevligt de cirka första 20 minuterna sen somnade jag men hur många lämnade Bern Arena efter 0-2?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
GreenValley

Arnor i startelvan var lösningen, 1:a halvlek var nog  Pekings bästa i år.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kötthandlarn
On 2018-04-30 at 14:27, skrev Nicholas:

Hur går det för det där bonkelaget från västkusten? 

Jag vet inte.......

Följer varken ÖIS eller Gais.........:giggle:

• Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Skriv inlägg som gäst.

Du kan skriva inlägg och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg.
Notera: Ditt inlägg kontrolleras av moderator innan det syns.

Oregistrerad
Svara på denna tråd

×   Du har klistrat in saker med egen formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har bäddats in automatiskt..   Visa som länk istället.

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa innehåll

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

All aktivitet

• Skapa ny...

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy