Enis Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 Tack för samtalet @M33 Naturligtvis ställer en forumbroder och hjälper dig på din jakt att hitta unika möbler och inredningsdetaljer... Inga problem att vinna budgivningen, gäller att spela cool och få säljaren att tro de tjänar storkovan när det är du som kommer göra det riktiga klippet Du glömde meddela mig din adress bara så jag kan skicka varan. Enis som litar på att övriga forumbröder ställer upp i fall jag behöver hjälp i era landsändar. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 Jag bjuder över!!! Hade de nåt lätt begagnat furubord? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 31 minuter sedan, skrev Enis: Tack för samtalet @M33 Naturligtvis ställer en forumbroder och hjälper dig på din jakt att hitta unika möbler och inredningsdetaljer... Inga problem att vinna budgivningen, gäller att spela cool och få säljaren att tro de tjänar storkovan när det är du som kommer göra det riktiga klippet Du glömde meddela mig din adress bara så jag kan skicka varan. Enis som litar på att övriga forumbröder ställer upp i fall jag behöver hjälp i era landsändar. Uggla ? Tycker det mer ser ut som en fladderfi**a Du kunde passat på o löpt nya matchande underlägg till han också. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 Precis nyss, skrev Soengsang: Uggla ? Tycker det mer ser ut som en fladderfi**a Fladdermus heter det!!! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 3 minuter sedan, skrev Tommy: Fladdermus heter det!!! MVH Vagina de mobile om jag får be! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 7, 2018 Dela Inlagd Februari 7, 2018 Borde gå att få ett bra bud på den här på forumet om man antyder något om Hooters. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Februari 7, 2018 Dela Inlagd Februari 7, 2018 Precis,lägg på en nolla på priset och sälj den till L64 And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Februari 7, 2018 Dela Inlagd Februari 7, 2018 9 timmar sedan, skrev Tommy: Jag bjuder över!!! Hade de nåt lätt begagnat furubord? MVH Jag har ett med 4 stolar och förlängningsskiva, men det är inte billigt många vill ha det. Lägg ett bud så får du nog det. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.