Jump to content
IGNORERAD

SomNamNa


Cavemannen

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Boa52:

Man bor inte i ett fängelse där är man intagen, inlåst. Vad hade mytomanen med Kim Eriksson att göra, Sen är du dj otrevlig så undrar vem som 

varit i dunken eller för dej kanske Lao kao

Tack i evighet for input.

Otrevlig ar din bedomning, som man sjalv beter sig sa kan man ocksa bli bemott.

Ska vi prata om ordtwists sa har jag inte "varit" i dunken, om jag skulle ha eller dricker brannvin sa foredrar jag den dryck man koper over disk,

i flaskor och inte Tavelsjo vedbods dricka.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    24

  • judazzz

    14

  • Boa52

    9

  • Tommy

    6

Mest aktiva i denna tråd

3 minuter sedan, skrev M33:

Varför är inte du inlåst....om det inte vore för underbemannad psykvård hade du aldrig haft möjlighet till närmare 6k inlägg här.

Ditt citat om vem som är i änden på ciggen, du verkat vara i fel ände:smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Ditt citat om vem som är i änden på ciggen, du verkat vara i fel ände:smile:

Jag blir ibland beskylld för att vara i fel ända men sånt händer. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Boa ger järnet nu för på söndag börjar julen och då låses dunken in, allt för barnens skull.

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev GreenValley:

Boa ger järnet nu för på söndag börjar julen och då låses dunken in, allt för barnens skull.

Tycker du att det är fel att inte dricka på julafton inför barn och barnbarn, Det är väl inte jag som gett nåt järn ikväll, helt nykter

Dom som gett järnet sover nog nu så det är lungt

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev judazzz:

Som sagt, Kim bor nufortiden i ett fangelse i Bangkok!

Jag berattade att Frason skickade en lank ang. denna storsta Mytoman, inlagg #6.

Du fragar, flera svarar men det ar fortfarande total dott i din sk. hjarn aktivitet.

 

En annan fraga till dig: paverkas bade det som Inte hander i din hjarna och din syn formaga av hojtar vatskan du imundigar sa fort du loggat in pa MPR? 

KHEEE???

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kör vi!!!! Boa hade som vanligt 0 rätt ni andta hade väl sådär. hasip hasip........

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Nu kör vi!!!! Boa hade som vanligt 0 rätt ni andta hade väl sådär. hasip hasip........

 

Och du var inte ens med i matchen, inte ens reserv, inte ens betalat klubbavgiften, helt ute:sure:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

Skynda dig att dricka upp dunken. Den måste vara tom till på söndag, den dag på året du är nykter.

Jippi  fredag😎🎅

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Boa52:

Och du var inte ens med i matchen, inte ens reserv, inte ens betalat klubbavgiften, helt ute:sure:

Jag har blivit portad ur en del klubbar, men inte pga medlemsavgift, den ingick väl  i pengarna man fick? jag har fan inte betalat medlemsavgift sen jag var typ 11-12.

Nä då har det handlat om at man bytt klubb och de bråkat sins emmellan

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag har blivit portad ur en del klubbar, men inte pga medlemsavgift, den ingick väl  i pengarna man fick? jag har fan inte betalat medlemsavgift sen jag var typ 11-12.

Nä då har det handlat om at man bytt klubb och de bråkat sins emmellan

Förstår vad du skriver, blivit portad, medlemsavgiften inte betalt. Du var sån från 11 - 12 är herregud, kan du gå idag. Värsta jag hört

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Boa52:

Och du var inte ens med i matchen, inte ens reserv, inte ens betalat klubbavgiften, helt ute:sure:

Vilken jävla klubbavgift?

De betalade ju oss........

Mitt första kontrakt hade jag 500kr i mån, men jag röck snart in i lumpen.....sen steg det bara.......

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Vilken jävla klubbavgift?

De betalade ju oss........

Grottgubben är du vaken nu? 02.54!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Cavemannen:

ja

 

Jag har just stjälpt ner ett glas rött i en kinhgbed, 240x220 och undrar hur jag skall lägga upp försvarsplan..........dyrt blir det :D 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

😂😂😂😂😂😂😂

Sitter sista natten i tattartermosen efter en 37 dagars julmarknad i Märsta.

Huva huva som somliga säger.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag har just stjälpt ner ett glas rött i en kinhgbed, 240x220 och undrar hur jag skall lägga upp försvarsplan..........dyrt blir det :D 

 

Potatismjol eller Maizena (Corn starch) anvand inget salt pa vatskan, det sags av vissa vara bra.

Nar man fargar klader sa anvands fixerings salt for att fa fargen att stanna kvar.

Utan att veta men dom flesta 7/11 har cornstarch i sitt sortiment.

Om flacken/flackarna torkar blir det helvete att fa bort bade ifran lakan och madrass.

Lakanen kan man lamna in till nagot tvatteri som nog kirrar att fa dom rena men att slapa ner sang o madrass blir jobbigare.

 

Lycka till!  

Mvh "Ljugarn"

Link to comment
Dela på andra sajter

23 mil hem. Crusing i morgon natt.

Och helga natt.🎅🎅🎅

Ändrades av Issanbonde
Link to comment
Dela på andra sajter

Och Jan Källman kan inte logga in här och försvara sig från påhopp.... för hann  loggade ut för gott för för nått år sedan

 

https://www.cafe.se/jan-kallman/

 

Tycker han skrev väldigt [emoji106] bra saknar hans blogg, hade han inte cancer ett tag har för mig han var på besök i Sverige ( för vård) så dog av en hjärt infarkt.

อิสานแมงกระพรุน ชุมแพ

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-12-22 at 16:37, skrev Cavemannen:

Ryktena går ju att han mutade grannen som var polischef i Rayong, men när Thaksin satte in(så som han började med för att stoppa korruptionen) en oförberedd kontroll ifrån Bangkok så åkte han dit!

Han har suttit inne i 7 år, vad menar du att Thaksin gjorde i detta fallet då?

Thaksin fanns utanför landet sedan 2006, jag minns inte ens vem det var som hade regeringsmakten 2009-10.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...